Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Renoir promine (140x100)olej
Autor: kufr (Občasný) - publikováno 16.12.2007 (16:46:11)


Poznámky k tomuto příspěvku
ariel (Občasný) - 16.12.2007 >
Body: 5
<reagovat 
ewinn (Občasný) - 16.12.2007 >

Renoir je můj oblíbený, tohle je moc dobré.


Body: 5
<reagovat 
celulosa (Občasný) - 16.12.2007 > Renoir asi ne ale já jo, je to vtipný
Doporučil 
<reagovat 
anae (Občasný) - 16.12.2007 > renoir asi nepromine, je to uhlazeně nijaký
<reagovat 
30 Dkg vysočiny (Občasný) - 16.12.2007 > jé jé jé mi z toho ouzko ...
<reagovat 
stínostín (Občasný) - 16.12.2007 > tak to si trochu přehnal viš kdo to je Renoir to byl malíř... pán malíř, kouzelník se světlem... kde jsi nechal tu hru světla! v tom tmavém košíku?

chce se mi zvracet... na to jsi potřeboval rok aby jsi to namaloval! (tvá poslední publikace je skoro rok stará) nebo jsi potřeboval rok na to aby jsi se vzpamatoval z těch zápornech rakcí na tvoje kýče...
nic ve zlém ale podivej se jak vypadá Renoir a pak pochopíš že jsem byl k tobě ještě milej...

http://moodle.ariadelms.org/file.php/1/RENOIR_1.jpg
Body: 1
<reagovat 
stínostín (Občasný) - 16.12.2007 > hnus a špíná...jak si se mohl opovážit!!!!
budu si muset zavolat záchranku... taková urážka Impresionismu, taková hanba!!! kam jsme to došli...
<reagovat 
zanzule (Občasný) - 16.12.2007 > přijdou mi smutní .. mají být?
<reagovat 
čtenář Karhaj(sinner) - 17.12.2007 > Milší ako renoar..
Je mi Ogyst Pisoar..

Kurňa nechápem, čo tu robíte toľko kriku kvôli nepodarenému renoirovi, čo ste čakali, že ho niekto z Totemu bude schopný zreprodukovať? Bohužiaľ sa tu ozval pobúrený jaskynný fotograf a autor gigerovských mandál v jednej osobe a Porezaná sluncem, ktorej tvorbu si vážim, ale aj tak..žiadna z pripomienok nebola konštruktívna a to vôbec. Takto sa nečudujem, že tu väčšina odchádza..

K dielu: nemám rád ani renoira, takže sa mi ostáva len dobre baviť na tých, čo áno : ))
<reagovat 
 30 Dkg vysočiny (Občasný) - 17.12.2007 > jste všeci stejní :)
<reagovat 
 30 Dkg vysočiny (Občasný) - 17.12.2007 > 30 Dkg vysočiny> jako já :)
<reagovat 
caesarborgia (Občasný) - 17.12.2007 > no já teda přiznám že Renoir je taky moje srdcová záležitost a toto tu je špatný vtip
<reagovat 
 kufr (Občasný) - 17.12.2007 > caesarborgia> Renoir jistě promine. - Totem nikoli.............................Na přání vypůjčený námět nemá být doslovnou kopijí.Záměrně plošnější, vypuštěn třetí plán, pozměněna kompozice, chybí impresionistická barevnost. Takto upravený, lépe zapadne do interiéru, kam jako vánoční dárek poputuje...............Velmi mne těší, že nezůstal úplně bez povšimnutí.....(Perte se a Žerte se)
<reagovat 
Dudla (Občasný) - 18.12.2007 > kýč jak bič, přestaň rotovat Renoáre
Body: 1
<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 18.12.2007 >

Renir jiste promine:-ú

A/ pozadi vubec nesedi k prvnimu planu

B/ "zkonkretnenim" vyniknou chyby, ztraci se poezie


Body: 3
<reagovat 
Mima (Občasný) - 18.12.2007 > ..takhle pracovat se štětcem neumí každý...jako studie, proč ne? Technicky líbí. Pravda, světlo nevidět, no a co...nebývá vždy a všude, často záměrně
Body: 5
<reagovat 
pořezaná_sluncem (Občasný) - 18.12.2007 > nejvíc odporné je to pokřivení výrazů.. nedokážu představit interiér, kam by patřily tyto povrchní zrůdy..
<reagovat 
 kufr (Občasný) - 18.12.2007 > pořezaná_sluncem> Vidíš jak jsem důležitý abys věděla jak to nemáš dělat. I to je někdy přínosem.
<reagovat 
 Nikkarin (Občasný) - 18.12.2007 > pořezaná_sluncem> přiznám se, že tebe i tvoji práci respektuju, ale tyhle tvoje kecy...to je teda síla.
<reagovat 
 Karhaj(Sinner) (Občasný) - 18.12.2007 > Nikkarin> Kľud, lebo sa prezradíš, že si KUFR : )))
<reagovat 
 pořezaná_sluncem (Občasný) - 20.12.2007 > Nikkarin> hm. (snažila jsem se vyjádřit jak to na mě působí, a působilo mnohem strašněji, než kdyby v tom nebyl ten Renoir, jsem si vědomá subjektivnosti. nepíšu kecy, byl to pokus o zformulování myšlenky.. ale příště to nebudu dělat, vím, že se mě na to nikdo neptal.. ) toto dílo je mi volné..
<reagovat 
 Nikkarin (Občasný) - 18.12.2007 > Karhaj(Sinner)> :-)) Já tak nějak předpokládám, že mě ještě všichni znáte....jen mi vadí určitá omezenost lidí....to je vše...rád bych se tak zastal každého, u koho si myslím, že kritiky, spíš plky vedené proti němu, jsou totálně mimo mísu.
<reagovat 
Dani (Občasný) - 23.12.2007 > Ne-e-e-e
<reagovat 
Nikkarin (Občasný) - 17.12.2007 > no....a pak přicházím já, kterej originál od vašeho pana R, kterýho tady všichni nazývají bohem barev, štětců a palet, neznám. Dívám se na ten obraz a říkám si, že to působí poměrně příjemně.....a pak si přečtu, že je to odporné (no já teda nevím, pořezaná), a že Renoááár to určitě neodpustí....je až zvláštní, že jste tady Kufra rovnou neoznačili za kacíře a neposlali ho na hranici. Ať je to jaký chce, tak Kufr podle toho, co tady předvedl, aspoň lehce s barvama něco vykouzlit na plátno dovede. A stín mrvých se může jít třeba poblít, jak je libo.
Lidi na totemu, nemůžu si někdy pomoct, ale připadáte mi jako banda ignorantů. Tenhle člověk se nesnažil o přesnou kopii, pojal to svým stylem a vy z toho děláte teroristický útok proti světovému umění....pane bože.
<reagovat 
 kufr (Občasný) - 18.12.2007 > Nikkarin> Dík za rozumný názor.
<reagovat 
 caesarborgia (Občasný) - 21.12.2007 > Nikkarin> no trochu jinak..ten člověk tu předved špatnou kopii na který jsou změny spíš v neumělosti - a nejhorší je, že nám je musel vysvětlovat jako by se jednalo o náročný koncept ..nemám nic proti vlastní interpretaci děl mistrů, ale tady v tomto nevidím význam..pokud někdo dělá kopii tak většinou doslovnou - s tím že originál zná a chce se tímto způsobem třeba něco naučit (přitom musíš brát v potaz že to dílo už existuje i když ty ho neznáš a tak jsi jen omezený tím že hodnotíš něčí kompozici, kolorit atd - to vše ovšem divně degradované)..potom pochopitelně ty a tobě podobní budou reagovat tím že my co známe dějiny umění jsme banda ignorantů :) ..trochu podivná logika nemyslíš?
<reagovat 
 kufr (Občasný) - 25.12.2007 > caesarborgia> Je to tady samý vyštudírovaný kunsthistorik, který ví své a neví, že se od jeskyních výtvorů náměty často vypůjčovaly i k daleko horším zvěrstvům, nežli je toto.... - Ti, co to studovali vědí své a těm je marné vykládat, co je naše. (Werich)
<reagovat 
 caesarborgia (Občasný) - 30.12.2007 > kufr> nesouhlasím už s první větou ..na podobný lidi jsem tu nenarazil :) a nemůžeš se zlobit na ostatní že se ti nedostalo trochu kvalitního "estetického" vzdělání potažmo výchovy ;)
<reagovat 
 kufr (Občasný) - 2.1.2008 > caesarborgia> Možná je to právě smůla, že zde podobní lidé nejsou. Nezlobím se na vás, pro vaše větší vzdělámi i sebevědomí. ( Jen se obávám, že na výchovu je u mne již trochu pozdě,- budu s tím muset již nějak dožít)
<reagovat 
figips (Občasný) - 9.1.2008 > je to namalovany pekne...jen ty obliceje a prazdny kosik nic moc
Body: 3
<reagovat 
kretén TOTEMu (Občasný) - 9.1.2008 > Ploché, rozpor,nepoměry...naivní umění. 
Body: 3
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter