Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
kdo je co
Autor: Golden Norek (Občasný) - publikováno 8.4.2002 (14:47:18)

kdo je co

 

 

ženy nejsou ženy

muži nejsou muži

těžko říct kdo z koho těží

jsem z toho kapku přibržděný

 

kdo je co

a kdo je kým

jseš něco

a zítra dým

 

skrz okno není přes zábradlí

muži těží ženy

aby jim kulky nevypadly!

jsem z toho kapku přibržděný

 

kdo je kdo

a s kým jsi čím

dnes někdo

a žlutý dým

 

valí se z mé cigarety princky

nenávidím malý prcky čínský

zítra v čín. bistru opravdu líbí se mi

až bych ji políbil

jsem však děsně přibržděný.

 



Poznámky k tomuto příspěvku
nana (Občasný) - 8.4.2002 > ale jo...je to jako písňovej text
Body: 5
<reagovat 
Print (Občasný) - 10.4.2002 > Civilní a přece...*!
Body: 5
<reagovat 
ddeisy (Občasný) - 15.4.2002 > Začátek slibný, ve chvíli čínské už je to horší. Škoda, že jsi se nedržel původní myšlenky. To místo muži nejsou muži a tak to má sílu, pak je to jen zpívánka. Škoda. Bylo to fajn našlápnutý.
Body: 1
<reagovat 
 Golden Norek (Občasný) - 15.4.2002 > ddeisy> je to taková rachejtle, co slibuje udělat ve vzduchu velikou paseku, ze zpětného ohledu je však jasné, že se tak stát nemohlo. A té rchejtli to mělo být jasný hned, ona ale byla vážně přibržděná a potřebovala se někam vyblejt.
<reagovat 
 ddeisy (Občasný) - 16.4.2002 > Golden Norek> Rachejtle "nezvrací". Rachejtle letí a vybuchne, rozzáří se, krom ohlušujícího rachotu přínáší i lahodu pro oko. "Zvrací" obvykle zkažený žaludek. Přibržděnost neomlouvá a zpětný uvědomnění si je potřeba přetvořit v prvotní. Zkus to. Některý tvý věci se mi hodně líbí, takže to chce jen se víc soustředit. Teda myslim.
<reagovat 
 Golden Norek (Občasný) - 16.4.2002 > ddeisy> tak dobře, ještě jednou to zkusím z mé strany: Cítil jsem v sobě nával negativní energie a ten jsem si vylil do toho prohlášení, které možná ze začátku mělo určitý spád. Ovšem k takto zapsanému pocitu, zažitého s železnou pravidelností se nikdy nevracím, abych ho snad přibrousil. Jenom to tak hodím a jdu. Kdybych se k tomu vracel a upravoval to, zjistil bych nakonec, že takové věci vůbec nemá cenu psát, že věci se mají i jinak. Žiji i v jiných přesvědčeních. Se soustředením určité problémy mám, ale dneska je krásný den, tak co.
<reagovat 
 Čtenář - 16.4.2002 > Golden Norek> Zastávám podobný názor. Nemyslela jsem soustředění toho typu jako teď se soustředim, teď tedy něco vyplodim. Myslela jsem tu chvilku, kdy je ti dobře nebo ouvej a víš, že když to vypustíš, bude to dobré. v ten moment je dobré soustředit se na ten pocit, na pár vteřin, třeba i minut ho prožívat tak intenzivně, jak jen je to možné. Stotožnit se s tou emocí, kterou potřebuji vyventilovat. Tohle soustředění myslím. Pak to člověk vyplivne, ani neví jak a v tom je síla. Příliš brzo ti utekla linka prožitku. Nicméně nechtěla jsem se tě nijak dotknout. Naopak. Přišlo mi dobrý to okomentovat, což světčí o jistých tvých talentech. :))
<reagovat 
Čtenář - 16.4.2002 > Normálně jsem se přihlásila, nevím proč mě to označilo jako čtenáře. Takže je to taky ode mě. :) ddeisy
<reagovat 
Milha (Občasný) - 17.4.2002 > pripada mi to takova povidacka co jen tak vypadla ale nic neznamena
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter