Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Mé prokletí z kolekce Nekonečné nářky
Autor: N.E.Sorrow (Občasný) - publikováno 18.12.2007 (18:55:20)
Je noc,celé město spí,kolem ticho je a klid Já,já nespím,nemohu oka zamhouřit... Cítím se v duši věru zle Ostatně celkově velmi mdle... Už se zas probouzí má chorá mysl Zkurvenej život,má vůbec smysl? Mé tělo hoří jak v horečkách... Už zase blouzním,ztrácím se v snách Co chvíli vedro,pak zima zas Stavy mé mysli,vem vás ďas Do toho všeho silný třes Už mě zas chytá noční běs Také cítím své choré srdce Slyším jak dusí se zpuchřelé plíce Žaludek zkroucený,mám jako na vodě Nejhorší na tom ale je... Nejhorší na tom ale je... Že to všechno se vůbec neděje Všechno prý je,jen iluze pouhá Pro mne však,již mnoho let dlouhá To všechno prý jsou duševní stavy Ty choré myšlenky z mojí jsou hlavy Ale k čemu mi dobré tohle vědět? Stejně tu budu v mukách sedět Stejně tu budu v mukách sedět Děkuji felčaři,dobré to vědět! Jenže já chtěl bych chodit ven Nejen tu trpět každý den Já chtěl bych se s přáteli na louce smát Nebýt jen zavřený a pořád se bát! Také bych chtěl,chtěl mít rád Nějakou dívku milovat... Leč,zatím si o tom mohu nechat jen zdát Tak krátký život! A takhle ho promrhat? Zdá se,že všechno postrádá smysl Ať táhne k čertu má prokletá mysl! Ať táhne...ať nechá mne být! Ať táhne...ať dopřeje mi klid! Ať táhne...Já chci opět žít...


Poznámky k tomuto příspěvku
Ymy.po (Občasný) - 18.12.2007 > zpověď?
<reagovat 
damika (Občasný) - 18.12.2007 > nech ji stát a jdi ty
<reagovat 
Claw (Občasný) - 20.12.2007 >

za čárku patří vždycky pomlčka...


<reagovat 
ariel (Občasný) - 18.12.2007 > sympatický je to, že to naplnilo, co se tu lidem často říká: zkus si to napsat do řádků namísto veršů. výrazy a rýmy poměrně omšelé, ale... no, zpověď, pocit
<reagovat 
 N.E.Sorrow (Občasný) - 21.12.2007 > ariel> Pravdou je ze ja nechtel to psat do radku,chtel jsme to mit ve versich na radek jeden vers ale neslo mi to udelat,a takhle se to objevilo...
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter