Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Film
 > Film
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Když se hledají lokace pro natáčení!
Autor: hrozek (Občasný) - publikováno 18.5.2000 (16:10:27), v časopise 24.5.2000
Náš milovaný Červený Drak si v prvním pásmu národního parku šumavy lehnul na břicho a trucoval až do půlnoci než ho vytáhla Avie přivolaná na pomoc až z Českého Krumlova.
Náš milovaný Červený Drak si v prvním pásmu národního parku šumavy lehnul na břicho a trucoval až do půlnoci než ho vytáhla Avie přivolaná na pomoc až z Českého Krumlova.

Bylo to na velikonoce, když sem se já a můj věrný filmový kolega vydali na Šumavu najít nějaké pěkné místa na natáčení a při té přiležitosti ulovit nějaké pěkné záběry.

Vše se odehrávalo úplně v pohodě, každodení recese, odmítání zamilované kuchařky, odmítání zamilovaného číšníka atd. Panovala veselá nálada, obzvlášť při nechtěném poslouchání rozhovoru místních občanů, nevěřili by ste mi že se dokázali asi půlhodiny bavit o Velvetu, o tom jaké je to pívo a jak to jednou měli v praze.

Zapojili jsme se s nimi do družného hovoru a bylo vidět jak se jim postupně protahovali huby když zjišťovali že už si vyděláváme sami a peněz máme dostatek. Byl sem vysmátej jak lečo, mno jinej kraj jinej mrav.

Poslední den se však stala velká katastrofa, byl to test nervů a vlastně každého kousku těla. Při oblídkách kolem nádrže Lipno nás nenapadlo nic jiného než se vydat podél Lipna po pohraničním pásmu, nezastavil nás ani zákaz vjezdu, spoléhali jsme na průkazy české televize.

Potkávali jsme těžaře dřeva a smažili vesele off-road v té době ještě krásném fordu Mondeo. Fotili jsme, točili jsme prostě pohoda, dokonce jsme se stačili pohádat při režírování jednoho záběru.

Pak to přišlo, auto si asi 500 metrů před vjezdem na asfaltku lehlo na břicho a nešlo s ním hnout, hever od pana Forda také zklamal, totálně se z něj vyklepalo ložisko takže byl nepoužitelný. Přišla nařadu spásná myšlenka, páka z velké větve podložené kamenem. Dařilo se, ale auto se nehlo ani tam ani zpátky. Pro upřesnění auto zapadlo ve 14:00 a pro záchranu jsme se vydali ve 21:45 do vesničky Přední Zvonková (schválně se podívejte na mapu kde to je).

Totálně promrzlí, od bahna a zdeptaní jsme našli vesnici kde nebyl nikdo kdo by měl tak silné auto nebo traktor a tak nám nezbylo než zavolat pomoc službu ABBA. Vše bylo v pořádku, řekli jsme že jsme z ČT aby nám prošel ten zákaz vjezdu, horší to bylo že jel až z Českého Krumlova, takže dorazil až hustě po půlnoci, to už jsme byli tak na dně, že nás při životě drželo jen vědomí toho že jednou možná budeme slavní! :)

Po 11 útrpných hodninách nás trošku přiopilí řidič Avie našel a auto pomohl vytáhnout i když tam v tom lese málem také zapadl, pokoušely se o mně mrákoty ale zvládl to. Vyvedl nás z lesa a jeli jsme s ním směr Krumlov kde jsme vybrali hotovost z bankomatu a zaplatili za záchranu života 1700,-. :)

Cestou na Krumlov nás ještě zastavila hlídka policie. První slova policisty: "Dobry večer! Vy ste z tý televize co ste zapadli!?". Vyjukaný jak rychlé jsou tamtamy na Šumavě jsme předložili doklady a po krátké kontrole jsme uháněly na Krumlov. Po zaplacení jsme se nadlábli u benzínky (děkuji pěkné paní co nás obsloužila a zachránila před hladem), a hurá na prahu. Cestou jsme měli ještě malý incident se srnkou, ale naštěstí jsme jí netrefili, projeli jsme kolem ní 100km/h asi 10 cm od její hlavy (kráva blbá mohla nás zabít).

Tak a příběh pomalu končí, do prahy jsme přijeli ve čtyři hodiny ráno, s bahnem zažraným až za ušima. Ještě poslední kontrola policie jestli jsme auto neukradli a uááááá ahoj moje postýlko!
Doubrou noc děti!

ps: musím říct že to byl výtečnej psycho test, a já i můj kolega jsme obstáli na jedničku, asi jsme opravdu ten správnej filmovej team! :)


Poznámky k tomuto příspěvku
Dusan (Občasný,Správce) - 26.5.2000 > O Konviku a příbězích, které o něm kolují už raději Petře nevyprávěj...stačilo to jak jsme o tom povídali v pokecu :)))
<reagovat 
pisisvor (Občasný,Redaktor) - 24.5.2000 > No, to vas docela lituju... ale mozna proto tam byl ten zakaz vjezdu, ne? Jooo, znacky se musi respektovat :-) PS: Nechces jeste napsat clanek o Konviktu? :-))
<reagovat 
Čtenář - 24.5.2000 >
Body: 5
<reagovat 
Čtenář - 14.8.2000 > Inu, kdo chce kam... Kdo čte Komenského, ví, že "Každý svého štěstí strůjcem jest." Hlavně, děti, že jste přežily... NN
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Nepublikovat mimo Totem.cz  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter