Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 16.4.
Irena
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Vlasy tvé jsou krásné jako šarlat
Autor: Černá.mamba (Občasný) - publikováno 5.11.2007 (13:04:09)

milá má, krásná, utěšená

vstoupím na palmu

a dosáhnu vrchů jejích

bez krve není žádná žena

 

 

vlasy jí šarlatem obtěžkaly

hledala miláčka

otevřela

a rty její už se neozvaly

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
jindra* (Občasný) - 5.11.2007 >
Body: 5
<reagovat 
skold (Občasný) - 5.11.2007 >
Body: 2
<reagovat 
 Černá.mamba (Občasný) - 5.11.2007 > skÖld> ahoj, díky za hodnocení, jen by mě zajímalo, zda jsi četl tu první část...patří k sobě...tohle je jen odpověď...ale jelikož ještě neumim moc dělat s tím editorem, publikovala jsem je zvlášť.
<reagovat 
skold (Občasný) - 5.11.2007 > ted jsem si ji přečet a strašně moc mi evokuje Hrubína - rytmicky i výrazivem. Snažíš se používat rádoby básnické výrazivo, ale o tomhle poezie není, když to ve výsledném celku neklape. snažíš se být pseudo záměrně?-, takže vpíšeš pár věcí a k nim si něco domyslíš, nebo..nebo to jinak nejde, no :))....tady je fajn ten poslední verš v první strofě, jinak nic- pro mě tedy.
<reagovat 
 Černá.mamba (Občasný) - 5.11.2007 > skÖld> :)díky za rozbor:) hrubína moc nemusím, tady ta podobnost není - alespoň úmyslně rozhodně ne. Ale mám ráda poetiku Písně písní, proto jsem si vypůjčila pár obrazů a dala je do trošku jiné souvislosti...nic pseudo na tom není:) ani jsem se o nic nesnažila, škoda, pokud to tak vypadá...ale zase každý je jiný, třeba se to někomu líbit bude, i když to není hlavní cíl mého publikování:)
<reagovat 
čtenář Lenka - 6.11.2007 > neda mi to, ale skolde, to radoby basnicke vyrazivo jsou citace z Pisne pisni v prekladu Bible kralicke...proto Ti to mozna zni trochu archaicky nebo pseudo, ale jinak myslim, ze Cernou.mambu chapu...
<reagovat 
Ondrej Kern (Občasný) - 11.11.2007 > A když to chytne dikci Písně písní a já si říkám, panečku , to by mohl být nějaký zajímavý apokryf, sklouzne to do pointy, která to ubije. Tak si to čtu znovu a zjišťuji, že se mi smysl skládá ještě míň, než předtím. Že v tom leccos nesouvisí.
Body: 3
<reagovat 
Ondrej Kern (Občasný) - 11.11.2007 > A když si přečtu i tu první (která se mi zdá líp napsaná), musím sám pro sebe konstatovat, že to stou Písní nebyl úplně blbý nápad. Přesto že se tam projevuje málo a že se čtenáři snadno stane, že to prostě nepochopí, protože to odkazování jako by nebylo dostatečné. A ještě jednu věc - přestože jsem si přečetl obě, moji kritiku k téhle to nemění. Ale nakonec- nezdá se mi to vlastně nijak špatné. (3-4)
<reagovat 
Ondrej Kern (Občasný) - 11.11.2007 > (PS: a diskuzi jsem si přečetl teď...)
<reagovat 
Černá.mamba (Občasný) - 17.11.2007 > No ono to možná dává smysl jen mně:))Píseň písní je neuvěřitelná inspirace, vůbec lexikum Kralické bible má samo o sobě kouzlo - alespoň pro mě. Říkala jsem si, jak by to dopadlo, kdyby hledala miláčka a našla ho...a skončilo to pro ni tragicky - s šarlatem ve vlasech...Ale možná to tam není vidět, asi jsem neodkazovala dostatečně. Každopádně díky za poznámky:) Jakékoli:)
<reagovat 
Ondrej Kern (Občasný) - 18.11.2007 > PS: Prosím, až budeš příště odpovídat, zaškrtni políčko pod "reagovat" vpravo v okně. Aby se ten, na kterého reaguješ, dozvěděl, že reaguješ. Pa O
<reagovat 
karrel (Občasný) - 25.11.2007 > ***
Body: 4
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter