Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Tisíce hořkých slzí
Autor: fialkova (Občasný) - publikováno 12.2.2008 (08:04:29)

Tisíce hořkých slzí

 

Viola Fialková

 

Proč jsem dlouhou noc promarnila,

aniž jsem usnula ?

 

Proč tisíce hořkých slzí vsáklo se

do polštáře ?

 

Začínám si zvykat na tvé nálady a výkyvy, lásko,

a není to lehké.

 

Tolik lásky, něhy, tolik myšlenek a bezesných nocí,

které jsem ti věnovala.

 

Bojím se !

Bojím se o tebe, o sebe, o náš vztah, lásko .

 

Mé obavy nebyly liché, opět jsem sama ! 



Poznámky k tomuto příspěvku
Mbonita (Občasný) - 12.2.2008 > viz Michelle...a bude líp:-)
<reagovat 
ariel (Občasný) - 12.2.2008 >
Body: 1
<reagovat 
Uther Pendragon (Občasný) - 12.2.2008 > Eh, a kde je ta poezie? :-)
<reagovat 
Michelle (Občasný) - 12.2.2008 >

Možná by stálo za to, zařadit to spíš do Zpovědi, pocity...

Jinak vítej do klubu, sestřičko :)


<reagovat 
 fialkova (Občasný) - 13.2.2008 > Michelle> Díky za přijetí do klubu. Vídím,že mé pocity chápeš.
<reagovat 
 Michelle (Občasný) - 13.2.2008 > fialkova> 

Nemáš zač. Tuhle bolest známe všechny. Teď už jen trošku zapracovat na jejím vyjádření.

Jinak milostnou poezii mám ráda (stačí se podívat na mou stránku)  A tebe budu sledovat :)


<reagovat 
 fialkova (Občasný) - 14.2.2008 > Michelle> Díky, tvou stránku jsem již navštívila i tě budu sledovat.
<reagovat 
Bajata (Občasný) - 6.6.2008 > Ahoj Fialková,
tak jsem si opět zašel posedět do tvého malého obchůdku s dobrůtkami a včera večer jsem na stolečku, u kterého tak rád sedávám,našel dvě povadlé růže. Vyprávěly mi své příběhy, které byly smutné. Ale moc se mi na nich líbí, že nepřestaly vonět, a stále jsou krásné.
Dal jsem je proto do malé vázičky a přidám trošku vody.
Kdosi, kdo kdysi obdivoval jejich krásu a vůni je odložil. Jen tak. Okoukaly se mu. I to se stává.
Věří ale, že ten, kdo je zvedl ze země, je nenechá a vrátí se pro ně. Každá z nich voní pro toho svého, ale jejich krása a vůně dokáže potěšit i mnoho jiných. Každého, kdo rozumí řeči růží.
Tvé dobrůtky, i když jsem je už tolikrát ochutnal, jsou stále o malinko jiné. Pokaždé mají jinou vůni, barvu i příchuť. Proto k tobě tak rád chodím..posedět.. a snít.
<reagovat 
 fialkova (Občasný) - 6.6.2008 > Bajata> 

Ahoj Bajata,

 

vyprávěj mi ještě chvíli o růžích, krásně se to poslouchách. I když tento týden a minulý mám růží plnou náruč, jsou maturity a studenti mi nosí většinou růže nevím proč. Je, ale fakt, že růže mám moc ráda, když malinko povadnou nechám si je usušit a tak mám růží plný byt. Ale ty tvoje mají zvláštní barvu i vůni.

Přeji ti, aby se ti v mé cukrárně nádherně snilo.  


<reagovat 
 Bajata (Občasný) - 6.6.2008 > fialkova> Díky moc..jestli mohu, chtěl bych ti také popřát..aby jsi stále dostávala spousty květin a hlavně růží,máš je ráda,
ale hlavně..a především, aby ty slzy byly jen ve tvé poezii. A pokud by se snad vloudily do tvého života, aby jsi měla po svém boku vždycky toho, koho máš ráda a kdo ti ty slzy osuší. O to víc ale aby tvůj život provázely slzy, které jsou velmi vzácné. A to jsou slzy radosti. Potom ať tvé oči stále slzí a nikdo ať je neutírá. Hodně štěstí..
<reagovat 
 fialkova (Občasný) - 7.6.2008 > Bajata> Díky moc, moc díky. Slzy přichází a odcházejí a to jak ty slzy smutku,hořké, tak i ty slzy radosti. Tak jak jde život. I já ti přeji HODNĚ ŠTĚSTÍ...  
<reagovat 
Věza (Občasný) - 8.10.2008 > hořkopravdivá slova
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter