Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
TOTEM VE FRA 26.11.07, MP3
Autor: zase zkrvák (Občasný) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
Petr Vaněk (Občasný) - 3.12.2007 >

znávám se, je to hanebnost


Doporučil 
<reagovat 
Petr Vaněk (Občasný) - 3.12.2007 >

skvělý, byl bych na to úplně zapomněl. co ty fotky od Martina, ty taky budou?:o)

 

dovolím si doporučit, večer byl vydařený!


<reagovat 
 ariel (Občasný) - 3.12.2007 > Petr Vaněk> 

k tomu doporučení jsi použil zatrhávací okénko, přiznej se


<reagovat 
 zase zkrvák (Občasný) - 3.12.2007 > Petr Vaněk> on Martin něco fotil? pošli mu avízo:-)
<reagovat 
Petr Vaněk (Občasný) - 3.12.2007 > avízo
<reagovat 
damika (Občasný) - 4.12.2007 > Zaujalo...dík.:)
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 3.12.2007 > proč v té anketě není "nikdo"?
<reagovat 
 zase zkrvák (Občasný) - 3.12.2007 > stanislav> abys mohl přihodit komentář své úrovně.
jako ke všemu.
<reagovat 
 rýp (Občasný) - 3.12.2007 > stanislav> víš, tady je "nikdo" vážně zbytečná možnost, tady je zbytečná každá jiná možnost než "zkrvák".. vzhledem k tomu, že jediný, kdo působí aspoň trochu "živě", zkrvák jest, ačkoliv jen proto, že neumí číst.. jinak nechápu, proč se v publiku nikdo nesmál. já se chechtám ještě teď :-)
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 3.12.2007 > zkrvák> to se ale tak, hošíku, dělává, že se v anketě dají všechny možnosti..
<reagovat 
 zase zkrvák (Občasný) - 3.12.2007 > rýp> ano, to je pravda. na vteřiny čtení jsem začal docházet až v posledních dnech.
<reagovat 
 zase zkrvák (Občasný) - 3.12.2007 > stanislav> ale standíčku, mysli, možnost jsem ti přece dal. a tys ji využil.
<reagovat 
 rýp (Občasný) - 5.12.2007 > zkrvák> nebuď nervní, stejněstarej, přežblebty tomu tvému přednesu vážně dávají aspoň trochu života. zníš jako na papíře a zbytek zní jako na papíře.
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 3.12.2007 > zkrvák> mně je to uplně jedno, já sem kliknul jen z blbosti.
<reagovat 
 zase zkrvák (Občasný) - 5.12.2007 > rýp> nervní bejvám. sem plachej.
<reagovat 
 zase zkrvák (Občasný) - 3.12.2007 > stanislav> a to ti maminka neřikala, ať nestrkáš ruce kam nemáš?
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 3.12.2007 > zkrvák> di se bodnout, idiote...
<reagovat 
 zase zkrvák (Občasný) - 3.12.2007 > stanislav> cheche. budeš se zas vymlouvat na špatný období?
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 3.12.2007 > zkrvák> co votravuješ, zmrde, dej mi pokoj...
<reagovat 
 zase zkrvák (Občasný) - 3.12.2007 > stanislav> jen se vybreč, stáníku.
<reagovat 
čtenář zdenka - 6.12.2007 > nejkrásněji četl jonáš...
<reagovat 
pořezaná_sluncem (Občasný) - 14.12.2007 > líbí se mi, jak četl ladislav zedník, tak jemně.. jsem ráda, že jsem si mohla všechno poslechnout..
<reagovat 
 zase zkrvák (Občasný) - 15.12.2007 > pořezaná_sluncem> taky mě to zaujalo... dneska ta technika dělá strašný divy...
<reagovat 
 ariel (Občasný) - 20.12.2007 > pořezaná_sluncem> 

autor poprosil, aby se nehodnotilo a nedoporučovalo. dík


<reagovat 
tři_černí_mravenci (Občasný) - 3.12.2007 >

fuj

jako by nestačilo, že si člověka fotěj jak vopici v zoo, ještě i zvukovej záznam se pořizuje

 

mno...mě docela mrzí, že se koncepce těch autorskejch čtení tak změnila...


<reagovat 
 jeřáb (Občasný) - 3.12.2007 > Jozífek_a_ryby> zbytečně to vyhrocuješ. no, je ale pravda, že to měli říct, protože to zveřejnili bez jejich vědomí, pokud já vím. ale osobně mi to nevadí, protože tam žádnej blekota nevystoupil. všechno lidi, co si patrně věří. ale byla to jejich volba, zrovna jako by to byla volba kohokoli jinýho, kdo by tam chtěl číst... a pak ještě host, jinou změnu v koncepci tam nevidím. snad větší tlak na to, aby nečetl prostě každej, ale pořád ještě každej, kdo má zájem. a to se mi líbí!
<reagovat 
 zase zkrvák (Občasný) - 3.12.2007 > Jozífek_a_ryby> já si myslim, že to vytáčíš do extrému. samozřejmě tě z části chápu (byl jsem jednou v salmovský, týnský a teď tady), protože tam posun vidim taky, ale posun k lepšímu. lidi se nezměnili.

osobně na tom nevidim nic špatnýho. i přesto, že se sám za svou poezii - pokud se o ní mám bavit veřejně (natož jí číst) - velmi stydim.

techniku nezastavíš, je lepší jí proto využít, než s ní bojovat.
<reagovat 
 tři_černí_mravenci (Občasný) - 3.12.2007 > jeřáb> 

v týnský a prvních řetězovkách se četlo každej ze svýho místa u stolu, co si tak pamatuju...bylo to takový příjemně neformální...

no, jak to vnímam já, tak...totemácký čtení dřív, ještě když to dělal drfaust, bylo spíš určitou alternativou než jednou z mnoha podobnejch intoušskejch akcí...se mi naopak líbilo právě to, že tam mohli číst i nekvalitní autoři nebo lidi jako já, co maj nějaký ty hlasový indispozice...ale je mi jasný, že s timhle názorem budu v menšině...


<reagovat 
 tři_černí_mravenci (Občasný) - 3.12.2007 > zkrvák> 

se omlouvám, to byla spontánní reakce a asi zbytečně agresivní

 

no...já to prostě vidim jinak...


<reagovat 
 jeřáb (Občasný) - 3.12.2007 > Jozífek_a_ryby> jo, to je další rozdíl, s tím sezením. a nemyslím, že jde o to, jestli jsi v menšině, demokracii chápu jako možnost se nějak dohodnout. a stále si myslím, že když se rozhodneš číst i se svou indispozicí, nikdo tě za to z tý barový židle neshodí, nebo ti v rámci dohody dovolí číst ze svýho místa v rohu, a přivýst i nenadanou kamarádku. mimochodem, oni různí ti velikáni taky četli hrozně. a třeba irena s racky má rotacismus, všimla sis?
<reagovat 
 zase zkrvák (Občasný) - 3.12.2007 > Jozífek_a_ryby> znám mnohem agresivnější reakce:-)

bez omluv.
<reagovat 
 šedé (Občasný,Šéfredaktor) - 4.12.2007 > Jozífek_a_ryby> 

Osobně nemám dojem, že by se struktura totemáckého čtení za ty roky nějak výrazně změnila - ano, přibyli hosté a každé čtení je svým způsobem tak trochu jiné - hlavně pendlováním mezi Fra a Řetězovkou, ale to, že se sejde pár lidí, co si navzájem přečte pár textů a pak se seskupí do různých skupinek, podle toho kdo si s kým chce o čem povídat, zůstalo stejné. Nepůsobí to ani více, ani méně intelektuálsky než dříve. Čtení u stolečku se semtam sice koná, ale kdo chce zůstat sedět, není žádnými prostředky nucen přehodnotit svůj postoj :o). Předminulé čtení žádné "pódium" neexistovalo a přesto několik autorů raději stálo (dříve mi naopak autoři připadali ostýchavější a nevýraznější). Abych řekl pravdu, přijdou mi poslední dobou tyhle akce spíš méně formální než dříve. Možná je to tím, že se nás schází často méně, možná tím, že se se spoustou lidí znám už delší čas osobně a nepřijde mi to (přestal jsem se bát :o), možná se všichni navzájem lépe znají. Opravdu jsem ale nezaregistroval nějaký výraznější posun ke "sterilnosti". Když to porovnám s akcemi v rámci Dnů poezie, určitě bych čtení Totemu přirovnal spíš k těm méně formálním.


<reagovat 
 cit-i-zen (Občasný) - 20.12.2007 > Jozífek_a_ryby> hm...tak tohle je asi určitě autentickej hlas, je pravda, že je to jiné než když to dělal faust...myslím že je dobrý přemostit totem a "oficiální" autory...protože marná sláva totem ze salmovky a řetězovky je pryč...nějak se vyvyinul směrem ven...alespoň na nějakou dobu...takže se tu objevila varianta čtení s hostem, protože se pro danou chvíli ukázala jako schůdná...ale snad taky i nová a přínosná, nevím... vidíš třeba já bych byl moc rád, kdybys přišla a četla, Hanko, nejde přece o projev, ale o to co kdo čte...Je fakt že ten princip s hostem a do jisté míry i trochu se snahou oslovit konkrétní lidi na čtení...trochu popírá ducha totemu, to vím...
<reagovat 
 tři_černí_mravenci (Občasný) - 21.12.2007 > cit-i-zen>Jakube, viz moje reakce na zkrváka...ty zvukový záznamy jsou další krok směrem, kterej se mně osobně nelíbí...no...pokud jde o moje případný čtení, já se dycky rozhodovala až na místě, takže přijít někdy zkusim...jinak ale tohle už mam vyzkoušený z jedný z pozdějších řetězovek a...čim víc lidí a lepších autorů a větší odstup mezi mnou a publikem a slavnější hosti atd. atd., tím hůř se cejtim a prostě nezvládnu ty texty přečíst tak, aby mi bylo rozumět...a to pak ztrácí jakejkoliv smysl...

 

 


<reagovat 
 cit-i-zen (Občasný) - 21.12.2007 > Jozífek_a_ryby> Hanko, díky za odpověď...ty empé trojky jsou spíš náhoda...kalais holt měla přístroj u sebe...není to určitě záměr každé čtení nahrávat, proč taky...jinak co mám zkušenost, tak hosté...i ti tzv. "slavnější" - i když tady v Čechách jsou na tom co do známosti skoro všichni stejně a o slávě se nedá mluvit - tak hosté byly vždy velice vstřícní a myslím že i překvapení, že totem existuje a že se něco děje...samozřejmě je otázka jestli to uvádět po tom "inťoušském" zůsobu...ale určitě to takhle nebude vždycky...kdybys v lednu chtěla a mohla byl bych moc rád.
<reagovat 
pořezaná_sluncem (Občasný) - 21.12.2007 > nevšimla jsem si, odpusť.
<reagovat 
 zase zkrvák (Občasný) - 21.12.2007 > pořezaná_sluncem> ty se vůbec neomlouvej. děkuju (za přání! dostal jsem)
<reagovat 
ztratila (Stálý) - 21.12.2007 >

:)


<reagovat 
čtenář Ondřej Lipár - 31.12.2007 > Přímý odkaz na ty mp3 záznamy - http://lipar.blogspot.com/2007/12/totemcz-ve-fra-alespo-ze-zznamu.html
<reagovat 
 zase zkrvák (Občasný) - 1.1.2008 > čtenář> díky
<reagovat 
anae (Občasný) - 9.2.2008 > jakýsi kuňkavý hlásky chlapců-hodňásků .. jen ariel je docela démonickej!!
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter