Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Letopisy tábora: Raptor, blondýna, ručník a kdo ví co ještě
Autor: Předposlední mohykán (Občasný) - publikováno 15.2.2008 (14:34:05)

Náš hrdina se menuje Raptor a v době, kdy se odehrával tento příběh, mu bylo 11 let. Raptor byl na letním táboře a spatřil zde překrásnou dívku, která se jmenovala Sora. Pak ale spatřil ještě daleko krásnější Petru. Pak ale spatřil docela ošklivou Gabrielu a posléze spatřil o něco hezčí zvratky, ve kterých rozpoznával guláš ze včerejší večeře a svého plyšového cikána Vasilije Zajceva, kterého už 2 dny hledal. Raptor holt nepocházel z bohaté rodiny, která by si mohla dovolit kvalitní plyšové hračky. Nerad bych se teď dotkl romské menšiny tím, že plyšový cikán je nekvalitní hračkou, ale musíte uznat, že plyšová zvířátka se pro dítě hodí daleko víc než třeba plyšový cikán, plyšový terorista nebo plyšový skřet. Podstatnější ale je, že Petra byla hubená blondýna přibližně stejného věku jako Raptor. Než Raptor spatřil Petru, vůbec netušil, že tak krásná dívka může existovat. Myslel si totiž, že elfky po Zemi nekráčejí. Petra se pro Raptora stala ztělesněním dokonalé krásy. Krásy tak velké, že se pro něj stala krásou jedinou. Raptor se totiž celý oddal kráse Petry a už v něm nezbylo nic pro obdiv jiných krás. Pozorovat Petru ho dělalo nesmírně šťastným a stalo se to jeho drogou. Když Raptor zrovna nesnil o tom, jak vyhraje celotáborovou hru, snil o tom, jak bude druhý v celotáborové hře. A když zrovna nesnil ani o tom, snil o Petře. A když zrovna nesnil ani o ní, snil o tom, jak bude třetí v celotáborové hře. A když zrovna nesnil ani o tom, snil o tom, jak se konečně pořádně nají, až se vrátí domů. A když zrovna nesnil ani o tom, snil o tom, jak vyspělá mimozemská civilizace pozná, jaký obrovský potenciál v sobě Raptor třímá a udělá z něj super vojáka a svými vyspělými technologiemi mimozemšťané vylepší jeho schopnosti a obdaří ho novými. Mimo jiné ho naučí mocné bojové umění staré jako poslední papežův sexuální zažitek. Díky tomuto bojovému umění se v jeho rukou třeba robertek promění v smrtící zbraň a dokáže s ním zničit celé starověké armády. Záhy ale sám Raptor vyvine ještě mocnější bojové umění a dokonce i kuchyňský nůž Henkellbach z kvalitní švýcarské oceli a s vyváženou rukojetí se v jeho rukou stane téměř smrtící zbraní. To neunikne Horstu Fuchsovi a v jeho teleshoppingu bude bojovat Raptor s nožem Henkellbach proti Horstovi s obyčejným kuchyňským nožem. Po vyrovnaném souboji Horst klesne k zemi s rukojetí zaraženou do lebky a robertkem ztraceným hluboko ve střevech.
Jak vidíte, dějová linie se ubírá úplně jiným směrem, než bych si přál a nezbývá mi, než tento příběh předčasně ukončit. Tímto oficiálně ukončuji tento příběh a za tečkou na konci této věty už prosím nic nečtěte. Tato slova už neslouží ke čtení, opětovně vás žádám abyste po konci této věty přestali číst, děkuji. Čtením těchto slov porušujete přání autora. V následujících řadcích se mohou objevit intimní záležitosti autora a vy nemáte žádné právo je číst. Pochybuji, že se našel nějaký nevychovanec, který čte i tyto řádky, ale pokud ano, musím ho zklamat. Dál mohou číst pouze ti, kteří si vzpomenou, jak přesně zněla druhá věta tohoto příběhu. Nedělejte ze mě blbce, vím, že ste si na tu větu nevzpomněli. Prosím přestaňte číst, než se opravdu rozzlobím. Teď už ste to fakt přehnali, kvůli vám sem rozflákal skříň a navíc sem si přitom zranil patu. Za trest vám zkazím zážitek ze čtení záměrně pokaženou druhou částí příběhu.
Ještě horší pro vás ovšem bude, že nedokončím první část a vy budete vrženi do víru dění bez jakékoliv spojitosti s původním dějem.
"Gratuluji vám, jsou to siamská dvojčata. Bohužel vaše žena při porodu zemřela."
Raptor chvíli nevěřícně zíral. Pak si kousnul do sendviče a znova nevěřícně zíral. Pak si dvakrát kousnul do sendviče a konečně se s nářkem zhroutil k zemi. "Néééééééé, kdo teď bude mejt nádobí a uklízet."
Doktor na to odvětil:"Ale ona přece nemyla nádobí ani neuklízela."
Raptorovi se ulevilo. "No jo vlastně, dyť to byla líná svině. Ani normální dítě ta čupka nedokázala porodit. Asi to pro ní bylo moc pracný."
Petra už skoro měla orgasmus, ale závěrečné titulky naskočily příliš brzy. Přepla na další program, kde Raptor bojoval sám proti třem nejlepším zápasníkům v K1 a bravurně se vyhonila.
A když zrovna Raptor nesnil ani o tom, tak zvracel nechutný oběd. A když zrovna ani nezvracel nechutný oběd, tak snil o tom, jak se stane hip-hoperem. Zkrátka Raptor měl Petry plnou hlavu. Je ale zvláštní, že Raptor ani neplánoval, jak sbalí Petru. Určitou roli v tom asi hrálo, že měl nepředstavitelný strach z odmítnutí. Vlastně si spíš nedokázal představit, že by ho Petra chtěla. Raptor si vůbec nevěřil. Raptor měl v životě maximálně jednoho člověka, který v něj věřil, ale v tento moment si to ani neuvědomoval. Raptor vždy kráčel sám po své životní cestě. Marně hledal jiné cesty aby nebyl sám. Raptor nebyl sám sebou. Přesto tomu tak osud chtěl, aby se jednou životní cesty Petry a Raptora zkřížily. Raptor vlastně nebyl až tak nečinný v dobývání Petry. Spřátelil se totiž s klukama z jejího oddílu. A pak se TO stalo. Celý tábor byl na koupališti a jak se blížil večer, venku se ochlazovalo. Petra jako jedna z posledních vylezla z vody, ale neměla ručník a promrzlá se klepala na břehu koupaliště. Za Raptorem přišel jeho kámoš, jestli by Petře nepůjčil svůj ručník. Raptor si svého ručníku velice cenil, byl veliký a byl na něm krásný obrázek Transformers. S radostí Petře Ručník půjčil. Petra se schoulela do klubíčka a zabalila se do ručníku. Kdyby Petra neuschla, Raptor by se koukal dodnes, jak se klepe v jeho ručníku. I kdyby zemřela na podchlazení. Další den tábor skončil a nic dalšího se už mezi Raptorem a Petrou nestalo. Raptor už Petru nikdy nespatřil. Ten ručník se stal jeho nejcenější relikvií a na památku Petry Raptor nedovolil už žádné dívce, aby se do ručníku zabalila. Ani žádnému klukovi. A Když se dnes Raptora někdo zeptá:"S kolika holkama ses líbal?" Pyšně odpoví: "S žádnou. A kolikrát byla nejkrásnější holka všech dob zabalená ve tvym ručníku?" A dostane odpověď: "Ježiš to fakt nepočítám, ale každej večer s ní spim."



Poznámky k tomuto příspěvku
Předposlední mohykán (Občasný) - 14.2.2008 > Povidku sem uz publikoval jednou pod starym nickem. Ted sem ji publikoval znovu, abych k ni pridal tuhle uzasnou mp3. Mp3 je z anime berserk a je o hlavnim hrdinovi, kterej se Raptorovi nesmirne podoba.
<reagovat 
Quotidiana (Občasný) - 17.2.2008 >

Berserka tím pádem ani Raptora neznám,

muzika je supr, ale to tu hodnotit nebudu,

Nápad je fajn, ale to zpracování...:( Ten závěr (posledních cca 5 vět) má ještě něco do sebe a působí hezky, ale to je bohužel asi všechna, chvála, kterou k tomuhle příspěvku můžu napsat... zbytek je tak trochu bez života...jen popis, navíc mi trochu vadí to neustálé opakování jmen Raptor, Petra, (dá se to nahradit on - ona, nebo úplně vynechat...)

 


Body: 2
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter