Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Recenze, názory
 > Recenze, názory
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Dobrý skutek, milosrdenství, nebo snad vražda?
Autor: Peprmintka (Občasný) - publikováno 23.10.2007 (20:22:15)

Dobrý skutek, milosrdenství, nebo snad vražda?

 

 

Měla by být v České republice povolena euthanasie? A jaký je Váš názor na toto ožehavé téma, nad kterým si láme hlavu celý svět?

 

      Každý člověk má právo žít podle svých představ. Každý se určitě někdy pokoušel zodpovědět si otázku, jakým stylem by chtěl žít. Každý si stanovil podle svého mínění pravidla, kterými by se měl řídit, aby se mu jeho život zdál plnohodnotný. Každý si ho přeje prožít tak, jak chce jen on sám.

     Má však stejně jako o svém životě právo rozhodovat i o své smrti?

     Přesně tato otázka je v posledních několika letech jedna z vůbec nejaktuálnějších nejen v České republice, snaží se na ni odpovědět celý svět.

     A k jakému došli závěru? Euthanasie je státem povolena pouze ve čtyřech zemích – Švýcarsku, Belgii, Nizozemí a Oregonu (USA). Ostatní státy o tomto tématu zatím vedou jen dlouhodobé diskuze.

V České republice vzniklo na euthanasii velké množství kladných i záporných názorů. Lidé se pokoušejí prosadit si za každou cenu právě ty své. Všichni si myslí, že právě ten jejich pohled na věc je ten správný. Nikdo si ovšem ani nedokáže představit, jak by reagoval, kdyby se nějaká nepříjemná okolnost stala i jemu, a právě on by musel volit, zda euthanasii uskutečnit nebo ne.

     Naši vrcholní politici by se tedy měli především ptát na názor lidí, kteří o tom něco vědí.

     Tvrdím, že lidé by si měli přehodnotit svůj postoj k euthanasii a zkusit se vžít do situace smrtelně nemocných lidí. Nepředpokládám, že by všichni nemocní bez dlouhého přemýšlení euthanasii podstoupili, ale myslím si, že člověk by měl mít právo uvažovat i o této možnosti smrti.

 


 



Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter