Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
kardinálně
Autor: Ondrej Kern (Občasný) - publikováno 17.10.2007 (21:57:05)

9 z 10ti kardiologů tvrdí že srdci svědčí spánek Že mu prospívá pravidelný nádech výdech Že je dobrý nechat ho bít ve dne v noci Že je zdravý na věc nesahat nezkoumat (ani ledví ne) Je to jejich práce O srdci víme svý Říkají Nechte to na nás Svěřte to nám Asi mají pravdu Sám s tím mám jen potíže Zrovna nedávno Jedu večer domů Na Florenci je deset tisíc lidí a já myslím na deset tisíc věcí Ona nastoupila se mnou vystoupila beze mě A já vůl to tam někde nechal Pár týdnů jsem pak naprázdno jezdil v bermudském srdci Prahy Muzeum-Můstek-Florenc ale nebylo to k nalezení Pražské metro přepraví za den víc než jeden milion sto pět tisíc cestujících Ve středu večer jsem si řek dlabu na to a šel spát  Ráno jsem si uvařil kafe otevřel noviny Najednou slyším někdo klepe Vstanu od stolu Otevřu dveře Nikdo Vrátil jsem se zpátky do kuchyně Za chvíli někdo klepe zas Zas vstanu jdu ke dveřím otevřu a nic Sednu si zpátky ke stolu Zrovna otáčím stránku chci usrknout z  kafe ale neusrknu ani neotočím Bylo to zpátky Unavený jakoby to zestárlo  Ruku na srdce vy kdo to máte ale udělejte to jako já Vložte to do bedýnky Pořádně to zavřete Odešlete to expres kurýrem na nejbližší oddělení kardiologie Nic srdceryvnýho to není Rázem má člověk srdce na pravým místě Už žádné srdečné pozdravy Už žádné kardinální otázky Už nemusíte mluvit od srdce Stačí od plic Když mám chvíli čas posílám si emaily Nic zásadního Nic co by mě vyvedlo z rovnováhy Mám se super Můj klid je božskej. 



Poznámky k tomuto příspěvku
ALIMRA (Občasný) - 18.10.2007 > pěknej paraván
Body: 5
<reagovat 
zanzule (Občasný) - 18.10.2007 > skvěle ti ta pusa jede :x)
Doporučil 
<reagovat 
Ymy.po (Občasný) - 18.10.2007 > tak todle mě minimálně vyvedlo z míry....
<reagovat 
Čtenář - 18.10.2007 > Tzn. vůbec ne? Nebo naopak?
<reagovat 
šedé (Občasný,Šéfredaktor) - 18.10.2007 >

Bavila, má břink.

 

Jestli je v ní absence teček za větou z důvodu větší spádovitosti, tak se to povedlo.


<reagovat 
rollerpeas (Občasný) - 18.10.2007 >
Body: 5
<reagovat 
Nikoleth (Občasný) - 19.10.2007 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
pořezaná_sluncem (Občasný) - 24.10.2007 > ach,
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
pořezaná_sluncem (Občasný) - 24.10.2007 > a ještě navíc, vzpomnělo mi Diviše.. -Jedli jste srdce?
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 25.7.2008 > Celkem mě pobavila, ale výraznější nadšení se nedostavilo. Pokud jsi to myslel jako zábavnou věc, je to asi v pořádku :o)
<reagovat 
pablo (Občasný) - 30.1.2009 > hm..
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter