Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Kde divoké růže rostou z kolekce Mé lásky...
Autor: Rickenharp (Občasný) - publikováno 7.5.2002 (16:04:27)

                                    Kde divoké růže rostou,

                                    tam rád bych tě vzal,

                                            v ten sad.

                                    Tam vedouc si tě za ruku

                                    bych jej žárlivostí nechla vzplát,

                                    že krásnější květ než tam dokáže

                                      pod sluncem zrát.

                                      A zavistí by plál ten sad.

 

                                      Až trny jedovaté nenávistí

                                      by uchvátit tě chtěly.

                                      Já rád bych pad pro ten tvůj smích.

                                      Pro tvé oči, pro tvůj chlad.



Poznámky k tomuto příspěvku
langueur (Občasný) - 7.5.2002 > hmm.. je autor muž, žena nebo snad hermafrodit? :-)) rád bych - jednoznačně muž, vedouc - jednoznačně žena, nechla - překlep je možno vyložit jako nechal i nechala... takže je to celkem vyrovnané.. No, budu si myslet, že Petr je pohlaví mužského a jenom neumí správně používat přechodníky a klávesnici počítače..
<reagovat 
Ema (Občasný) - 8.5.2002 > ale vždyt v úvodníku říkal, že tam můžou bejt chyby, že to bylo psáno ve spěchu... a vedouc-podle mě vůbec nevypovídá ani o ženském ani o mužském pohlaví...Nechla-si čtenáč logicky umí vyložit jako překlep-nechal.stane se. co v tom langueur hledá za vědu? Myslím, že to není špatné!
Body: 3
<reagovat 
 langueur (Občasný) - 9.5.2002 > Ema> to nebyla vážně myšlená kritika! prostě jsem si trochu dělala legraci, no.. :-)) Ale vedouc je jasně tvar ženský, to mi nikdo nevymluví! Taky jsem neřekla, že je to špatné..
<reagovat 
Psanec (Občasný) - 9.5.2002 > Stydím se za sebe a za svá neuvážená slova. Bohužel jsem tvůj vtip nebyl s to pochopit. A tou pannou jsem samozřejmě nemyslel tvoji nedotčenost opačným pohlavím, nýbrž znamení zvířetníku. Mám pro tebe návrh, co kdybych ti obden zaslal vlastnoručně napsaný diktát. Rád bych zjistil, jak na tom jsem. Zatím se měj hezky. Tvůj milovaný Psanec.
<reagovat 
Rickenharp (Občasný) - 10.5.2002 > děkuji vám mnohokrát jsem jen diletant, :o) zvláště vám děkuji za schovívavost v oblasti pravopisu, přechodníky jsou mrchy :o) a asi to někdy pokulhává, no jsou to moje prvotiny tak prosím pár let posečkejte a třeba to bude lepší nebo taky ne, jinak ještě jednou strašně moc děkuju a prosím recenzujte mě dál :o) Petr (jednoznačně kluk) :o)
<reagovat 
Psanec (Občasný) - 8.5.2002 > Langueur??? Změn si ten tvůj umělecký pseudonym na Xantypa. To by ti sedělo. Představuji si tě jako zhrzenou profesorku češtiny (starou pannu). To je opravdu zoufalost opravovat překlepy.
Body: 3
<reagovat 
 langueur (Občasný) - 9.5.2002 > Psanec> Jak už jsem uvedla výše, nebyla to žádná zdrcující kritika. Překlepy nikomu nevyčítám, nejsem šílenec! Ale proč na ně neupozornit? Aspoň to pak autor může opravit.. Zhrzená profesorka češtiny nejsem (pravda, s lingvistikou mám co do činění) a panna taky ne (už vůbec ne stará) :-)) Teda vy všechno berete tak vážně..
<reagovat 
 Ema (Občasný) - 12.5.2002 > langueur> Nemáš s lingvistikou náhodou co dočinění??? :)
<reagovat 
čtenář ... - 29.9.2002 > ...:)
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter