Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Zpovědi, pocity
 > Zpovědi, pocity
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Luhoval čaj v sklinkách od okurek
Autor: Janele z Liků (Občasný) - publikováno 7.10.2007 (23:14:58)

Musel mi to říci

Slávek

kluk s protézou

vyřezanou z plastikových lahví

 

/lidi z ulice poznávaj známé

teprve v tom zlém

ne když teče/.

 

„Janku, Krtek je mrtvej

utopili ho benga,

zapálili mu barák

a on se s nima serval,

drželi ho dlouho pod vodou…“

 

Když mě potkal

naposled

/to už nosil jen brýle bez skel/

poznal mě

podle stínu

který vrhala má tvář.

 

***

 

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Khaooohs (Občasný) - 8.10.2007 > smutné avízo z nádražných pokecov ;(
Body: 5
<reagovat 
Jan Urban (Občasný) - 8.10.2007 > Poznávat jen stíny tváří. Hezky vyjádřené, až skutečné.
Doporučil 
<reagovat 
tssssss (Občasný) - 8.10.2007 >
Body: 5
<reagovat 
damika (Občasný) - 8.10.2007 > ...
<reagovat 
zase zkrvák (Občasný) - 8.10.2007 > oproti jinejm, tahle jo.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
anae (Občasný) - 8.10.2007 > je to fakt dojemný!
Body: 5
<reagovat 
Fíla (Občasný) - 8.10.2007 > jsou lidi, co dokážou druhý poznat podle stínu a jsou lidi, který žádnej nevrhaj, protože už na ně slunce dávno nesvítí. zdá se, že těch druhých začíná být většina, tak se tady nakonec slijem všichni do jednoho velkýho stínu a budem tápat ve tmě
<reagovat 
 Khaooohs (Občasný) - 8.10.2007 > Fíla> jj,zliatina temných podliatín..ehh,dedo Simson mal pravdu ;)
<reagovat 
AdMa (Občasný) - 8.10.2007 > silná kaše...vlaků...lidí
<reagovat 
Skafloc (Občasný) - 9.10.2007 > Janele, ty jsi od Kojetína?
<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 9.10.2007 > Skafloc> Ano, z Přerova...Kojetín cca 20 km?
<reagovat 
čtenář od kojetina - 8.10.2007 > krtek!!
Je tomu dobrych devet let co jsme spolu kourili ze sklenenky-on mel tenkrat odbarvene ciro a ja sladila s nim psr usmevu.
:o(o:
<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 8.10.2007 > čtenář> nejsi náhodou Mrńa?
<reagovat 
 čtenář od kojetina - 8.10.2007 > Janele z Liků> Nejsem. Ale znam...
<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 8.10.2007 > čtenář> Čtenářko od Kojetína, pak bys mohla znát i Kwjetáka, Mirvoška, PinĎu, Lumíra...celou squadru na kdysi Hanusíkové....Napadlo mě-nejsi Adriana?
<reagovat 
 čtenář od kojetina - 8.10.2007 > Janele z Liků> nejsem. Nemyslim, ze me znas...je to jedno. Z tech lidi znam jen Pindu a Lumira. Mame spolecne zname, my dve jsme se vsak bohuzel nikdy nepotkaly.
<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 9.10.2007 > čtenář> Čtenářko...myslím, že bychom to mohly napravit, jít se projít za starý mlýn kolem rybníka, některý víkend...Vezmu s sebou něco na zub a můžeme si "sentimentálně" zavzpomínat...
<reagovat 
 čtenář od kojetina - 9.10.2007 > Janele z Liků> rada bych, listice, ale jsem ted daleko od domova. Muj navrat nejisty...ale podivam-li se kdy zpatky do domoviny, ozvu se Ti, zavzpominame...
<reagovat 
born to be child (Občasný) - 10.10.2007 > moc
<reagovat 
celulosa (Občasný) - 17.10.2007 > Chudák kluk. Miki měl kamaráda,co měl asi 5 dioptrií, neměla jsem ho ráda, v 30 odepsanej alkoholik. Když jsem přišla na ubytovnu, vždycky mi sebral brejle, aby věděl jaký to je, zas jednou vidět normálně. Říkám mu, breš dávky a děláš na černo, kup si brejle hned až dostaneš měsíční dávky. Koupil si zase jenom flašku vodky. Můj expřítel mi říkal krtku, prej že sem děsně slepá. Chodím bez brýlí. Bez brýlí má svět totiž lepší barvu, víc než jednu, víc než v televizi.
<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 18.10.2007 > celulosa> ano, když nechci něco nebo někoho vidět, sundám si brýle, jen nesmím hledat brýle bez brýlí.-).Zvláštní paralely...ale snad každé město má svého krtka...
<reagovat 
malý jakoubek (Občasný) - 29.10.2007 > zasáhlo...
<reagovat 
hermit (Občasný) - 6.11.2007 >

znám to s brejlema. mám po pěti a půl od devíti.

--

komu krev neteče z básniček, nemá je psát. ty piš.


<reagovat 
kafka (Občasný) - 6.11.2007 > a teď i tvé básně (čtu)

já na Totem už léta jen za fotkama

<reagovat 
Lyryk (Občasný) - 3.3.2008 > kluk s protézou

vyřezanou z plastikových lahví

Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter