Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 24.4.
Jiří
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Kresba podle fotky2
Autor: Mikeš&Mario (Občasný) - publikováno 14.2.2008 (18:45:25)
Obrázek, co kreslil Mikeš běhěm dlouhých cest do školy.


Poznámky k tomuto příspěvku
huwik (Občasný) - 14.2.2008 > udělat přesnou kresbu podle fotky je jedna věc a udělat umělecký obrázek, který pro tebe něco znamená je věc druhá..
<reagovat 
 ivanos (Občasný) - 14.2.2008 > huwik> tohle je šance pro lumika, zde je namístě rozbor, upozornit na chyby, čemu se příště vyvarovat - jde totiž o řemeslo, stejně jako mistr seřve zednika když něco posere.

jinak ten výraz z fotky se úplně ztratil (proč asi?), kresba je mrtvá
<reagovat 
 ivanos (Občasný) - 14.2.2008 > AndRaaz> teď mi to došlo.. tys to dítě zabil! :\
<reagovat 
ariel (Občasný) - 14.2.2008 >

vidím to jako dítě - mrtvější fotka dítěte -  nejmrtvější kresba dítěte podle fotky


<reagovat 
navzdory (Občasný) - 14.2.2008 > Zdá se mi, že jsou tu příliš ostré rysy, který obličej strhávají (místy jakoby stařecké "vytahaniny" - to ale nemyslím úplně zle). Tvrdost je tam také proto, že stíny vlevo jsou strašně silné (čelo, brada i ucho), na fotce téměř nejsou a i ostatní rysy jsou asi až příliš výrazné, takže nemodelují obličej tak hladce, jak to má prcek na fotce.
Zároveň chápu, že pro lidi, kteří obrázek mají, je to naprosto srdeční záležitost, takž žádný problém! :D Hezký den, snad jsem Tě kritikou nezdrtila, v podstatě se mi to dost líbí - to Ty jsi chtěl/a rozbor :)
<reagovat 
zabicka (Občasný) - 14.2.2008 > neni tezke rozebrat tenhle obrazek. Jednoduse se autor prilis zabral do nepodstatnych detailu a zvyraznil zbytecne vlnky, naznaky stinu atd ... proste se v tom utopil. Rada jednoducha- znovu od celku k detailu ne obracene a zavcas prestat, pozor na zakladni proporce mimca. A hlavne neprecernit, vzdyt miminka jsou svetlounka kulatoucka roztomila ne cernazadumana stvoreni.
<reagovat 
Mima (Občasný) - 15.2.2008 > když už dokonalost, tak dokonalá...modelace obličeje utrpěla nepřesností v osvětlení, např. kořen nosu, levá strana obličeje a zad..obdivuju trpělivost, ale za stejnou dobu jiný udělá mnoho skic, živých a spontánních...ty jsou asi zajímavější, než kopírovat fotku, i když takový portrét má pro rodiče význam. 4-5
<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 15.2.2008 > pravdu zde ma myslim v jednom AndRazz - vsiml jsem si toho uz u prvniho prispevku - ztraci se vyraz. Premyslel jsem cim to je - myslim, ze krom u obou mirne nepresnych tvaru tvare/vzdy prava tvar /videno zleva/ jde predevsim o usta a oci - a to jsou mista kde se da na vyrazu nejvice pridat, ci ubrat ci posunout kam chceme. V obou pripadech jsou oci prilis temne a usta nemaji ten spravny tvar - zde napriklad pravy koutek - videno vlevo - deti na obou fotografiich maji spise sympaticky mily vyraz, a kdyz vynecham oci, jsou to prave nepresna a prilis tvrda usta, ktera na tvych reprodukcich vyraz meni do neprijemna. p.s.: vyborne vlasy u obou. p.p.s.: myslim ze lze ve stinovani i misty pritlacit a dosahnout vetsich kontrastu a tim zlepsit modelaci.
Body: 4
<reagovat 
ttomass (Občasný) - 1.3.2008 > namalovanej je nějakej vykulenější
Body: 3
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter