Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Sci-fi město z kolekce Tvorba v PC - úpravy, malby, ...
Autor: Plumm (Občasný) - publikováno 21.12.2007 (00:15:38)
Tablet Wacom Graphire4 XL, PS

Speedpaint video TADY

A zajímalo by mě, jestli by se vám to líbilo nějak vykolorovaný...na ukázku http://stoupa.deviantart.com/art/sci-fi-city-colored-69594560 nebo třeba jinak. Díky za každej názor:)


Poznámky k tomuto příspěvku
sempull tampush (Občasný) - 21.12.2007 > jo, body.. dnes za 4
Body: 4
<reagovat 
sáva (Občasný) - 21.12.2007 >
Body: 5
<reagovat 
zanzule (Občasný) - 21.12.2007 > a mě to baví! mohlo být větší, šlo by líp ponořit se ..
Body: 5
<reagovat 
touha (Občasný) - 21.12.2007 > jako zanzule..
Body: 5
<reagovat 
k3s (Občasný) - 21.12.2007 > pôvodná farba sa mi zdá najlepšia, inak veľmi dobre, hlavne s tým videom ako to vznikalo...
<reagovat 
sempull tampush (Občasný) - 21.12.2007 > no já jsem v tomhle asi nějak tolerantní, mi čmáráni na tabletu přijde jako rovnocenná technika (ale to bude tím, že nejsem výtvarník, no)

mimochodem - netušíš, jakej je rozdíl mezi tím tvým Graphirem XL a klasickým Graphire4? Chci něco pořídit na úpravu fotek a 7kilopeněz za XLko mi přijde dost šupa...
<reagovat 
 Plumm (Občasný) - 21.12.2007 > žádnej velkej árt> 

Mezi graphie4 XL a graphire4 (bez toho XL) je rozdíl ve velikosti:) Graphire4 má tu aktivní plochu velikosti cca A6 a graphire4 XL má velikost A5. Ta 4ka v názvu je označení tý jejich současný řady...dřív se dělal graphire3, pak ho vylepšili a je to graphire4. atd. A 7kilopeněz stojí možná ta verze s přidanym softwarem. - Můžeš totiž koupit dvě verze - wacom graphire4 XL studio/classic. Classic mam já, koupil sem ho nedávano za 5000,- přesně v Cybexu a je to prostě jenom tablet plus ovladače. A když si koupíš verzi studio (samozřejmě dražší) dostaneš k tomu i nějaký blbosti na CD myslim že je k tomu Adobe Photoshop Elements a ještě něco. :)


<reagovat 
 sempull tampush (Občasný) - 21.12.2007 > Plumm> mno jen na úpravy fotek (retuše a spol.) by mi ta A6 verze snad mohla stačit... díkec za info
<reagovat 
 Plumm (Občasný) - 21.12.2007 > žádnej velkej árt> 

Jo, znam pár lidí co maj tablet jenom na práci s fotkama...taky velikost A6 a jsou s tim spokojený. Takže asi dobrý.


<reagovat 
pelvis (Občasný) - 21.12.2007 > malba nemalba seš dobrej)) dávej dál)
Body: 5
<reagovat 
AdMa (Občasný) - 24.12.2007 > pro mne fajn fantazi
<reagovat 
Mima (Občasný) - 3.1.2008 > viz. zanzule...
Body: 5
<reagovat 
Leonardo (Občasný) - 21.12.2007 > ..no jak uz jsem rikal, tohle do maleb nepatri (kresba tabletem neni totozna s malbou), Napad ano, provedeni zajimave, ale porad je to jen, promin, cmaranice na tabletu. Byt to malba stetci a barvami na platno, ocenim to vic. Je to proste slozitejsi at chces, nebo nechces. Takhle dam 4 s primhourenejma ocima..a predem ti rikam, ze pokud neukazes, ze umis malovat baravami, tak neberu tvuj nazor, ze malba a kresba na PC tabletem je stejna..
Body: 3
<reagovat 
 k3s (Občasný) - 21.12.2007 > Leonardo> no.. som za
<reagovat 
 Plumm (Občasný) - 21.12.2007 > Leonardo> 

Víš co fakt nechápu? Několikrát sem o tom fakt dlouho přemejšlel, ale na nic sem nikdy nepřišel...proč jsou lidi, který místo výsledku zajímá technika jakou to je dělaný? To je něco jako když některý fotografové se pod fotkou nejdřív zeptaj, jestli je to focený na digitál nebo na kinofilm a teprve potom se rozhodnou jestli se jim to líbí nebo ne. A když je to na kinofilm, tak se jim to líbí víc než když je to na čip - tohle můžeš pozorovat všude, kde se objevujou fotky...tenhle přístup je prostě postavenej na hlavu a asi ho nikdy nepochopim. Tobě je vlastně uplně ukradenej výsledek, protože hodnotíš techniku, je to tak?

 

Moje názory brát nemusíš, je mi celkem jedno jak k mým názorům přistupuješ:)

A že umim malovat barvama ti neukážu, protože sem barvama nikdy nemaloval a nehodlam s tim ani začínat.

 

A k tomu malba versus tablet - malba je práce s barvou a plochou, je to tak? Kresba škrábe, malba hladí. Tohle je digitální práce s barvou a plochou, tzn, že je to digitální malba. To pero co máš vruce je jenom médium...zprostředkovává ti digitální štětec a styk s barvou a papírem. Nevim v čem je zádrhel.


<reagovat 
 Leonardo (Občasný) - 21.12.2007 > Leonardo> Jsi dost palicaty. Je to s prominutim jak "hazet perly svinim". Treba jednou zmenis nazor. Mej se..
<reagovat 
 Plumm (Občasný) - 21.12.2007 > Leonardo> 

Víš, možná ta "svině" o ty "perly" nemá zájem, jelikož, jí nejsou k užitku...k čemu budou svini perly? Svině by radši otruby aby mohla růst, sílit a dobře se vyvíjet...popřemejšlej nad tim prosim, hm?

Ostatně jenom hlupák by svini házel perly.

 

A vůbec...tvoje vysvětlení nebo odpověď na to, co sem napsal o technikách a výsledku tvorby by se dala přirovnat k těm otrubám (za předpokladu, že sám sebe přirovnam k tý svini). Zatimco tohle "sviní moudro" co si použil bych přirovnal právě k těm perlám... Dovětek o změně názoru jakbysmet.


<reagovat 
 Leonardo (Občasný) - 22.12.2007 > Plumm> Asi ti pripada, ze se tim bavim..co se tyce dovetku - porad plati. A mas pravdu, presto, ze mas zajem o kritiku je v tvem pripade lepsi si ji nechat pro sebe.
<reagovat 
 Leonardo (Občasný) - 23.12.2007 > Plumm> ..ted kdyz se zpetne koukam, co mi tu pises, tak se musim dost zasmat..vis ty vubec, ze "hazet perly svinim" se rika presne proto, ze ta svine o ty perly zajem nema :D ...boze ty ses trubka..
<reagovat 
 Plumm (Občasný) - 22.12.2007 > Leonardo> 

Nevim jestli se tim bavíš ty, ale já se bavim každopádně

OK, nechávej si jí teda pro sebe. Prosim tě o to. Já o tvoje moudra nestojim a ty sám víš, že mě ty moudra nezajímaj. Takže budem spokojený oba. Dík.

Rád sem pokecal, čau.


<reagovat 
 čtenář leonardo - 23.12.2007 > Leonardo> nebo jen dalsi radobyinteligent?..pripadnou odpoved si nech. :)
<reagovat 
 Plumm (Občasný) - 23.12.2007 > Leonardo> Doporučuju zaměřit se na procvičování funkční gramotnosti... Až si budeš myslet, že už jí máš na relativně použitelný úrovni, zkus si ten příspěvek přečíst znova. Když se nic nestane, tak procvičuj dál...
<reagovat 
 Leonardo (Občasný) - 22.12.2007 > Plumm> ..ok, bav se dal ;)
<reagovat 
 Leonardo (Občasný) - 24.12.2007 > Plumm> ..diky..myslim, zes me presvedcil :)
<reagovat 
 Plumm (Občasný) - 6.3.2008 > Leonardo> no hurey
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter