Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 23.4.
Vojtěch
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Grafika
 > Grafika
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci GymSo z kolekce Streetart - pokusy
Autor: Plumm (Občasný) - publikováno 27.11.2007 (00:28:24)
další v kolekci>
 
černá, bílá, šedá pixla;)

Další pokus amatéra. Nápis GymSo - Gymnazium Sokolov.
Tyjo nevim čim to je, ale na papíře je to vždycky tak hezký a na zdi...hrůza.

Po maturitě v r. 2006 jsem to šel zvěčnit na tu zeď o který jsem psal minule ( http://www.totem.cz/enda.php?a=194386 ).


Ta hlava vpravo je náš bejvalej třídní ze šablony. (měli jsme ho takhle na maturitnim triku, který jsem dělal - prostě jak jeden čas letělo mít na triku Guevaru, tak to naše vypadalo stejně, akorát že tam byl náš třídní )
Chci to tu mít.


 


Poznámky k tomuto příspěvku
pelvis (Občasný) - 27.11.2007 > dobrý))
Body: 5
<reagovat 
MiKa (Občasný) - 27.11.2007 > na jinym - ne šedivym pozadí by se to asi mnohem víc rozsvítilo
<reagovat 
Leonardo (Občasný) - 27.11.2007 > grafika?
<reagovat 
 Plumm (Občasný) - 27.11.2007 > Leonardo> 

Ano.


<reagovat 
 Plumm (Občasný) - 27.11.2007 > Leonardo> 

Nevim na co přesně narážíš...neprezentuju tu fotku jako takovou, ale prostřednictvym fotky prezentuju to, co je na tý zdi. A do jaký jiný kategorie, co tu je, zařadit graffiti, než do grafiky?


<reagovat 
 Plumm (Občasný) - 27.11.2007 > Leonardo> 

Nevim na co přesně narážíš...neprezentuju tu fotku jako takovou, ale prostřednictvym fotky prezentuju to, co je na tý zdi. A do jaký jiný kategorie, co tu je, zařadit graffiti, než do grafiky?


<reagovat 
 Leonardo (Občasný) - 27.11.2007 > Plumm> To nevim, rozhodne jako grafiku bych to nepovazoval. I kdyz je to na podobne urovni. Osobne grafitti neberu, ale to je otazkou nazoru.
<reagovat 
 Leonardo (Občasný) - 27.11.2007 > Plumm> Ale az na jiz zminenou barevnost celkem slusne. Doufam, ze je ta zed legal..
<reagovat 
 Plumm (Občasný) - 27.11.2007 > Leonardo> 

Tak je pravda, že barvičky jsou líbivější no:) Ale chtěl jsem zkusit čistě jenom černo-bílou.

Ad legál - Od toho je pod fotkou ten popis s odkazem na předchozí obrázek, kde je všechno vysvětlený.


<reagovat 
 Plumm (Občasný) - 27.11.2007 > Leonardo> http://en.wikipedia.org/wiki/Graphic - mam za to, že zařazení graffiti a streetartu (jako šablony, nálepky atd.) do grafiky je tady na totemu nejpřesnější. Navíc podle wiki graffiti do grafiky patří, tak v čem je problém? Řekni do čeho bys to zařadil ty a když to bude rozumný, tak to tam klidně zařadim:)
<reagovat 
NEMINI (Občasný) - 27.11.2007 > mám gráfka rád, ale tohle se mi moc nelíbí...a eště čmárat reklamu na svou třídu, tak takhle si to teda nepředstavuju (poslední slova brát s nadsázkou) :)
<reagovat 
 Plumm (Občasný) - 27.11.2007 > NEMINI> 

Nojo, s elitou se to srovnávat nedá, já vim  

Jinak s tou reklamou, neni to jedno? Důležitej je estetickej dojem


<reagovat 
 NEMINI (Občasný) - 27.11.2007 > Plumm> no asi jo...ale tak víš co, dělat gráfko gymplu nemá kouzlo...když si to představim na nějakym panťáku :D ...
<reagovat 
 NEMINI (Občasný) - 27.11.2007 > Plumm> ...možná to je taky tim, že bych pro bejvalou školu nehnul ani prstem, takže dělat podobný věci mi příde zběsilý...odtud asi vítr vane
<reagovat 
 Plumm (Občasný) - 27.11.2007 > NEMINI> 

Jn, chápu:) To už je otázka přístupu.

Spíš to bylo tak, že sem chtěl jít malovat, nevěděl sem co a gymso byla první věc co mě napadla, protože sem to tam měl i celkem rád. Takže asi tak:)


<reagovat 
 NEMINI (Občasný) - 27.11.2007 > Plumm> jasný, taky chápu :)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 (2) 3
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter