Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
resample.php02.jpg z kolekce resampl
Autor: básník nic (Občasný) - publikováno 4.2.2008 (00:34:26)
další v kolekci>


Poznámky k tomuto příspěvku
karek.02 (Občasný) - 1.2.2008 > D.Ě.K.U.J.U.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Kejchal (Občasný) - 4.2.2008 > to skoro vypadá jak kdyby ho přišel žádat o ruku
Doporučil 
<reagovat 
Kejchal (Občasný) - 4.2.2008 >
<reagovat 
Mbonita (Občasný) - 4.2.2008 > fotka jak vyšitá:-)
Body: 5
<reagovat 
zanzule (Občasný) - 5.2.2008 > hele, šmudlo - kolik alternicků tady máš? ještě nějaký přidělej a dostaneš se do síně slávy cobydup Bx)
<reagovat 
damika (Občasný) - 5.2.2008 > dohodička je jednou dohodička, padlíčko platí až za dva ročenky, smrádečku
<reagovat 
 damika (Občasný) - 5.2.2008 > Damika> to je na váhuli - avíčko
<reagovat 
 zanzule (Občasný) - 5.2.2008 > Damika> dva roky? to je jako záruka, že zaplatím? hovňousku
<reagovat 
Čtenář - 4.2.2008 > palachovi to dneska sluší. snad až na popelovou barvu vousu.
<reagovat 
 básník nic (Občasný) - 5.2.2008 > čtenář> ano. takže připojuji avi.
<reagovat 
damika (Občasný) - 6.2.2008 >

Mažu se (Nový) - 6.2. > Damika> Nepřeháněj to, svrab a neštovice bych ti nepřála... Měj se, ty moje malá udavačko :-)

 

Je mi jedno, co bys mi přál/a nebo nepřál/a, jenom by pro příště bylo dobré nepodceňovat postřeh a inteligenci lidí, protože jsem se o žádném konkrétním nicku ve spojitosti s tebou a tvojí případnou partou nebavila... takže tu invektivu ponechávám tobě.


<reagovat 
 damika (Občasný) - 6.2.2008 > Damika> avi
<reagovat 
damika (Občasný) - 5.2.2008 >

I svrab a neštovice budou zdravější než tvoje manipulativní sračky. A teď opět změň svůj koment, hrdino. ;)

 

Mažu se (Nový) - 2.2. > Máte krámy děvčátka?
Body: 5
Doporučil 
<reagovat

 


<reagovat 
 damika (Občasný) - 5.2.2008 > Damika> takže ještě připojuji avi
<reagovat 
 Coca-Cola PopStar (Občasný) - 6.2.2008 > Damika> (Jsi v nějakém ohrožení, že se tak strašidelně "zajištuješ"? Trochu relaxu, moje milá dokumetaristko. Srdce, které napsalo "...ten Exupéry mě skoro rozbrečel", tu rozhazuje svrab a neštovice...)
Doporučil 
<reagovat 
 damika (Občasný) - 6.2.2008 > Mažu se ráda> Oki. :)
<reagovat 
Coca-Cola PopStar (Občasný) - 18.2.2008 > Tady je živo! A já mám 1/2 hlavy, prima!
<reagovat 
Coca-Cola PopStar (Občasný) - 2.2.2008 > (k uvidění dole)
Body: 5
<reagovat 
 zanzule (Občasný) - 5.2.2008 > Mažu se> chybičky,barvičky,...lidičky,lístečky, pusinečky, srdičínka,lásečka,broučánek, hovínečko,sračička,uhříček.
<reagovat 
 básník nic (Občasný) - 6.2.2008 > Mažu se> ty mažu se, já dýchám snad tvůj dech, ty kurvy, ty mladice, jimž rovno není, jak mohlo by, když ty tu nejsi a planý vzdech a k uvidění dole nic není. tvé tváře, tvá slova, jak pásek, jak zas a znova, jak bosch, jako sony, jak hitachi, jak borkovec, jak jonáš, jak nic ti nestačí, jsi zlá, jsi krutá, jsi dominy.cz, jsi druhá, proč tak?
<reagovat 
 damika (Občasný) - 5.2.2008 > zanzule> kamarádíčci, partičky, alterníčci...
<reagovat 
 damika (Občasný) - 5.2.2008 > zanzule> a stovečky za déčíčka...vlastně mi jednu od září dlužíš, světýlko ;)
<reagovat 
 zanzule (Občasný) - 13.2.2008 > básník nic> to s těma mladýma kurvama se ti kurevsky povedlo :x))) mě to fakt bere, hehe :x)) jo a vy jste s "mažu se" jedno tělo a dvě hlavy? nebo je těch hlav, chcešli ikon víc?

ps: tohle, co mi zůstalo ve zprávách je odsud vymazaný. proč? hod to zpátky. neber svoje slova zpět tak lehce. a nezapomen, že MAZAT máš hlavně pod nickem "mažu se". ináč je to hovno hra,voe :x)

- básník nic - 6.2. Info o nové poznámce pod příspěvkem resample.php02.jpg od autora básník nic: KLIKNI ZDE

Poznámka:zanzule> už nemám slov, jsem prázdná, nic, jsem nic, kus tvé kundy mi nestačí, to nejde, tak nemůžeš, zkus znova, jsi mladá, jsi blbá, jsi jaká, já nevím, já nemůžu. já musím znova. ty umíš, musíš, zkus. jsi hnusná, mladá, hnus. to přejde, ano, ano, přejde, snad. jak? kam? zas?

papa, brouku
<reagovat 
 zanzule (Občasný) - 5.2.2008 > Damika> hovínko! žáříčko je už v prdelince a tím to padlíčko. a nezapomen sem připsat, že ti platím za déčínka, ty vyděračko!!! jináč si noví níčkové zde budou myslet, že si půjčujánkuju od zdejších ikoniček
<reagovat 
 básník nic (Občasný) - 19.2.2008 > zanzule> rád rozdávám radost. tak jo, já jsem karek a wandalka a ty budeš talichovo kotleto viď? brou.
<reagovat 
 zanzule (Občasný) - 19.2.2008 > básník nic<3wandalku> kotletu neznám, škoda.. zatím jsem věrná jen té své zanzuli. i tak mi dává zabrat až až:x)
a wandalka podle mě nejsi :x)
<reagovat 
 wandalka (Občasný) - 19.2.2008 > zanzule> máš pravdu, není wandalka
<reagovat 
 básník nic (Občasný) - 24.2.2008 > zanzule> bože já sem blbej! mě to došlo až teď! ty si myslíš, že jsem MAŽU SE??? jo? to je paráda. jo, jo, jo, jsem, to já!
<reagovat 
 básník nic (Občasný) - 20.2.2008 > wandalka> cože? nevěřím svým očím. kdo lže, ten krade a kdo krade, víš jak to pokračuje...
<reagovat 
 wandalka (Občasný) - 20.2.2008 > básník nic<3wandalku> tak si hraj na co chceš....ale mně, prosim, netři
<reagovat 
 básník nic (Občasný) - 24.2.2008 > wandalka> já si nehraju, já tě miluju. řekni kdy, kde, v kolik a ať už je svatba - Love Will Tear Us Apart Again
<reagovat 
karek.02 (Občasný) - 28.2.2008 > Palach je ve výborné formě! Všechno nakonec dobře dopadlo.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
(3) 3 4 6
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter