Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Pozdní podvečer
Autor: opožděné zrcadlo (Občasný) - publikováno 27.12.2007 (10:36:57)

 

Pozdní podvečer

         (V opravdovém světě)

 

 

Šlo jsem do kostela, pozdní podvečer.

Bylo zavříno. Samozejmě. Sedlo jsem si u Vltavy a

Labutě se modlily o aspoň kousek chleba.

 

Deep throat by za něj udělaly.

Somrák si zapálil zlatý déšť a taras valil bulby.


Psík malý rozštěkal se náhle a nakopnut náhle a náhle husy syty. Vlastně labutě.

 

Varhany vln, nastydlý kříž, něžné klobásy. Zpod oltáře stánku s občerstvením, zpod ornátu párkařova. Pozdní podvečer.



Poznámky k tomuto příspěvku
damika (Občasný) - 5.1.2008 > ano, skvělá varianta podvečera:))
Doporučil 
<reagovat 
hermit (Občasný) - 7.1.2008 >

kdo ty jsi?

šikovné.


<reagovat 
 opožděné zrcadlo (Občasný) - 7.1.2008 > hermit> Dovolím si parafrasi klasika: Jsem to, které jsem!
<reagovat 
 hermit (Občasný) - 7.1.2008 > národní muzeum> Já myslel, že já jsem, kterýž jsem!? Ty taky?!
<reagovat 
 hermit (Občasný) - 7.1.2008 > národní muzeum> Tak tohle jsi tady vytahovat nemusel... ublížil jsi mi.
<reagovat 
 opožděné zrcadlo (Občasný) - 7.1.2008 > hermit> Lepší?
<reagovat 
 hermit (Občasný) - 7.1.2008 > národní muzeum> 

:-))) vtipné muzeum!

máš bod. :-)))


<reagovat 
Kelly (Občasný) - 20.5.2008 > roztomilé, zas bys mohlo někdy někde něco pře číst! :o)
<reagovat 
 opožděné zrcadlo (Občasný) - 22.5.2008 > Kelly> Já nečtu, ješto se vyjadřuju pouze písmenkama, možná někdy použiju i obrázek... ale ješto nemám hubu, tak jakože nečtu, no. Ale možná by mohl někdy něco přečíst géčko, je tak trochu exhíbo. A mohl by udělat vůbec přednášku o literárním remixu. Praktické ukázky i trocha terorie. Jenomže géčko je prase líný. Ale možná by to bylo legrační, převlík by se za inženýra Prase, půjčil projektor a takovej ten červenej světelnej puntík a v bělostnym plášti by pobíhal po pódiu a ukazoval by, jak se text hodí do petriho misky, zaleje citronovou šťávou a nechá zmutovat. A jak jinej se nahřívá nad kahanem a pak se prudce ochlazuje... a takový legrace.
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 24.5.2008 > levé křídlo> ano ano půjčíme géčkovi prase, ať vyrobí nějaký mutanti! a dostanou razítko Totemu na zadečky!
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter