Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Psychedelie
Autor: Phillip (Občasný) - publikováno 28.4.2002 (07:32:26)
Musím jít dovnitř, protože venku je to lepší než v astrální rovině 
Lepší strávit rande u Meka než na procházce, naivní pseuďáku!
Neopovažuj se vypínat ConMet.
Vykouříme Afghánce z jejich horských děr a pak si slavnostně zapálíme kubánský doutník na podporu dětí v Africe, že jo, Georgi?
Nekupuj tu kytku, zvadne ti a stejně se s ní nedá střílet!
Zkontroluj, jestli už křoví postavil magistrálu z Reykjavíka do Kap(ka)skýho města.
Běž vynést tu digitální popelnici do analogovýho koše.
Nechoď se poučovat na seminář o nebez peče nství drog a jinýho komunistickýho svinstva.
Přestaň tady smolit psychedelický výjevy.
Otevři si tu brožurku na straně 576 dole a začni hlasitě předčítat (nezapomeň zřetelně artikulovat)!
Jestli se nebudeš do hodin anglické angličtiny přezouvat z těch svých amerických bot, tak si budu muset pozvat soudruhy rodiče!
Napadlo tě někdy, co by se stalo, kdyby ti přestala klávesnice reagovat na tvoje pokyny, a ty bys to musel svým zadrhávájícím se hlasem diktovat?
Nekupuj ty chipsy, nebo ti tam nikdo nepřijde (tvůj byt bude zet prázdnotou jako mozek pseudointelektuála!).
Neměl jsi čas napsat si výslovnost, co? Musels pařit na počítači? (pařit na počítači je hojně používaná fráze - doporučuju!)
Nepřestávej se přetvařovat, lidi mají přetvařovaní rádi!
Každé ráno říkej, jaká to byla hezká noc! (Erotickej sen byl dneska obzvlášť hustej, vole!)
Nesmíš si zapomenout koupit novou kole(da)kci od Najk, nebo tě vykopeme z  našeho spolku otevřeným oknem! (Možná ti ho zavřeme, seš rád?) Všichni
kolem se notně nasmějeme. (všichni kolem se notně nasmějeme je hojně používaná fráze - doporučuju!)
Poskládej si desky ve stojánku na cds štítkem doleva!
Pohni levou rukou a nastav ji směrem před oči, aby ses přesvědčil, že jdeš opravdu pozdě.
Nemusíš se ráno dívat do zrcadla, stejně jsi přes noc nezkrásněl! (V noci se stejně až na malé výjimky nic neděje.)
Máš pocit, že jsem idiot? Jistě že nejste, šéfe!
Pokud si neodložíš mobil do krabičky ve fyzice, tak ti urazím pařáty!
Zmáčkni A a na obrazovce se objeví B. Je ti to divný? Celej svět je divnej.
Řekni miluju tě a mysli přitom na to, jestli ti už dneska konečně dá.
Ztoleruj svoje názory, nebo tě zpráskáme devítiocasým psem!
Postavte beznohého na start. Běž!
Stejně je Mek lepší než Sam. (V Samovy mají velkou porci hranolek o dvě koruny dražší a do soli přidávají nakrájený výplody mysli chorýho magora jako jsem já!)
Musím jít, protože už mi tady ale opravdu, fakt nechce. (Slabiky překročeny o šest. Plus mínus sedm.)


Poznámky k tomuto příspěvku
čtenář Psycholožka "Ekrtová - 28.4.2002 > Tak to je psycho....zajímavý!
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter