Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Hudba
 > Hudba
 > Profily
 > Recenze
 > Zajímavosti
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Kabaretiéři
Autor: Martin (Stálý,Redaktor) - publikováno 18.5.2000 (10:29:36), v časopise 24.5.2000

Úvodní slovo nezaujatého diváka
Klub Meloun jsme nehledali dlouho. Nachází se v jedné z pražských uliček pod Havelským trhem. Byl jsem tam pozván přes přátele, toho dne měla hrát kapela Kabaretiéři. Objednal jsem si jedno malé pivo, kávu a sodovku a vyčkával začátek představení. Klub meloun tvoří dvě místnosti – v první místnosti je bar, ve druhé několik lavic k posezení, malý parket a pódium. 30. až 60. léta lidi celkem slušně rozproudila, skupina, o které jsem nikdy před tím neslyšel si dovedla získat publikum, proto jsem se rozhodl požádat jednoho člena kapely, Tomáše Procházku, o krátké představení své kapely. Příspěvek přikládám bez úprav v původním znění přesně tak, jak mi jím byl poskytnut.
MZ

KABARETIÉŘI

Uskupení Kabaretiéři vzniklo z jara l.p.1998, kdy v srdci Tomáše Procházky začala síliti touha své hudební umění spojiti s uměním kohosi dalšího a povznésti jej k vyšším příp.nižším sférám ( záleží toliko na úhlu pohledu ).

I srazil se na Betlémském náměstí s Josefem Hervertem, toho času podprůměrným studentem pofidérního oboru na DAMU, jež se zove “činoherní herectví” a pokoutně si přivydělávajícím moderátorem, obvykle v podnicích nevalné pověsti.

I začli spolu dávati dohromady neslučitelné: Tomáš svůj nástroj ( klávesy ) a Josef svůj hlas a valchu, oba přitom ještě hledajíc třetí osobu rodu ženského ( ozdobu ) do pěkně povedené partičky.

Na inzerát se ozvala Barbora, jež znala Lenku, která dorazila s Beátou a společně chválíc Vojtěšku jsme přes Dagmar získali Karolínu, čili již odstoupivší Carol – Inn, kterou trumfla Jitka a předala žezlo i dress ( sepraný ) krásné Zitě, což zdálo se, že bude na věčné časy a nikdy jinak ! OMYL ! – nejlepší ženská je chlap ! A tak máme Jirku Šťovíčka, známého šikovníčka, který válí na klarinet a saxofon současně a ještě si přitom pobrukuje.

Naše drzost nezná mezí.Hned první hraní v jámě lvové ( rozuměj Velmi jemný klub rádia Limonádový Joe ), dále v podnicích s velmi odvážnou dramaturgií : restaurace Melodie, Hrady a zámky ( rozuměj hotel Zámeček a námi zpackaná podívaná Chvalská Tvrz – viz videozáznam ) dále areál Čertousy, hotel Kinsky a naposledy galavečer v hudebním klubu Meloun. A světe div se, na některé štace se vracíme pravidelně a dokonce rádi !

Myslíme si a moc dobře víme, že jsme pro Vás ten pravý zajíc v pytli neboť:
a) poslední akcí bylo “Odpoledne seniorů” v kulturáčku, babičkám jsme se móóc líbili.
b) hrajeme to, co máme rádi : české a světové evergreeny, převážně 50 – 70 léta ( J.Ježek + V + W, Semafor, K.Gott, W.Matuška, E.Presley, F.Sinatra atd. …)
c) tomu odpovídá i náš společenský oděv při současném využití náznakových převleků ( Kabaretiéři přece ).
d) demo snímek nevlastníme, neboť:

1.ukázal by nás ještě lepší a vylepšenější než jsme, a to rozhodně nechceme.
2.nemáme čas a jsme líní.
3.i když jsme pokopě všici, nejsme nikdy kompletní – vždy se dá přibrat další všeumělec.
4.je zkrátka nejlepší nás zažít na vlastní kůži.
5.směřujeme kabaretním směrem a - jednou to určitě dokážeme !!! – zatím nechceme býti zvěčněni ani balzamováni a na to dostat se do učebnic je čas.
6.zkrátka naživo zníme nejsladkobolněji a nejsrdceryvněji.
7.když jinak nedáte, my Vám to demo dodáme.

jsme s pozdravem “Světu swing” za Kabaretiéry T.P. & J.H.

P.S. Důležité ! Maskotem uskupení je Tomášův dřevěný pták Bonifác, hnízdící na pravé ( z pohledu diváků na levé ) bedně a nedávno dostal kamaráda, Pepova keramického ptáka, toho času bezejmenného.

 



Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý,Redaktor)   Nepublikovat mimo Totem.cz  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter