Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Jizvičky
Autor: Golden Norek (Občasný) - publikováno 15.4.2002 (17:16:04)

Jizvičky

 

 

 

Prohlížení malých střípků,

co sem tam poblesknou

na Tvé

dlani plné drobných jizviček,

Tě činí, zdá se, šťastnou.

 

O co víc lpí člověk na střípku než

na obrazu.

 



Poznámky k tomuto příspěvku
 Golden Norek (Občasný) - 16.4.2002 > guest_1> nebo jako rozbité střípky obrazu? Pohybuj se po loukách, hoste, jejichž květiny Ti voní.
<reagovat 
Milha (Občasný) - 17.4.2002 > Libi se mi zpusob jak jsi to napsal i napad s barvickama ale ta lentilkova kombinace mi nesedi.
Body: 3
<reagovat 
 Golden Norek (Občasný) - 18.4.2002 > Milha> jak tak koukam, prosel jsi dost mych basnicek. Tvuj odhad zda se mi celkem presny.
<reagovat 
ddeisy (Občasný) - 16.4.2002 > Pohybuješ se jinde než já. Nemám absolutně postavení k ohodnocení. Podobný pocit bych vyjádřila jinak. Třeba takhle: "Záblesk objetí, odraz jasu tvých očí, první seznámení s oblohou. Střípky krásna časem odváté. Pohlížím na ně zřídka. Pokaždé však zahřejí." Nevím, cucám z prstu. Ale jen abys věděl, jak jinde sem. Jsem snadno ovlivnitelná. Je to milé, ale nejsem si jistá, zda výstižné. Je to otázka pohledu.
Body: 3
<reagovat 
 Golden Norek (Občasný) - 18.4.2002 > ddeisy> ach, vypadám jak pesimista, ta báseň však vychází ze žalostné situace dnešního povrchního a roztěkaného světa. Jak máme velké oči a tiskneme umíněně střípky v rukách, ty pak upouštíme pro další a jizvičky se hromadí. A jaký je výsledek? Plujeme dále na povrchu vlny, bez hlubšího porozumění točíme se ve víru. A přitom střípek je nic proti Slunci a pobleskne koneckonců jen tehdy, kdy Slunce ho polaská paprskem. Působíme každý na trochu jiných úrovních, kde věci mají odlišné tvary a hloubku, to souhlasím. Napiš mi prosím tu básničku, těžko ji hledat. Nebo mi napiš postup jak se k ní dostat. Děkuji.
<reagovat 
 ddeisy (Občasný) - 22.4.2002 > Golden Norek> Není žádná básnička tohoto typu. Jen jsem ti chtěla naznačit, jak jinak to mám. Takže to byla momentální improviozace. Ale dnes jsem objevila jednu docela pěknou. Pověsím ji do prostoru. Myslím, že jí pojmenuju štěstí.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter