Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Kocovina?
Autor: ddeisy (Občasný) - publikováno 18.4.2002 (11:01:27)

Středeční pivko.

Středeční slezina.

Napadlo mě, ve středu večer, JE STŘEDA.

Vím, co to znamená. 

Čtvrtek ráno.

V práci nikoho, v rádiu mi hrajou hity hity hity.

Bigbít po ránu je dobrý.

A kocovina?

Pozitivní.

Vítězím sama nad sebou.

"Tys byla zase nemožná. To musíš furt žvanit?"

"Nemusím. Jenomže já včera musela."

"Důvod???"

"Zalkla bych se vzteky. Udusila se nenávistí. Proplakala jaro."

"Tak jsi to hodila na ty ubožáky?"

"Mám pocit, žes tam se mnou nebyla. Jinak bych ti nemusela nic vysvětlovat."

"Mlžíš. Ulevovala sis na nezkušenostech jejich duší a penisů!"

"Tak to pr! Mám je ráda. Nikdy bych nezneužívala jejich slabostí! Jen jsem jim říkala co potřebovali slyšet z úst ženy. Poslouchala je. A pak jsme se vysmáli životu do očí."

"Nejsi jejich žena. Nemáš jim co říkat."

"Mýlíš se. Jsem jejich žena, ať chci nebo ne. Pustili mě k sobě. Jeden vedle druhýho. A najednou je nějaký přivlastňování si malicherností. Žiju v jejich duši, hned vedle piva, modýlků, strastí s pichem, plány do budoucnosti, rezignací, smutků, nepochopení, probuzenou citlivostí a vědomím kocoviny. Nejde ubližovat."

"HM."

"Taky mi došli slova. Z toho si nic nedělej. Takže zase ve čtvrtek? Slibuju, že budu hodná."

"Bylo by od tebe ohleduplné, kdybys byla hodná na toho svýho."

"Ve středu svobodná, ve čtvrtek zadaná. A stejně je fajn se vedle něj probouzet. Má jemnocit pro porumový stav."

"Nejdřív měj ráda jeho a pak ty tvý zoufalce."

"Špatná formulace. Miluj toho jednoho, dopřej sluchu ostatním."

"Máš kocovinu. Není s tebou kloudná řeč."

"Mám kocovinu. Není se mnou kloudná řeč."

A dokolečka dokola, tralalala tralala.



Poznámky k tomuto příspěvku
centaur (Občasný) - 19.4.2002 > to přece není kocovina... a když tak ne z alkoholu

<reagovat 
 ddeisy (Občasný) - 22.4.2002 > centaur> Kombinace rumu a jara a zjitřelé duše. Jenom zlomek, náznak. Představ si, že co řádek, to křižovatka, kte¨rá mě odvádí jinam a vrací zpátky. Kocovina, jak má být.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter