Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Květy Zla
Autor: ursc (Občasný) - publikováno 3.12.2007 (20:09:13)


Poznámky k tomuto příspěvku
Jindra Nazarská (Občasný) - 4.12.2007 > Pěkné.
<reagovat 
Kašpar a Břečka (Občasný) - 3.12.2007 > Až na typografii vábné
<reagovat 
 ursc (Občasný) - 4.12.2007 > Milan Pražský> Dík za koment,ještě mám jednu verzi vyrobenou na poči s jiným písmem.Asi to sem připíchnu taky,pro srovnání.V pozadí možná dost ruší autorovy oči.Mám taky verzi,kde jsem je úplně smazal.
<reagovat 
čtenář assassin - 4.12.2007 > nic moc... to pismo je naprosto otřesný a ta mrdka nahoře je taky silena.... nevim, ale chce se mi blejt
<reagovat 
 ursc (Občasný) - 4.12.2007 > čtenář> Naprosto irelevantní poznámka.Neberu ji ani jako vyjádření tvého chatrného dojmu,ani jako kritiku.Vyjadřování typu "mrdka nahoře" a "otřesný" nic neznamená.Akorát možná svědčí o tvé mentalitě,která se asi nachází na bodě mrazu.
<reagovat 
jinth (Občasný) - 4.12.2007 > obrazek se mi popravde nelibi. Kdyz opomenu pismo, odmazu si ty autorovi oci, coz pravdepodobne mela byt ta ,,mrdka nahore", viz. vyse, ktere tam jsou vazne bes, tak si to zkousim predstavit na obalce one knizecky, tak by mne nenapadlo si tuhle jinak vytecnou knihu precist. Kvety zla symbolizovane okvetnimi listy okolo lebky je fajn napad, ktery chvalim, dokonce i to ztvarneni, ale co se toho okoli tyce, zda se mi volajake. nevim, jestli halabala, nebo prazdne, ale proste nelibi se mi to. Chvalim vyvazeni tmavych a svetlych mist.
to, ze se mi nelibi je subjektivni nazor, zbytek se snazim hodnotit objektivne.
<reagovat 
Kašpar a Břečka (Občasný) - 4.12.2007 > Oči nejsou naškodu, asi bych zvolil pouze jinou barvu. Zajímalo by mě, zda-li to bylo koncipováno, nebo vytvořeno nahodile...
<reagovat 
 ursc (Občasný) - 5.12.2007 > Milan Pražský> Tohle je původní skica,zdála se mi docela povedená,ale jen trochu prázdná.Řek jsem si,že na pozadí něco musí být.Nejlépe autorovy oči.Takže oči jsou až ve druhém plánu.Nakonec,když si je odmyslíš,funguje to i bez nich.
<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 6.12.2007 >
Body: 5
<reagovat 
jafa (Občasný) - 18.1.2008 > nápad dobrý
Body: 4
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter