Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Mléko
Autor: Kajman (Občasný) - publikováno 8.4.2002 (19:23:36)

MLÉKO

 

Jen se odrážím

            v orosených sklech rána.

Polykám a trávím

            včerejší šera.

Se Sluncem, havranem i břízou,

            pachem kouře, bílou mlhou.

Jen se odrážím  

           na chladných zdech noci.

Jsem život se smrtí,

           mléko úsvitů, co Tě pohltí…



Poznámky k tomuto příspěvku
nana (Občasný) - 8.4.2002 > A proč se neodvažuješ nazvat to poezií?
Body: 5
<reagovat 
Matěj (Občasný) - 8.4.2002 > Jó,pěkný :o) Já bych to do poezie klidně dal..
Body: 5
<reagovat 
zirael (Občasný) - 8.4.2002 > pssst..
Body: 5
<reagovat 
Kajman (Občasný) - 9.4.2002 > Ale tak nějak mám stále pocit, že poezie je něco, něco "speciálního", křehkého, ale hlavně, že na poezii musí být člověk "pan básník" a tím se já necítím, jen si písám a občas to chytí "omylem" tvar poezie, hihi.
<reagovat 
Martina (Občasný) - 9.4.2002 > Tohle , ale je poezie ;O) Hezký textík.
Body: 5
<reagovat 
stín (Občasný) - 9.4.2002 > Líbí, líbí strašně moc!
Body: 5
<reagovat 
čtenář 49ona - 9.4.2002 > No vidíš, jak Ti to pěkně básní...
Body: 5
<reagovat 
anonym1 (Občasný) - 9.4.2002 > Teda, proč to cpeš furt do prozy? Už mě s tím neštvi .))). Taková perla a ty ji skrýváš v proze, básníku.
Body: 5
<reagovat 
gargamelus (Občasný) - 27.4.2002 > V tvém případě, Kaji, je být básníkem ekvivalentní být v pohodě a hlavně na zemi! Klobouk dolů, pane básníku! :o)
Body: 5
<reagovat 
Kajman (Občasný) - 28.4.2002 > No, zase to nepřeháněj, gargo, za Mlékem si i s odstupem celkem stojím, ale tolik chvály je nemístné, hihi, už cítím, jak mi špička frňáku míří k oblacím, haha.
<reagovat 
Psanec (Občasný) - 8.5.2002 > Ta tvoje skromnost, to byl skvělý psychologický tah. Ovšem musím smeknout mistře.
Body: 5
<reagovat 
Kajman (Občasný) - 8.5.2002 > Abych byl upřímný, jsem v tom trochu schizofrenní, občas si říkám - jo, to není vůbec špatný!, ale jindy zase - to máš drzost s tím vylézt na světlo?, hihi. Tohle je spíš ten první případ, hihi. DÍK.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter