Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Miniatury,blbůstky
 > Miniatury,blbůstky
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Pády
Autor: Janele z Liků (Občasný) - publikováno 22.10.2007 (09:31:05), v časopise 28.10.2007
V prvním se rodíme a seznamujeme
druhým litujeme
třetím se přibližujeme
čtvrtým míjíme a zraňujeme
pátým proklínáme jménem
šestým o něm sníme
v posledním 
  sedmém
konečně nejsme sami
nejistí tím
komu a kdo jsme.

***




Poznámky k tomuto příspěvku
g morr (Občasný) - 22.10.2007 > Na každý pád.
Doporučil 
<reagovat 
jesenka (Občasný) - 22.10.2007 > Pravilas.:)
Doporučil 
<reagovat 
damika (Občasný) - 22.10.2007 > Beze slov.
Doporučil 
<reagovat 
egil (Občasný,Redaktor) - 22.10.2007 > *
Doporučil 
<reagovat 
gom (Občasný) - 22.10.2007 >

ve čtvrtém pádu se poznávám


Doporučil 
<reagovat 
Periskop (Občasný) - 22.10.2007 > prima...
Doporučil 
<reagovat 
levante (Občasný) - 22.10.2007 >
Doporučil 
<reagovat 
jindra* (Občasný) - 22.10.2007 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
AdMa (Občasný) - 22.10.2007 > ...k podumání,hledání a nacházení se
<reagovat 
ariel (Občasný) - 22.10.2007 >
Body: 4
Doporučil 
<reagovat 
tři_černí_mravenci (Občasný) - 22.10.2007 > :o)
Body: 5
<reagovat 
touha (Občasný) - 23.10.2007 > jou...
Doporučil 
<reagovat 
noa (Občasný) - 23.10.2007 > prima hříčka
Doporučil 
<reagovat 
Jonáš (Stálý) - 24.10.2007 >
Body: 5
<reagovat 
Ondrej Kern (Občasný) - 24.10.2007 > Je to pohledný nápad. A řek bych tak poklidně, až rezignovaně, podaný.
Body: 5
<reagovat 
Šílená svině (Občasný) - 24.10.2007 >
Body: 5
<reagovat 
holger (Občasný) - 23.10.2007 >  Tak jsem se ještě vrátil, ale zbytečně. Kde nic, tu nic. Žádná rezonance, žádná odezva. Nu což, třeba zase příště. ÷))
<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 23.10.2007 > holger> Šiško, na copak reaguješ?
<reagovat 
 holger (Občasný) - 23.10.2007 > Janele z Liků>  Zkoušel jsem, jestli  dozraje. No, ale to je jen můj problém že nedozrálo, chuť nenavnadilo, nijak neoslovilo. ÷))
<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 24.10.2007 > holger> v samotě prý lidé a slova dozrávají, asi to bude tím.-)
<reagovat 
 holger (Občasný) - 24.10.2007 > Janele z Liků>  Prakticky vzato, jsem sám, technicky .. ne.
<reagovat 
Michelle (Občasný) - 24.10.2007 > Zajímavý nápad, pěkné zpracování.
Body: 5
<reagovat 
holger (Občasný) - 24.10.2007 > Pády jsou mělké na čtrnáct sáhů. ÷))  Patnáctý klesá, tak si ho važ!
<reagovat 
skold (Občasný) - 25.10.2007 > někoho mi to připomíná, koho - koho ?a jestli to je jen dežaví, tak řeknu, že je to fajn, ale ne tak fajn, chápeš, víš, ne?
<reagovat 
marsyas (Občasný) - 25.10.2007 >

poslední dva řádky jsou podle mě navíc, milá intelektuálko

ale bodovat tě nebudu

 

(ty mi za to nestojíš)


<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 25.10.2007 > marsyas> checht, jen pro to, že jsem odpoledne přeběhla tvou miniaturu se zlatou střední cetou hodnocení? Když je to nedomyšlené, nedotažené...Má to stejnou uměleckou kvalitu a výpovědní hodnotu jako aforismus (z prstu vycucaný), "Smrt je emoce přijmutí...Udržuješ-li přese vše život-obáváš se rozhodnutí..."Teprve poslední dva řádky dávají básni jiný ráz, než ten paradigmatický, gramatický, který si v hlavě kroutí omladina nad určováním slovních kategorií...
<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 25.10.2007 > marsyas> Co říci slaboduchovi, který má nejen u jediného příspěvku anotaci příspěvku-Vella je majitelka Písmáku...Ty se tuze moc rád plazíš...ta teatralita, chytání za slovo, následné snižování mentálního kreditu člověka...Závidíš mi mou blbost, tvá závist...U mě se laskavě zdrž toho přisprostlého označení "mladé intelektuálky"...Ty mi za to nestojíš-dobře mi tak, tobě stojí stejně jen pro Vellu....
<reagovat 
marsyas (Občasný) - 25.10.2007 >

jsi milá intelektuálko, ale moc ti to nemyslí

(nu což, snad umíš aspoň vařit)


<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 26.10.2007 > marsyas> checht, ten, který tu chrlí patero litanií na Vellu, je jedno kolik jich bylo, ale že jich bylo!...více než jeden je jaksi pro čtenáře ubíjející...Myslí, což o to, narozdíl od tebe neřeším malichernosti a neperu prádlo z jiného břehu zde...Máš se naštvat, nakumulovaný pocit,vybrousit do něčeho pořádného a vykašlat se na to flagelanství...nesnáším ulítostněnou submisivitu...a vařit umím také, ale nevím, zda bys to jedl, veganskou stravu...ty raději deset bílých rohlíků a flák čajového salámu, že? Mám pocit, že ty nedokážeš myslet abstraktně...Nepochopíš, když ti někdo napíše, že je jedno jestli jsi sám nebo v páru, že to vždy stojí slzy...Vyhnula bych se toho trapného sexismu, ve kterém se předpokládá že žena je aspoŇ k plotně, ty jsi jistě nějaký ušláplý, poloplešatý břucháček/prdeláček, který si tu honí komplexi slovní samohanou...a vařit ani neumí, protože spoléhá na tu ženu.-)...
<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 26.10.2007 > marsyas> že MI to nemyslí, stále u tebe čekám na nějakou korektní polemiku, nad problémy, které jsem nastínila pod tvým příspěvkem, ale zřejmě ti to ještě nedošlo, ani obsah mého příspěvku...Zvláštní, jak si někdo s poštěkleným egem dokáže v případě negativní kritiky agresivně reagovat, napadat něčí myšlení...Pořád se oháníš intelektuálkou, co s tím máš? Že ty musíš makat někde ve fabrice, že Ti žena ve stereotypním, rezignovaném vztahu ani nenavaří, že se zamiluješ do Velly, na které visíš egem a ona tě pak odstřihne???
<reagovat 
marsyas (Občasný) - 26.10.2007 >

čemu se pořád bráníš, janele

taková hromada slov ...

(kdyby se s tím dalo aspoň zatopit)


<reagovat 
marsyas (Občasný) - 26.10.2007 > a lžeš
<reagovat 
ztratila (Občasný) - 26.10.2007 > Na tebe je to překvapivě umírněné. Ale jinak. - Jinak jsem přesvědčená, že napíšeš / nebo jsi schopná napsat něco úžasného, je to jen otázka vyměření energií. Tohle mi přijde šedivé, většina tvých věcí na mě působí jako rozmáchlé hysterické gesto - ale přitom s obsahem - líbily se mi nejvíc asi ty prózy před časem, které ale už nějak neděláš.)
<reagovat 
malý jakoubek (Občasný) - 26.10.2007 > fajn věc
<reagovat 
ladywhitee (Občasný) - 27.10.2007 >
Body: 4
<reagovat 
drfaust (Občasný) - 28.10.2007 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
drfaust (Občasný) - 28.10.2007 > Za redakci Doporučuji pro další čtenáře
<reagovat 
celulosa (Občasný) - 23.10.2007 > fajn to je starý, že ty si taky četla Ludvíčka, nominativ,genitiv,dativ,akuzativ, vokativ,lokál a instrumentál(btw. ty poslední dva jsem si vygoogloval), někdy si říkám, že všichni básníci jsou asi naklonovaný. protože v životě každýho z nás přijde pád, po němž napíšeme pády. No ale Kundera má stejně nejlepší, o tom žádná.
Body: 2
<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 23.10.2007 > celulosa> Kdepak, malá...nečetla, já teĎ čtu brožuru o sv.Zdislavě a včera jsem vyhrabala publikaci o bonsajích-zdarma(hraju si teď totiž na velkého zahrádkáře-mám na okně ibišek a temně červené kateřinky), jinak moc prózu nečtu, nemám na to nervy, mimo noviny...Do budoucna plánuju přečíst alespoň knihu: Stříháme děti...
<reagovat 
 g morr (Občasný) - 29.10.2007 > celulosa> Já mám taky krásný pády, chodil jsem pár roků na judo.
<reagovat 
 celulosa (Občasný) - 24.10.2007 > Janele z Liků> Echm, echm, tohle bych raději neslyšela. Měla jsem na mysli sbírku poezie bratrance Ludvíka Kundery, né Milana Kunderu, od nějž znám mi pouze Žert a
Nesnesitelná lehkost bytí.Myslím, že by si raději měla odložit tu brožuru zdarma o bonsajích a vyrazit do kojetínské knihovny pro sborník Meandry, leč ponechám to na tvé vůli a na tvém uvážení. Mj.zejména proto, že bonsaje jsou v ČR poněkud drahé, zatímco kvalitní poezie nikoliv.A této skutečnosti, obávám se, nepomůže nijak ani sv. Zdislava.
<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 24.10.2007 > celulosa> Kateřino, "Vůni soli"-výbor německé poezie...od Ludvíčka Kunderů mám na skok u postele, nač bych jela až do Kojetína...nepochopila jsi zřejmě vtip, na stole na mě čeká Šalda, Chalupný a Schopenhauer....na doporučeníé čtenářů zkouším v posledním roce mého studia trochu číst, ač bydlím s bratrem, který mi tu permanentně komentuje svou zálibu v dracích, krvavých elfech a duelantech...Dostal jasmínový čaj, sušenky,...usíná, ráno jde do fachmašinerie...Mě čeká boj s jehlou, musím si dát dohromady bundu, boty a kalhoty...Nejsi jediná, která na mě chrlí vynikající literaturu, almanachy, pokoutné časopisy, vynikající monografie, eseje, ale raději si hledám cestu sama, nerada čtu, k čemu se uchylují všichni a davově to adorují...Neubráním se nyní antologii textů Evropské integrace, Ekologie, Paliativní péče, Multikulturního workshopu apod....Přiznám se, čtu minimálně, opravdu, ale zato mám dobré uši a nos, to také není k zahození...
<reagovat 
 celulosa (Občasný) - 25.10.2007 > Janele z Liků> Mám taky zálibu v dracích a krvavých elfech. Ve jménu Dora, na pěšině neproběhně ani ň. Jasmínovej ble. Nebylo na tom nic ftipnýho, ani teď ani potom. V tom případě,když máš tak dobré uši a nos, doporučuji coby četbu Červenou Karkulku :-)Je to vynikající evropské dílo pro čtenáře do osmi let věku obsažené ve sborníku bratří Grimů. :-)Nejsem tu a nebudu.
<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 25.10.2007 > celulosa> Zvláštní, že píšeš neustále, jak tu nejsi a nebudeš a zatím jsi tu neustále, zaměňuješ ženský rod s mužským, zvykla jsem si...
<reagovat 
anae (Občasný) - 22.10.2007 >

asi bych polemizovala .. ale k velkýmu zamyšlení to jest! :-)


Doporučil 
<reagovat 
 g morr (Občasný) - 22.10.2007 > anae> O čem bys chtěla polemizovat? Jako že to není obecně pravda? Že to není tvoje pravda?
<reagovat 
 anae (Občasný) - 22.10.2007 > g morr> no, třeba pátým pádem - bych polemizovala - černý more! :-D
<reagovat 
 celulosa (Občasný) - 30.10.2007 > g morr> :-) Váš prostor-jen Fotky, Výtvarno a obrázky
<reagovat 
Kejchal (Občasný) - 22.10.2007 >

Jak se hned pozná učitelka...

 

Neoslovilo, ale asi je to můj problém.


Doporučil 
<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 22.10.2007 > Kejchal> kdybys mě viděl naživo, nikdy bys mě s tím povoláním nespojil...Jde o hru mých pádů, mé sebere-flexe...
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení     Novější>>>

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter