Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 2.5.
Zikmund
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
KAMILO
Autor: marsyas (Občasný) - publikováno 18.12.2007 (21:40:51)

 

 

 

 

Slyším až sem 

 jak hraješ   i tiché písně

 

Slyším až sem

 

 

 

Jako bys tu byl se mnou

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
ariel (Občasný) - 18.12.2007 > moc nechápu roli té kurzívy. tedy jestli tam nějakou funkci má.
<reagovat 
marsyas (Občasný) - 18.12.2007 > pochopitelně že ano
<reagovat 
skold (Občasný) - 19.12.2007 > A trochu si zaprovokuju, protože bodovat přece nemám. Takže- není to kdovíjak složité dílo. Jak rozložením do strof, tak i myšlenkově rozloženě. Použití anafor se spojením v gradaci mi přijde naprosto neefektivní v tak krátkém textu. Další figurativní chybou, pro mne, je použití v podstatě stejných výrazů - slyším/jak hraješ; hraješ/písně, dále stálá návaznost na zmiňované místo "sem", které je zbytečně použito v posledních dvou strofách- až SEM/ jako by TU. Kurzíva zde má, nejspíše, své opodstatnění, ale i to není kdovíjak skvěle použito- pouze odkazuje na druhou personu v básni- JÁ slyším až sem/ jak TY (ona kurzíva=TY) hraješ. Vychází mí z toho průměrná miniatura, která neoslní, ale není ani nijak hrozná. Jen by autor mohl trochu zmírnit s poučováním ostatních, co mají dělat. Děkuji.
Body: 2
<reagovat 
marsyas (Občasný) - 19.12.2007 >

můj názor vydáváš za poučování ? tolik jsem toho neřek, se krotím


<reagovat 
damika (Občasný) - 19.12.2007 > "slyším až sem...i tiché.."..líbí se mi prolínání a jemné ztvárnění obsahu (náznak)...jako vyznání bych to brala, dalších vět by nebylo netřeba.
Body: 5
<reagovat 
marsyas (Občasný) - 19.12.2007 > myslel jsem to jinak
<reagovat 
 damika (Občasný) - 19.12.2007 > marsyas> A přesně to jsem čekala. :))) Měl jsi to pak líp napsat, do cizích hlav se mi nechce nahlížet ;)) A taky se mi nechce jinak myslet, protože mě baví myslet tak, jak myslím. ;))
<reagovat 
marsyas (Občasný) - 19.12.2007 >

myslel jsem jinak to "opravdu"

milá damiko


<reagovat 
 damika (Občasný) - 19.12.2007 > marsyas> Jenže to je totéž, milý marsyasi, a opět platí viz výše.
<reagovat 
 damika (Občasný) - 19.12.2007 > marsyas> pardon...potom měním "líp napsat" na jen "napsat" :)
<reagovat 
marsyas (Občasný) - 19.12.2007 >

jsem to snad nenapsal ?


<reagovat 
damika (Občasný) - 19.12.2007 > Pax. :)
<reagovat 
marsyas (Občasný) - 19.12.2007 > nerozumím té zkratce
<reagovat 
 damika (Občasný) - 19.12.2007 > marsyas> ..frieden, paix,peace, pace, paz, мир, ...........wólakĥota...stejně si myslím, že rozumíš ;)
<reagovat 
marsyas (Občasný) - 19.12.2007 > opravdu ?
<reagovat 
 damika (Občasný) - 19.12.2007 > marsyas> ano...ale to je moje vnímání, moje "vidění". Taky jsi to mohl myslet úplně jinak a já tam vidím něco, co není (což se mi stává často). :)
<reagovat 
marsyas (Občasný) - 19.12.2007 >

všimni si jaký jsme vedli divný rozhovor

kdo to přeházel ?


<reagovat 
 damika (Občasný) - 19.12.2007 > marsyas> jé...to já poslední poznámkou...ono se to pak celé posune tak, aby poslední reakce bylo na konci (většinou). Zkusím to změnit. :)
<reagovat 
damika (Občasný) - 19.12.2007 > ....by nebylo třeba - oprava
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter