Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Viktorie
Autor: karel.mouka (Občasný) - publikováno 9.12.2007 (12:07:32)
Viktorie

Když jsem tě poznal,
byl jsem ještě kluk.
Po dlouhých schůzkách s tebou,
stal se ze mě muž.

Dala si mi všechno,
tvé srdce, dotyky i rty.
S odvahou a láskou hnaný,
já požádal tvé rodiče o svolení.

Tak když mi tvůj otec,
požehnání dal.
Krabičku s prstýnkem,
do kapsy jsem si vzal.

Střetli jsme se na svém místě,
tam poprvé za ruku jsem tě vzal,
kleknul jsem si na kolena,
a o ruku tě požádal.

Tis řekla svoje "JISTĚ",
"vezmu si tě hrozně ráda".
Tehdy stal jsem se tím nejštasnějším,
a ty dodnes máš mě ráda.




Poznámky k tomuto příspěvku
usadlo (Občasný) - 10.12.2007 > hola karle, sice nevim co chteli ariel a zkrvák potažmo g morr říci, ale každopádně mají pravdu, kup kytku ;)
Body: 1
<reagovat 
zanzule (Občasný) - 10.12.2007 > je to milé :x) vlastně tu Viktorce potichu závidím ..
Doporučil 
<reagovat 
čtenář ymy.po - 10.12.2007 > snad jen,že se to ženě líbit bude.... protože v tomto případě nezáleží na kvalitě..ale na citech....;-)
<reagovat 
 damika (Občasný) - 10.12.2007 > čtenář> Ymy mě předběhla...je to holka nejen hezká,moudrá, ale i rychlá. :) Hele Kájo, na kluky nahoře(teď už dole) kašli, rádi si hrají. ;) Tvoje básnička, když jí Viktorka porozumí, je mnohem víc, než body na Totemu, nebo parfém kupovaný s myšlenkou, že té svojí staré musím něco dát. ;)
<reagovat 
 ariel (Občasný) - 10.12.2007 > Damika> jasně, samozřejmě. karel už nikdy podobnou chybu neudělá, a na totemu se neukáže. zato s manželkou budou mít nadále hezký vztah.
<reagovat 
 damika (Občasný) - 10.12.2007 > ariel> 

..a zazvonil zvonec a začíná neverending story. :))


<reagovat 
zanzule (Občasný) - 10.12.2007 > Dé prostě protože..kašlu na vás,pitomci!
<reagovat 
 ariel (Občasný) - 10.12.2007 > zanzule> 
<reagovat 
 damika (Občasný) - 10.12.2007 > zanzule> Jé...pitomci jsem naposled použila v šesté třídě...jsi v šestce?:O
<reagovat 
 zase zkrvák (Občasný) - 11.12.2007 > zanzule> ale hezky nás to suk nazvala. poživační samci, tak už mi dlouho nikdo neřek...
<reagovat 
 zanzule (Občasný) - 10.12.2007 > ariel> nevím,co znamená tenhle smajla..pálí mě oči(tak možná tím)..ale klidně použij slova..
<reagovat 
 zanzule (Občasný) - 10.12.2007 > Damika> Dam,znáš mě tak málo,že se ptáš? Přijdu jako šesťák? No,co nadělám ..
<reagovat 
 damika (Občasný) - 10.12.2007 > zanzule> 

Znám tvoje kalibry. :)))


<reagovat 
 ariel (Občasný) - 10.12.2007 > zanzule> obrazy nejsou náhražky slov, autorko a čtenářko poezie.
<reagovat 
 zanzule (Občasný) - 10.12.2007 > Damika> a já ..
<reagovat 
 zanzule (Občasný) - 10.12.2007 > ariel> myslím, že mohou být..
<reagovat 
 ariel (Občasný) - 10.12.2007 > zanzule> to ano. ale v mém případě to tak nebylo.
<reagovat 
 zanzule (Občasný) - 10.12.2007 > ariel> co chce říct autor tím,když odešle vykulenýho,uslintanýho smajlu?
<reagovat 
 ariel (Občasný) - 10.12.2007 > zanzule> 

v tomto případě nic konkrétního. v tomto případě čím nekonkrétnější, tím lepší.


<reagovat 
 zanzule (Občasný) - 10.12.2007 > ariel> asi ano ..
<reagovat 
 ariel (Občasný) - 10.12.2007 > zanzule> 

user "zanzule" wrote: "asi ano"

 

you answer: "asi to přijímáš a chápeš?"


<reagovat 
 zanzule (Občasný) - 10.12.2007 > ariel> asi spíš podléhám.
<reagovat 
 ariel (Občasný) - 10.12.2007 > zanzule> to zní rozumně. rozumně, a přitom žensky.
<reagovat 
 zanzule (Občasný) - 10.12.2007 > ariel> to zní příjemně.jsem ráda ženou

už tě nechci poškrábat,kdybys byl na metr ..
<reagovat 
zase zkrvák (Občasný) - 9.12.2007 > neni. radši jí naser, než tohle.
Body: 1
<reagovat 
 ariel (Občasný) - 9.12.2007 > zkrvák> 

skoro bych řekl, že g morr by tomu nedal jedničku.

 

ale v kontextu karlovy otázky se tvoje odpověď nabízí.


<reagovat 
 zase zkrvák (Občasný) - 9.12.2007 > ariel> g morr neni mrzout
<reagovat 
 ariel (Občasný) - 9.12.2007 > zkrvák> 

g morr je správně přízemní.


<reagovat 
 zase zkrvák (Občasný) - 9.12.2007 > ariel> já jsem jeho nadpozemskej odlesk:-)))
<reagovat 
 ariel (Občasný) - 9.12.2007 > zkrvák> to budou mít Moukovi radost :o))
<reagovat 
 zase zkrvák (Občasný) - 9.12.2007 > ariel> možná když jim společně zarecitujeme karlův text...
<reagovat 
 ariel (Občasný) - 9.12.2007 > zkrvák> nevím nevím, g morr je často na služebkách
<reagovat 
 zase zkrvák (Občasný) - 9.12.2007 > ariel> o vánocích určitě nebude. karel nás zabalí do bedny, viktorka nás rozváže, vyskočíme... a bude.
<reagovat 
 ariel (Občasný) - 9.12.2007 > zkrvák> mám obavu, že karel už se nikdy nezeptá. karel si to musí rozhodnout sám.
<reagovat 
 damika (Občasný) - 10.12.2007 > zkrvák> Být Viktorkou, tak vás v tý bedně nechám hnít do léta a pak jen přehodím na kompost. ;))
<reagovat 
 zase zkrvák (Občasný) - 9.12.2007 > ariel> karel se určitě nezeptá nás dvou:-))
<reagovat 
 zase zkrvák (Občasný) - 10.12.2007 > Damika> mno... anžto věřim, že máš aspoň ťuťuňuňu smysl pro poezii, bejt viktorkou, poslala bys karla do knihovny na brigádu - v lepšim případě by tam mohl leštit hajzly.
<reagovat 
 damika (Občasný) - 10.12.2007 > zkrvák> A no jo, já vím...asi by to tu mělo být trochu jinak uspořádaný...třeba něco jako líheň a drůbežárna až pak. ;)) Jinak mám habaděj ťuťuňuňu smyslů..někdy holt dám přednost jednomu z nich...třeba i hajzlu před poezkou...a neříkej, žes to nikdy nemusel udělat. ;))
<reagovat 
 zase zkrvák (Občasný) - 11.12.2007 > Damika> je pravda, že i poezie musí občas stranou:-)))
<reagovat 
marsyas (Občasný) - 12.12.2007 >

milý karle, poezie to není

ale budeš určitě pochopen

a to není málo

:-)


<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter