Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
přébrání
Autor: 18klarinecka18 (Občasný) - publikováno 22.11.2007 (16:06:15)

Jednou kdys sme takhe s kamoskou spaly u nás tak jí zavoulal den před tím jeden kluk a ten se mi us delsi dobu libil.A tak kdys ¨sme pak u nás splay tak sme se za ním vydali a chvilku sme se divaly na filmi a ja pak sla za jeho matkou a tam sme si tak asik 20min..povídaly oni se mezi tím stihly i 10*stačily kouisnout!!A pak sem najednou přišla já a odkryla jsem ji deku ale niceho sem ¨si nevsimla.A pak mi zavolala matka ze jako bysme us měli jít domu a tak sme sli ja sem sla us pro kola a jela sem na pred a ona s nim byla este na ¨schodech ale ja sem si neceho nevsimla a ona me pak dohnala a  pak mi to rekla a kdys se me pak ptala jestli mi je to lito tak sem ji rekla zhe ne plotoze mi to byli blbi a ona mi pak rekla zhe us to snim skonci a ja sem ji re¨kla zhe ne plotoze mi bylo lito toho kluka.Ale s ni se porad bavim a s nim taky!!A le ona to s nim ukoncila tak asik po 6 dnech.



Poznámky k tomuto příspěvku
kalais (Občasný) - 22.11.2007 > no, tak dejme tomu, že propadáš z čj, to je v pořádku, nejspíš asi nejsi češka

<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter