Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 24.4.
Jiří
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
V městečku
Autor: Mima (Občasný) - publikováno 13.11.2007 (00:25:42)
akvarel, A1


Poznámky k tomuto příspěvku
Hlaskaa (Občasný) - 13.11.2007 >
Body: 4
<reagovat 
Mbonita (Občasný) - 13.11.2007 >
Body: 4
<reagovat 
pelvis (Občasný) - 13.11.2007 > Proč tak velký formát? Na akvarel je to teda odvaha ))
<reagovat 
 Mima (Občasný) - 13.11.2007 > pelvis> ..no, neposlouchala jsem rady, pere se ve mě kouzlo této techniky a slabost pro větší formáty. Dohromady to asi opravdu nejde, spousta spotřebovaných barev....tak se poučím. Dík za komentář.
<reagovat 
Dani (Občasný) - 13.11.2007 >

Pravá strana se mi moc zamlouvá.

Náhodou je to originální přístup - akvarel na takovej formát, když odmyslim tu finanční zátěž(barvy), tak mi to přijde zajímavý. Proč ne.


<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 14.11.2007 > dum a zed jsou celkem mile, predevsim zed ve sve jemne romazanosti a pak se mi stromovi jevi prilis konkretni a navic, komin/je to komin?/ cihlovy ma vrch v obracene perspektive/nadhledu ac by mel byt z podhledu..
<reagovat 
 Mima (Občasný) - 14.11.2007 > Lumiik> Jo, pravda, jak jsem lítala kolem toho velkého formátu a vychytávala, perspektiva mi taky uletěla.Jsou to první pokusy o akvarel, předtím jsem vždy sklouzla do pastóznosti, po věčných opravách a úpravách. Díky za připomínku.
<reagovat 
rohoz (Občasný) - 14.11.2007 > nejsem výtvarník, obrázek mne však přsvědčuje  nostalgickou atmosférou, pro mne má kořeny i vyhasinající azyl
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Mima (Občasný) - 14.11.2007 > rohoz> Dík, bylo to moc pěkné místo,kam se už možná nikdy nevrátím.
<reagovat 
pelvis (Občasný) - 13.11.2007 > :-) ono to není jen v množství dnes tak drahých barev, ale taky v kvalitních štětcích (u kvalitního akvarelu nezbytných), při tom tvým oblíbeným formátu:-)to vidím na pořádný macky a za neskutečný peníze ))
Každopádně tě obdivuju)), já co se týče velkých formátů jsem docela připosranej:-))většinou se motám kolem A4:-(
<reagovat 
 Mima (Občasný) - 14.11.2007 > pelvis> No, o kvalitu štětců taky jde, mám jich mnoho, levných,ale  taky zafungujou, když má už člověk jistou ruku. Teď z těch velkých používám na velký formát kupodivu velmi dobře fungující z kosmetických sad kulaté štětce, jsou asi taky velmi kvalitní, a nic mě jako dárek nestály, jen jsem  náhodou našla způsob jejich využití právě na akvarel.Takže čekám, až mi zas někdo něco podobného koupí, než ty stávající nadobro odrovnám, a to bude brzy. 
<reagovat 
gom (Občasný) - 14.11.2007 > pro mě je nepochopitelná kompozice, k čemu se má připutat má pozornost ? co má ke mně promluvit ? nahlédnutí přes zeď? má to vzbudit mou zvědavost ?  co se skrývá za ? svou konkrétností mluví nejvíc keř, ale to nebyl asi záměr...
uzavřený prostor - když se dívám na oblohu, je vlevo nad domem zamračená a střední částí obrazu, ze shora, by mělo vtékat světlo - to se dobře ukazuje na keři vpravo, z části na keři vlevo - další nejvýraznější linii bych očekával na římse zdi v červených taškách, ale tam není...chybí
zeď by měla mýt možná tmavší, zastíněna přesahem tašek
nejdynamičtější světelný děj by se měl odehrávat na zdech průčelí domu. pokus tam je. tím žes nechala jen velmi málo místa na nahlédnutí do zahrady, sis zárověň stížila možnost vyjádření hry světla - zmnešila sis prostor na minimum. náznak v oknech je (odráží se tam keře). fasáda domu je zbytečně potemnělá (nekoresponduje to s jasnou modrou oblohou, které správně odráží okna).
asi tušim, kam si chtěla dojít, ale nedošla úplně
Nech se slyšet.. popisuju jen vnímané...
<reagovat 
 Mima (Občasný) - 15.11.2007 > gom> Díky moc za Tvůj podrobný popis vnímaného, velmi mi to pomáhá, i když vím, že takto dlouhé komentáře Ti kradou čas.Jsem nespokojená s tím, že světlo se na obraze vyskytuje na nepravých místech, spíše vůbec.Přitom akvarel je hlavně o světle. Při jiných technických postupech naopak světlem nešetřím, někdy až do divadelního efektu. Takže poučena, budu se snažit využít Tvých připomínek, možná asi musím opravdu jít při akvarelu nejdřív i do menšího formátu, aby mohla lépe vystihnout náladu, o ní v tomto obrázku šlo, ale nevyšlo....tak příště se zkusím lépe a déle dívat, než něco začnu.
<reagovat 
pelvis (Občasný) - 15.11.2007 > štětce na make-up, to je fakt dobrý )) to by mě nenapadlo:-)
<reagovat 
 Mima (Občasný) - 16.11.2007 > pelvis> Mě to taky nenapadlo hned, zvlášť, když ten rozprašovací štětec na pudrování zasucha vypadal jako spousta na všechny strany trčících velmi jemných  chlupů, a za mokra byl najednou krásným kulatým štětcem, se kterým jdou dělat tlusté i úplně tenoučké tahy. No, tak teď ještě napsat Ježíškovi, kdyby neměl dostatek fantazie na ten správný dárek.
<reagovat 
Věza (Občasný) - 7.6.2008 > mě se to tedy moc líbí
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter