Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Miniatury,blbůstky
 > Miniatury,blbůstky
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
pátek z kolekce deník, nočník
Autor: Uther Pendragon (Občasný) - publikováno 3.2.2008 (10:19:16)
následující v kolekci>
Je pátek, dnes úplně zbytečný den a včera by býval taky byl, sedíme nazí na podlaze, zase mi říkáš své malé lži a já souhlasím, přitakám, ovšem, jak jinak, máš docela pravdu, jen neexistuješ. A zítra na mne budou zase hloupě dotírat, kdo jsi, proč o tobě píšu, proč o tobě píšu takové škaredé věci, a já si budu okusovat nehty a hladit tě po tváři a pak se třeba zeptám, proč je to zajímá, a oni odpoví, že se ptali první. To je absurdní, řeknu jim. Začnou se tvářit udiveně a kreslit si asi otazníky na čelo. Třísknu telefonem, třísknu je telefonem po hlavě a rozletí se jim tam všechna ta písmenka a vyleze z nich jen nashledanou a bouchnou dveřmi o zeď, dveřmi jež jsem právě zazdil pro takové, jako jsou oni. Ale teď je ještě pátek, dnes úplně zbytečný den a včera by býval taky byl, za okny prší, sedíme nazí na podlaze a ty mi už zase říkáš své roztomilé malé lži a já souhlasím, přitakám, ovšem, jak jinak, máš docela pravdu a krásný zadek, jen neexistuješ.

Je páteční večer. V lahvi portského znuděně krouží leklá ryba, všude smrdí bílý šeřík. Povolit límeček a spát.


Poznámky k tomuto příspěvku
Zdeněk D. (Občasný) - 3.2.2008 >
Body: 5
<reagovat 
damika (Občasný) - 5.2.2008 > :)
<reagovat 
 Uther Pendragon (Občasný) - 6.2.2008 > Damika> :-)
<reagovat 
Michelle (Občasný) - 11.2.2008 > Cizí neštěstí vždycky potěší...teď mám díky tobě hřejivý pocit, že mé pátky jsou naprosto super
Body: 4
<reagovat 
 Uther Pendragon (Občasný) - 11.2.2008 > Michelle> To mne těší. :-)
<reagovat 
 Michelle (Občasný) - 11.2.2008 > Uther Pendragon> Tak to tě ctí :)
<reagovat 
zase zkrvák (Občasný) - 18.10.2008 > .
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
0 0 (1) 3 4 5 6 7 9 10 12 13 15 16 17 18 20 21 22 23 24 25
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter