Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 24.4.
Jiří
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Zjistil jsem, že neotřelost názvu má vliv na čtenost příspěvku...
Autor: Klasta (Občasný) - publikováno 15.1.2008 (11:28:23)

Uklidím v životě jako v básni

nebudu! Nechci už… zhýrale myslet

než stáhneš kalhotky alespoň zhasni

(poslední hloupý verš, co se sem připlet…)

 



Poznámky k tomuto příspěvku
kygiss (Občasný) - 15.1.2008 > Dost očividná napodobenina Krcháče.. Poslední verš bych změnil.
<reagovat 
wandalka (Občasný) - 15.1.2008 > souhlas s kygiss...Krchovský.....
<reagovat 
Klasta (Občasný) - 15.1.2008 > jo, Krchovskýho mám načtenýho, možná se to v tom odráží, ale rozhodně to není prvoplánový. taky si myslím, že tohle je o poznání pozitivnější, než je celý J.H..:)
<reagovat 
 kygiss (Občasný) - 15.1.2008 > Klasta> Dobře, ten začátek má pozitivní směřování... ale co pak ty kalhotky a ten konec? Mám podezření, žes nevymyslel jiný rým na "básni" a tak se ti to celý posunulo úplně jinam, než jsi chtěl. - Prvoplánový je v každém případě název, ale chápu, žes to chtěl vyzkoušet :)
<reagovat 
 Klasta (Občasný) - 15.1.2008 > kygiss> ba ne, celé je to pozitivní, v každé bílé je trochu černé a naopak... a podezírat mě, že jsem nevymyslel nic jinýho na "básni"?:) to snad ne...:) je to celé posunuté přesně tam, kde jsem to chtěl mít... každopádně díky za reakci a polemiku, takových je málo...
<reagovat 
Šedo (Občasný) - 15.1.2008 >
Body: 1
<reagovat 
Arid (Občasný) - 15.1.2008 > vzniklé z nudy, ale vyloudilo usmev :-)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter