Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 16.4.
Irena
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
proč by se vaše staré měly bát chodit k neurochirurgovi
Autor: tvojematka (Občasný) - publikováno 7.10.2007 (19:42:51)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

undefined



Poznámky k tomuto příspěvku
rozma® (Občasný) - 7.10.2007 >
Body: 5
<reagovat 
Janele z Liků (Občasný) - 7.10.2007 > Masáž ega? Kolik čísel chlapec má...dívenka se špuli rtulí ve stylu Amélie, aspoň ta...
Body: 1
<reagovat 
tvojematka (Občasný) - 7.10.2007 > co je amélie nějaká kytka?
<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 7.10.2007 > tvojematka> Amélie z Montmartru, ta dívka na druhé fotografii má podobný výraz...
<reagovat 
tvojematka (Občasný) - 7.10.2007 > jo tak to je a ne jinak. neříkají ti THE VERY BIG ODHALOVAČKA TAJNÝCH ZÁMĚRŮ? pouvažuj o tom minimálně jako o alternativním nicku ;)
<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 7.10.2007 > tvojematka> fotky nejsou nápadité, natož vtipné...
<reagovat 
tvojematka (Občasný) - 7.10.2007 > ale jsou debilně brutální.
<reagovat 
tvojematka (Občasný) - 7.10.2007 > vidím že moje psychoanalytická metoda tě naprosto zmátla drahá kolegyně! tento velmi pohodový filmík samozřejmě znám a proto pronáším stanovisko které se za chvíli stane celou v sobě samé vnořenou platformou. tedy:
AZ BUDU CHTIT FOTIT AMELII TAK BUDU FOTIT AMELII A KDYZ SI VYFOTIM SEBE A JDE MI TAM VIDET PERO TAK TO NUTNE NEZNAMENA ZE VSICHNI MUSI VIDET MOJE PERO!
<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 7.10.2007 > tvojematka> Něco jsem ti o tom postmoderním kokotovi, který se náhodou ocitl v ordinaci(mimořádně ne jako pacient,) a mém vkusu napsala do vzkazníku...Omšelé téma, má gynekoložka nosí kravatu a slintá u ultrazvuku při přípravě sondovacího manévru, je to vtipný, není...Své jsem vyjádřila hodnocením, z tvýho trika by měl radost můj brácha, možná i z té tvé holky, to je tak vše...
<reagovat 
Janele z Liků (Občasný) - 7.10.2007 > spíše než debilně brutální jsou brutálně debilní...
<reagovat 
tvojematka (Občasný) - 7.10.2007 > holka podívej se všechno není takový jako se to zkušené umělykyni jeví. já četl arkan 17 když tobě ještě visel na stěne david kocián z lunetik. ok?
<reagovat 
tvojematka (Občasný) - 8.10.2007 > říkám non-warholovské(tak) no a.
<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 8.10.2007 > tvojematka> checht, já již ve 12-Ti poslouchala Dunaj, Bittovou, od 13-ti Crematory...Jestli sis náhodou nespletl spíše death metalovou Lunatic gods....-)
<reagovat 
tvojematka (Občasný) - 8.10.2007 > tak snad trošku nadhledu ne. já jsem ve 12ti samozřejmě poslouchal pink floydy(ale jenom ty se sydem barrettem) a glena brancu ale o to snad nejde ne? bittovou jako tuhle http://www.silver-rocket.org/inkvizice/24 ?
<reagovat 
Janele z Liků (Občasný) - 8.10.2007 > Hele, matko, nacpi si tu svou sexy pistoli do...a zanech ty, kteří se zcela nezaujatě vyjádřili o tvé tvorbě svému osudu, však počkej na další, co poví...Měl bys mít nadhled, stoj si za svým kanónem, třeba se ti na ten účes podobný lvíčkovi (zabarvení opice, která není nepodobna Danu Nekonečnému) nějaká samička chytne, takové sofistikované líbímseti.mně_ne...
<reagovat 
tvojematka (Občasný) - 8.10.2007 > seš zaujata jak cip a ještě mě tady napadáš. být nějaká piča co sbírá akty ze začátku století tak řeknu že odsoudit člověka podle barvy vlasů může jen ubožák ;) he heeeeee. ale sám sem takovej takže to neříkám ok?

pověz mi radši něco o nějakých fajných filmech co sem ještě neviděl. jeden by mě zajímal začíná to na m a prý je to o pomerančích nevíš o tom něco?
<reagovat 
Janele z Liků (Občasný) - 8.10.2007 > Mechanický pomeranč mě napadl hned, jak jsem viděla ty tvý fotky...je toho moc, jsi ješitnej jak moduritovej falus, jdi si poslechnout beet-hovena...Co se Ti nezdá, že máš jedna, že ses na víc nezmohl, tak už si ten dialog odpusť, pusť si snímky jako Taxidermia, Pianistku, tam se najdeš, neuropraktiku...Jeden z mých nejbližších, je gay, ale narozdíl od tebe nevypadá jako tetka, on je to totiž dost podstatnej rozdíl mezi tím být buzna a tetina...Nejlepší šťáva je pomerančů zatepla, není-liž pravda...Neodsuzuju, ale jsi takový malý Hohes C...Rád se hádáš,zároveň nesneseš kritiku druhého, když Ti jasně dá najevo, že tohle je starý i pro starý? Ty vlasy jsou opravdu mimořádný, škoda, že to nemáš i dole, to by mohlo být aspoň zajímavý...
<reagovat 
tvojematka (Občasný) - 8.10.2007 > to byl jenom takovej nápad. ne ješitná seš ty protože neuneseš konstruktivní obranu přesně tak to je! teze a antiteze.

víš a ješte navíc se chlubíš bittovou a death metalem tak kde to sme?

pust si prosimtě neco od buňuela jo---- ale zase nevím jestli to pochopíš...cho cho cho . takze ted je to asi uz 3:0 no jooo debakl. nebo víš co pro tebe bude asi ten vontrier bude to znít dobře před kámoškama na vaší pravidelné schůzce militantních leseb! dobrou noc! a nepřepsala ses náhodou a nemá ten nick bejt janča z lesa? ty vole no tak to už je 4:0. nechtěl bych nechtěl
<reagovat 
Janele z Liků (Občasný) - 8.10.2007 > ty jsi mě zcela mimo tezi napadl další tezí, uhrával jsi na to, že jsi starší a co jsi četl, navíc ses strefil dost podstatně do hudebního vkusu člověka, který se s Lunetikama setkává ledatak na tričku hospodský kuchařky, která si ho koupila, protože stálo 25 kč a utírat tím pisoáry bude až posléze...Taxidermii a Pianistku mám hodně ráda, osobní, chtěl jsi doporučení...Narozdíl od tebe mám chápavou hlavu, u tebe to bude asi jen ocas...holky neprovozuju, mám jen kámoše, kteří by si z toho tvýho skalpu docela rádi udělali slušný pouzdro na efekty...a ten tvůj nick, neměl být náhodou tvoje_jatka?...
<reagovat 
tvojematka (Občasný) - 8.10.2007 > a vůbec vidělas někdy KOBEJNA?!

5:0 vzdej to
<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 8.10.2007 > tvojematka> Tak, dokonce fotku jeho prostřelené lebky...
<reagovat 
Janele z Liků (Občasný) - 8.10.2007 > Prý, že poslouchám Lunetiky, to mě pobavilo, sám vypadáš jako jeden z nich, nejifal tě náhodou sám velký Vašek "Jsi moje máma,moje máma, co mám rád"...Složil Ti pak tribut.-)...Na základě této skutečnosti vznikl tvůj nick...
<reagovat 
čtenář hihi - 8.10.2007 > lepsi "diskuse" nez fotky :))
<reagovat 
čtenář haha - 8.10.2007 > matko, ty se pica :D
V te hlave to mas pekne vykramovany...
<reagovat 
tvojematka (Občasný) - 8.10.2007 > ALE VTIP JE V TOM ZE JA TADY NIC NEUHRAVAM. JE MI JASNY ZE LUNETIKY NEPOSLOUCHAS A SES SMESNA TIM ZE SE O TOM BAVIS VUBEC. je fajn ež o sobě řekneš že máš chápavou hlavu. já asi taky. a to s tou hlavou je ubohý .slyšíš? - ubohý
<reagovat 
Ymy.po (Občasný) - 8.10.2007 >

já sem teda lunetiky poslouchala...a chtěla sem si vzít aleše za muže...

jinak fotky jsoou šokující... a diskuze....tu je lepší nečíst........


Doporučil 
<reagovat 
čtenář awful - 8.10.2007 > janele: už sis prošla orálním stadiem, jak ho definuje freud? dost pochybuju, jinak by z té tvé smradlavé huby nevylezly takové sračky
<reagovat 
Čtenář - 8.10.2007 > Je to ubohý, jak kvalitou tak myšlenkou
<reagovat 
Fíla (Občasný) - 8.10.2007 > nic z toho nemám (naštěstí) a "starou" nemám, takže beze strachu
<reagovat 
keithy (Občasný) - 8.10.2007 > Výborně jste si to nandali, opravdu jsem se vaší diskuzí pobavila...asi máte oba chápavou hlavu, jste oba inteligentní, ale asi máte taky trošku někde problém....Ta holka mi rozhodně nepřijde, jako že se špulí jako Amelie, Amelie se špulí líbezně, kdežto tahle slečna a vůbec ta fotka je totálně nepodařená a tu poslední fotku, tu bych snad ani nezveřejňovala. Jinak mě hned napadl Cobain a nic proti němu nemám, ani proti těm tvejm vlasům, takže v pořádku. A taky jsem si vzpomněla na jednoho známýho, co když k němu někdo přišel na návštěvu, tak zásadně chodil otevírat oblečenej do lesklejch fialovejch elošů a na sobě měl dámskej vobleček a děsně mu to dělalo dobře. Ten by takový fotky určitě nafotil taky. Každopádně, ať si každej fotí co chce......
<reagovat 
tvojematka (Občasný) - 8.10.2007 > jo asi jsem chtěl jenom všem ukazat pero. tak to bude
<reagovat 
 keithy (Občasný) - 9.10.2007 > tvojematka> Řekla jsem to ?
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter