Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Miniatury,blbůstky
 > Miniatury,blbůstky
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci tanečnice Dina z kolekce momentky
Autor: anae (Občasný) - publikováno 26.1.2008 (16:55:49)
následující v kolekci>

 

 

 

protančila

zemí vodou ohněm

svými oblinami

svými pažemi

svými vlasy

svou duší

nabízela své

láskyplné ženství

mužům roztouženým

ve tmě kdesi

pod piedestalem

 

tolik si přáli zachytit alespoň

vůni potu jejího těla

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
dadik (Občasný) - 26.1.2008 > :)
pod piedestalem...
Body: 5
<reagovat 
Šedo (Občasný) - 26.1.2008 >
Body: 2
<reagovat 
anae (Občasný) - 26.1.2008 > nebyla to tanečnice Dadi? .. možná jsem si popletla jména ;-)
<reagovat 
marsyas (Občasný) - 26.1.2008 > pot není moc fajn
<reagovat 
 anae (Občasný) - 26.1.2008 > marsyas> to bys neřekl, co dělá zpocená rozhicovaná žena s některými muži .. ;-)
<reagovat 
 marsyas (Občasný) - 26.1.2008 > anae> zřejmě krasavice
<reagovat 
 anae (Občasný) - 26.1.2008 > marsyas> 

to ani ne, ale - smyslná, láskyplná


<reagovat 
Petr Pivař (Občasný) - 26.1.2008 > Pěkné, hlavně uvodní fotka nemá chybu:o)
Body: 4
<reagovat 
Janele z Liků (Občasný) - 26.1.2008 > to snad, anae

samozřejmě pocit znám, stát pod pódiem, vidět tu cinkavou, hadí oblost s bederními rouškami, hřejivou ženskost...ale...poezie to dnes pro mě není, laciná miniaturní tretka, která se vlní...
<reagovat 
anae (Občasný) - 26.1.2008 >

teď arabské tance a ryzí arabskou ženskost hodně prožívám .. ona z pohledu evropskýho pragmatika odkojenýho krváky je nepřirozeně kýčovitá .. a i to, co jsem napsala .. ale kdo se odrodil přirozenosti? .. studuju si tu ohromnou arabskou ženskost .. a jen si sepisuju vjemy .. tvůj názor ti neberu .. píšu to za sebe, jako záznam pro budoucnost (jo, to bylo to období, co mě tak začaly zajímat břišní tance - kdy že to bylo? :-) 


<reagovat 
Janele z Liků (Občasný) - 26.1.2008 > Mám velmi blízkého kamaráda v Istanbulu, hodně mi o těch belly dancers vyprávěl, je to tam všude a je to předmětem vtipů, je to jako mor, folklor jako tady kdysi tržnice...Líbí se mi kultura tance, výrazový tanec, divadelní gymnastika....každopádně to- co ty dívky umí s těmi břišními svaly je pozoruhodné...jen mě to děsí-jak se z toho stala móda...prodávají se nekvalitní napodobeniny v obchoďácích...Přítel dnes chystá své taneční cvičky, jsem zvědavá, co mi předvede.-)...spíše než na břišňáky bych šla na folklor náš, s krojem.-)...Vím, že je to v miniaturách, ale vyznělo mi to tuze prvoplánové, sálání ženskosti, dychtící muži, každopádně o tvém zájmu vím, respektuji jej...
<reagovat 
anae (Občasný) - 26.1.2008 >

já si pouštím na jůtůb nefalšované egyptské umělkyně ..a tančím si podle nich .. to nejsou žádné istanbulské hopsalky .. folklór - slovácký taky sleduju .. teď jsem si konečně koupila dobrý housle :-) Jožena Kubík z Hrubé Vrbky jest můj idol :-)) .. holt člověk by měl být všestranněji zaměřený (taky se mi tuhle povedla koprovka např.:-) A co tebe zajímá, Janele? :-) 


<reagovat 
Janele z Liků (Občasný) - 26.1.2008 > Co mě zajímá? (Nu, já teď učím dědu na PC, budeme mít spolu pár lekcí, měl 70 a myslíme, že už dozrál čas, aby si pořídil PC a babička mu nemusela vše psát na stroji.-)Jen se obávám, že až dostane bedničky a objeví jůtroubu, tak se od toho neodlepí, aby se ještě nedal na nějakou tu erotiku!
,ale to spíš hrozí spíše u babičky...)Ale vážně, kdybych ti řekla, co mě poslední dobou zaujalo, spíše bych to směřovala do pošty.-)Zrovna dnes jsem četla skvělý fejeton o Egyptu, že je to vlastně takové cynické rekreování po hřbitovech, sarkofázích, peršanských petních jámách...ale vážně...poslední dobou rozhlas, Rozhlas...pozoruji chudinku Báru Tachecí, jak si ji podávají...
<reagovat 
 anae (Občasný) - 26.1.2008 > Janele z Liků> 

pyramidy mě až tak nelákají, spíš bych šla na nějaký orientální tržiště, do lázní .. a na vystoupení téhle egyptské smyslné tanečnice Diny .. tohle umění v našich zemích už poslední ženské generace všeobecně neovládají - být skutečně smyslnými, laskavými ženami se vším všudy .. asi tu bude za chvíli jen kult silikonovejch blondýn bez mozku nebo chlapecký unisex drsnějšího ražení .. tak směřuj, směřuj :-)


<reagovat 
anae (Občasný) - 26.1.2008 > O Tachecí mi nemluv!! Ano - je to chudinka nebo spíš nastrčená cenzory Big bratříčka? Každý ráno jsem si poslechla ty skvělý odbojný odvážný úvahy Ivana Hoffmana .. teď jsem s ní ale četla rozhovor, prý chtěla pět glosátorů, na každý den jednoho, ale kdo ví, jestli je k I. Hoffmanovi sežene ..
<reagovat 
ariel (Občasný) - 26.1.2008 >
Body: 3
<reagovat 
 anae (Občasný) - 26.1.2008 > ariel> děkuji za zájem, jen bych, pane, ráda věděla, jaký je váš názor na to, jak by měla vypadat skutečná ženskost? ryzí ženství? .. (ne ženy, které vyhánějí muže z postele .. :-)
<reagovat 
damika (Občasný) - 26.1.2008 > jo, pro nás asi moc, z pohledu perských mystiků nejspíš ano :)
Body: 5
<reagovat 
ariel (Občasný) - 26.1.2008 >

aha, promiň. nedošlo mi, že já pod tvými příspěvky mluvit můžu.

 

skutečná ženskost? vyznávám psychickou androgynii, kombinaci mužství a ženství u obou pohlaví, takže jde spíš o to, aby v páru, heterosexuálním i homosexuálním, bylo napětí těch správných protikladů. žena například může být racionálnější než muž, zjednodušeně řečeno. známe ředitelky, jejichž partneři jsou na rodičovské dovolené.

 

tím chci říct, že skutečná ženskost se snad dá popisovat, ale spíš jako jakýsi ideální konstrukt, který má svůj protipól v konstruktu mužství, a nevztahuje se na to, jaká by měla být nějaká "skutečná žena"


<reagovat 
 anae (Občasný) - 26.1.2008 > ariel> 

a jak tedy vytvořit to správné napětí u androgynního páru? dík za odpověď  

(na to mlčení jsem zapomněla, mně to nejde - jsem ukecaná žena, ráda si rejpnu - asi kvůli tomu správnému napětí:-))


<reagovat 
damika (Občasný) - 26.1.2008 >

já jsem si nejdřív myslela, že jde o ironii, po komentech jsem si vzpomněla na Rubá´iját, takže něco z něj pro tebe :):

Od hlavy po patu se měním v tisíc očí

Když milost krásy tvé tvář ke mně pootočí

Jen na mne pohlédneš tělo se duší stává

A srdce okem je jak jenom tebe zočí

Sehábí Asterábádí

 


<reagovat 
 anae (Občasný) - 26.1.2008 > Damika> moc děkuju - to si přepíšu do svého tanečního deníčku .. není nad to, když báseň napíše přímo muž z dané kultury .. já jsem jen vně oné kultury
<reagovat 
 damika (Občasný) - 26.1.2008 > anae> 

mám Rubá´iját uložený kdesi na starém kompu...takže jen odkaz na další :):

http://centrum.mysteria.cz/index.php?lan=sk&menu=1&okno=RUBA.htm


<reagovat 
anae (Občasný) - 26.1.2008 >

ach :-)

Bez tvých stop k čemu srdce? Prodám je prodám snad

A nejsi-li v mých očích – pevně jak chtěl bych spát

Já zavřu je a duši když nespočineš v ní

Jak snítku routy spálím před tebou tisíckrát

Rúzbehán Šírází


<reagovat 
anae (Občasný) - 26.1.2008 >

Do mého srdce dých’ tvou vůni vánek ranní

A nechalo mne být a tebe hledá bez ustání

Mé srdce do jasu tvých vůní ponořené

Tvou vůní žije jen na mne nevzpomene ani

Abú Sa’íd


<reagovat 
 damika (Občasný) - 26.1.2008 > anae> 

miluji Sehábího :)

Hledat tě lásko věčnosti víno pít

Duši ti darovat v tobě ji zachránit

Řekl jsem: Najdu tě? V té chvíli umřu rád!

Nezemře – pravila – kdo zahlédl můj třpyt

Sehábí Asterábádí


<reagovat 
damika (Občasný) - 26.1.2008 > koukám, že jsem ti "dala něco do ruky" :)))...jsem ráda :)
<reagovat 
ariel (Občasný) - 26.1.2008 > najít si někoho, s kým ho můžeš utvořit. poznat sebe znamená poznat co chceš. podle mě je dost důležitý nemít pocit, že musím nějakej bejt, z titulu mýho pohlavního ústrojí, ale spíš hledám, co opravdu jsem.
<reagovat 
 anae (Občasný) - 26.1.2008 > ariel> myslíš si, že jin a jang je u každé bytosti namíchané různě .. takže pokud mám poměr jin-jang 70:30, tak by bylo zjednodušeně řečeno dobré hledat partnera, který má jang:jin 70:30? Aby oba nebyli moc změkčilí nebo naopak se pořád neprali? aby se vhodně jinjangově doplňovali? Kde vidíš zdroj toho co nejindeálnějšího napětí? .. dík
<reagovat 
ariel (Občasný) - 26.1.2008 >

no já to nemyslel tak že by ti lidi měli působit nějak nevyhraněně. takže ona taková krásná břišní tanečnice může bejt klidně takovej podšitej dráček- drsňáček


<reagovat 
ariel (Občasný) - 26.1.2008 >

no tak nějak jo. ale na druhou stranu, ono tě to nějak k někomu táhne. to znamená můžeš být dračice, ale netáhne tě to k andílkovi, ani bačkorovi, ale zase k drakovi. a jinou která je v něčem podobná to k andílkovi táhne.

opravdu myslím, že jde o to, co doopravdy hledáme my sami.

třeba si potřebuješ vylomit pár zubů, anebo v jádru nejsi drak - když hledáš toho draka.

to byl jen příklad


<reagovat 
 anae (Občasný) - 26.1.2008 > ariel> 

mě, jako velkým dílem ženu, ale stejně zajímá i to hezké fyzické ženství .. i fascinující fyzické mužství

http://www.youtube.com/watch?v=9ut8CQdbaIA&feature=related


<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 27.1.2008 > ariel> arieli, moc mě oslovilo, co jsi tu v komentech napsal... vyznávám psychickou androgynii, kombinaci mužství a ženství u obou pohlaví, takže jde spíš o to, aby v páru, heterosexuálním i homosexuálním, bylo napětí těch správných protikladů.
<reagovat 
 ariel (Občasný) - 27.1.2008 > Janele z Liků> to mě těší
<reagovat 
wandalka (Občasný) - 27.1.2008 >

tenečnice u tyče....asi něco jako ta uhozená demi moore.....to neni dobrý


Body: 1
<reagovat 
anae (Občasný) - 27.1.2008 >

wandy žvandy, kde jsi vzala tu tyč ?. ..  ryzí ženství je určitě možno zvažovat jako fyzický fenomén - žena vnadných proporcí, vyvinutá, se smyslnými pohyby, která vizuálně upoutává muže-samce. Ale duševně je nutno brát v potaz míru jinu a jangu, podíl feminní a mužné stránky charakteru, submisivity-dominance, citu-rozumu apod. u dané bytosti, protože i kráska může být duševně stoprocentně ostrej chlapík .. a svalnatý sportovec něžným, plačtivým stvořením. Přesto bych ale termín skutečného ženství neopouštěla .. jak dosáhnout žádoucího napětí mezi stejně naladěnými bytostmi? androgynními ... stejně ony různé póly různě nabité je stejně dobré brát v potaz .. stejně se musí nastavit role, tak jako tak ..nebo ne? i u dvou partnerů stejného pohlaví ....Díky, i za event. další poznámky k tématu


<reagovat 
 wandalka (Občasný) - 27.1.2008 > anae> 

A/ tyč....prostě se mi vybavila tyč.......

 

B/ jinak v bodě B si asi rozumíme, jak jsem pochopila


<reagovat 
wandalka (Občasný) - 27.1.2008 > ptáš se, jak by mělo vypadat ryzí ženství......chceš opravdu vědět jak? neptej se mužů.....ženskosti tě muž naučí...ale ne tím, že ti řekne, jak to má vypadat....je to mazlení protipólů....ženskost je vázaná na protějšku....není to o tom, že chlap řekn: "hele, ten výstřih z tehe fakt dělá ženskou jak víno"....ale o tom to vůbec neni, můžu mít rolák ke krku a charakter sounáležitosti s opačným pohlavím mi ten vnitřní pocit vabaví o dost více.....naopak......cítíte se ženy v práci mezi muži jako ženy? schválně........já tedy ne.....a víte proč?
<reagovat 
 čtenář wandal - 27.1.2008 > wandalka> pochlub se slečnojedináchytrá,všichni tu na to netrpělivě čekaj.
<reagovat 
 wandalka (Občasný) - 27.1.2008 > čtenář> 

ptám se znovu? má zde někdo větší právo vyjádřit svoje názory a někdo menší? nemohu sdělit, co si myslím? opravdu nemohu?


<reagovat 
 anae (Občasný) - 27.1.2008 > wandalka> 

říkej si, co chceš .. a co si opravdu myslíš - existuje ryzí ženství? :-) nebo ne ..


<reagovat 
 wandalka (Občasný) - 27.1.2008 > anae> každá jsme žena tak, jak se cítíme....ne, jak to o nás chtějí druzí...čistě osobní pocit...
<reagovat 
 wandalka (Občasný) - 27.1.2008 > anae> ovšem "ryzí ženství" bude vždy jinak chápáno z pozice muže a jinak z pozice ženy samotné..
<reagovat 
 anae (Občasný) - 27.1.2008 > wandalka> 

necítíš se androgynní bytostí? .. chceš být vyloženě ženská? :-) .. a co si představuješ pod slovem - žena? Jaká by měla být - žena? ..


<reagovat 
 wandalka (Občasný) - 27.1.2008 > anae> ne....jako androgyn se necítím a ani nechci....ze své podstaty ani nemůžu...já JSEM žena...jaká by měla být žena? dle mého neexistují žádná všeobecná jasná kriteria..jinak z hlediska biologie - to je jasné...ženské pohlavní orgány...z hlediska psychologie, ztotožnění se s nimi.../to já ano/....pohlavně se ztotožnit.../to obrácené vnímání - jako muž v těle ženy a obráceně...to teď nechci rozebírat, to je složité téma samo o sobě/...pak už jde jen čistě o sebeuvědomění se...spoustu věcí nás ovlivňuje....determinuje....prostředí....vlastně se žena cítí ženou na základě toho, jak se vnímá sama, ale i toho, jak je vnímaná....někdy jsou "typicky ženské vlastnosti" jen tak podsouvány....každý jsme osobnost, jedinečná.....jaká by měla být žena? dost přísná otázka...sama o sobě omezuje....jenom můžu říct, že je jiná, než muž....jiná.........
<reagovat 
plagiátor (Občasný) - 27.1.2008 > Tak z výšky pravila ona.
Body: 5
<reagovat 
Lyryk (Občasný) - 28.1.2008 > poslední dva verše jsou mi zjevně navíc .)
Body: 5
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 12.2.2008 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
kretén TOTEMu (Občasný) - 18.2.2008 >
Body: 5
<reagovat 
čtenář HMPF - 5.5.2008 > jebal by som...
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení     Novější>>>

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
0 1 1 2 4 4 (6) 11 12 13 29
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter