Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Droidi #2
Autor: kolargrafika (Občasný) - publikováno 30.1.2008 (17:11:11)
airbrush na MDF desce... formát metr na metr


Poznámky k tomuto příspěvku
usadlo (Občasný) - 30.1.2008 > droids rules
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
butch (Občasný) - 30.1.2008 >
Body: 5
<reagovat 
Magid (Občasný) - 30.1.2008 >
Body: 5
<reagovat 
TFHMRL (Občasný) - 30.1.2008 > achjo...tohle s airbrush v životě nezvládnu...:(
Body: 5
<reagovat 
Šedo (Občasný) - 30.1.2008 >
Body: 4
<reagovat 
pelvis (Občasný) - 30.1.2008 >
Body: 5
<reagovat 
Mbonita (Občasný) - 30.1.2008 >
Body: 5
<reagovat 
born to be child (Občasný) - 31.1.2008 > technika asi dobrá, nápad však jak na nějaké blahopřání - v podstatě souhlasím s poserou honimírem
<reagovat 
Tomas Prchal (Občasný) - 30.1.2008 > Hodně štěstí zítra , at postoupíš !!!
Body: 5
<reagovat 
 kolargrafika (Občasný) - 31.1.2008 > Towasch> díky :)
<reagovat 
Estel (Občasný) - 30.1.2008 > miluju tě
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 kolargrafika (Občasný) - 31.1.2008 > Estel> až tak ? :)
<reagovat 
 Estel (Občasný) - 31.1.2008 > kolargrafika> nebraň se mi ;)
<reagovat 
čtenář honimír - 30.1.2008 > sem zvědavej jestli se od tebe jednou dočkáme umění, zatim ukazuješ pouze řemeslo :/
<reagovat 
 kolargrafika (Občasný) - 30.1.2008 > čtenář> co si myslíš, že tě opravňuje soudit jestli to je nebo není umění ? To by mě opravdu zajmalo.
<reagovat 
 Tomas Prchal (Občasný) - 30.1.2008 > čtenář> Velice kontroverzní výrok ...
<reagovat 
 čtenář honimír - 30.1.2008 > kolargrafika> co mě OPRAVŇUJE? sakra to je ale přístup, nechceš abych ti předložil právně ověřené argumenty? už jen tvoje vyjadřování o mnohém svědčí ;) ale abych odpověděl - je to prázdný. neni tam nic, v galerii bych si toho ani nevšim. tvé práce nemůžou člověku nic dát, protože ani tys do nich nic nedal, vyjma času ;)
<reagovat 
 Tomas Prchal (Občasný) - 30.1.2008 > čtenář> Umění má mnoho podob ... A kdo nebo co rozhoduje o tom , která podoba je ta správná ... Žádná není správná ,všechny jsou správné ...
<reagovat 
 kolargrafika (Občasný) - 31.1.2008 > čtenář> nejde ani o oprávnění .. spíš o ten tvůj soud..
říkáš že v galerii by sis toho nevšiml. ale tady o tom rozvádíme debatu.. jaký je rozdíl?
netuším kdo jsi proto ta otázka.. jen mě zajmalo z jakýho důvodu to ponižuješ na úroveň řemesla.
Čistě hipoteticky, řekněme že jsi zkušený kunsthistorik..nebo velice dobrý Umělec. očemš trochu pochybuju.. a jestli je to naopak tak si to klidně nechám objasnit. :).. no pokud by jsi teda byl .. tak by jsi mi mohl napsat stručnou analízu obrazu...názor přesahující hodnocení líbí-nelíbí.A tím si z naší diskuze nejen mi odnesli trochu víc.
.i když primárně jde hlavně o to jestli se dílo líbí nebo ne. Potom jde o to z jakýho důvodu...

...proto si chci ujasnit jak to mám brát.
že do toho nic nedávám kromě času? Ale no tak tomu sám nevěříš. Pokud se budu dívat na film ve svahilštině založený na mluvenym slovu taky v něm pro mě "nic" nebude.
<reagovat 
 čtenář honimír - 31.1.2008 > kolargrafika> rozdíl je velký, v galerii by nebyl nikdo komu bych si stěžoval a i kdyby byl, raději bych přešel k jinému dílu. proč chceš analýzu? sečíst všechny plusy a mínusy a na základě toho zjistit, zda je o umění nebo ne?
ad přirovnání ke svahelskému filmu - tvá díla se musí chápat? pokud nebudu znát "tvůj jazyk", nejsem schopen si užít tvoji práci? trochu omezené, nemyslíš? to se radši naučim svahelsky ;)
<reagovat 
 čtenář honimír - 31.1.2008 > čtenář> dál se s tebou nehodlám bavit, svoje už jsem řek. pro mě seš jen cvičená opice, která zvládá techniku. přesně tyhle na AVU potřebují, tak ti upřímně přeju, ať se tam dostaneš. hlavně buď šťastnej, to je nejdůležitější. a nenech se vyprovokovat ;)
<reagovat 
 Tomas Prchal (Občasný) - 31.1.2008 > čtenář> Ty o AVU moc nevíš , já jsem tam několikrát byl a lidé tam jsou mnohem spontálnější než tady a různorodost je tam dost velká a žádný pravidla jim nejsou podsouvána , rozhodně to nejsou cvičené opice , akademie a pojem akademismus se od poloviny 19.století dost radikálně změnil , než o tom začneš takhle uvažovat možná bys ses měl seznámit s tím prostředím. Hlavní předpoklad přijetí na AVU není umět techniky , ale ukázat , že v sobě něco máte , něco co se naučit nedá , techniku se můžeš samozřejmě na AVU doučit a chtěl bych zdůraznit , že je to dobrovolné. Taky samořžejmě záleží ke komu se hlásíš u Berana se vyžaduje větší důraz na techniku než u Rittsteina. Prioritou je práce na vlastní tvorbě , kdyby se tam neučiy dějiny výtvarného umění , ani bych to nenazýval školou , ale spíše spolkem umělců , kteří se navzájem konfrontují a různě reagují jeden na druhého.:-)
<reagovat 
 čtenář indill - 31.1.2008 > čtenář> ježiš ti jsi ale kokot.

typuju, že ti ještě nerostou fousy, po večerech ňoupeš beďary a svoje názory cpeš lidem do huby přes diskuzní fóra, protože v reálu by sis mezi výtvarníkama ani neškrtl.

Ukaž co umíš - kresbu, malbu, psanou kritiku, cokoli a pak někoho suď opičáku.
<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 1.2.2008 >
Body: 5
<reagovat 
Moni...que (Občasný) - 31.1.2008 > ach jo, spousta lidi si tu mysli, jak rozumi umeni !!!! pche, takova blbost, vzdyt tomu stejne nerozumi temer nikdo a ten kdo ano, rozhodne se tim nechlubi nebo to nevyzdvihuje, jestli vubec nekdo existuje. Kdo muze rict, co je umeni v tomhle svete. Navic si kolikrat vazim mnohem vic dobreho remesla nez toho, co se muze tvarit umelecky. mozna to uz tady ale nema vubec cenu resit, jen me to vzdycky zvedne ze zidle, takze plna podpora tve tvorby!!!   
<reagovat 
 kolargrafika (Občasný) - 4.2.2008 > Moni...que> :) díky za podporu
<reagovat 
eMBlue (Občasný) - 4.2.2008 > dokonalé a stejně tak chladné, bez duše.
<reagovat 
al-ash (Občasný) - 4.2.2008 >
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter