Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Iva Fruhlingová
Autor: Hrdý (Občasný) - publikováno 16.2.2008 (13:49:27)

Zamiloval jsem se do Ivy Fruhlingové. V kině jsem už dlouho nebyl. Nerad chodím do klubů a rád si povídám ve tmě. Stále nepiji alkohol. Tento měsíc jsem oslovil několik dívek a v žádné nenašel nejistou modelku, která se vrátila z Paříže do Litvínova. Žádná nesklopila oči, když jsem zavadil o její loket. Ani dnes vědci neobjevili Temnou hmotu. Já ji našel v prostěradle. Obklopovala Terezu a neslyšně ji hladila. Vlastně ani já nic neslyšel, ale ta dívka ze snu vzdychala… Pak sebou trhla a mně to došlo.

 

Několikrát do roka se zamiluji. Dnes to byla dívka v metru. Poslouchala Ivu Fruhlingovou a kousala si dolní ret. Když bylo metro v pohybu, potichu si zpívala, protože ji nikdo nemohl slyšet. Já slyšel jen La muerte a ona se zastyděla. Připomněla mi jeden polibek.

Už nevím, jak se jmenovala. Povídali jsme si a ona na mne hleděla, i když jsem mlčel. Dnes bych to už pochopil, ale tenkrát jsem si myslel, že dívky naslouchají jinak než muži. A tak jsem se usmál a zavřel oči. Mlčel. A ona mi políbila suché rty. Celou noc mě líbala a já ji hladil po hýždi a přemýšlel, proč to dělá a jak jí vysvětlím, že si chci jen povídat ve tmě…

Dveře metra se zavřely. Bylo devět hodin večer a já šel k Tereze domů.

 

Povídáme si, i když svítí lampička. Já mezitím přemýšlím nad dnešním dnem. Nic se v něm nestalo, všechno jsem si vymyslel, abych se nenudil. Tereza říká, že nemůže spát v tichu. Chtěl bych zhasnout, lehnout si vedle Terezy a povídat si. Držet ji za ruku. Pak hladit. Jít výš a líbat se. Pomalu svlékat. Dotknout se klitorisu a slyšet ji sténat. Mít orgasmus a usnout. Už to není jako dřív.

Psycholožka ji poradila, ať všechno napíše na papír, že jí to pomůže. Chtěl bych si to přečíst, ale doufám, že mi to nedovolí. Napsal bych o tom skvělou báseň

Kolem třetí ráno ležíme vedle sebe. Šeptám „Pojď sem.“

„Kam?“

„No…

Já tě teď obejmu, jo?“

„Víš to jistě?“
„Ne. Ale nechci teď přemýšlet,“ lžu a přemýšlím.

Líbáme se. Má zpocenou levou dlaň a občas se zachvěje. Bojí se toho, co si myslím. Vím to, ale nevím, jak ji ujistit, že je vše v pořádku.

„To bude v pořádku,“ říkáme, když nic v pořádku není. Za celý večer jsem se nedotkl hýždí ani ňader. Držel jsem ji za ruku, když spala a občas se zachvěla. Hlídám ji. Nechci pomoct, jen hlídat. Kdyby byl konec světa, díval bych se.

Dnešní večer jsem nespal. Držel jsem Terezu kolem pasu a čekal až sebou trhne. Po každém trhnutí se probudí. Představuji si, že se rozpláče. Já ji obejmu a řeknu „ššš“. Ale ona se jen otočí a obejme mě. Říkám si, jaký by byl sex s Terezou. Byl by krásný. Jen kdyby vedle nás neležela její dcera a já si vše nemusel vymyslet. Ve skutečnosti nemiluji Ivu Fruhlingovou.

 

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
wandalka (Občasný) - 16.2.2008 > to je prostě smyčka
Body: 5
<reagovat 
Bořislav (Občasný) - 16.2.2008 > jop, jak říká můj oblíbený profesor F.:Good news everyone...5
Doporučil 
<reagovat 
čtenář p - 16.2.2008 > dobrý.
jen asi tohle: dveře metra se zavřely
<reagovat 
 Hrdý (Občasný) - 16.2.2008 > čtenář> dík
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 16.2.2008 > mě děsně odradila ta iva fruehlingová, ale když jsem to konečně dočetl, zas jsem se uklidnil...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Hrdý (Občasný) - 16.2.2008 > stanislav> hehe

ale je fakt skvělá
nechala modelingu, odjela z paříže a začala zpívat a má fotku s pierem richardem:)
<reagovat 
mrtvýmouchám (Občasný) - 16.2.2008 > 4-5 nešla by ta Iva za něco vyměnit?

 

 


Body: 5
<reagovat 
 Hrdý (Občasný) - 16.2.2008 > srpen 2026> je to kost
<reagovat 
 mrtvýmouchám (Občasný) - 16.2.2008 > Hrdý> 

a to seš tak podvyživenej, že máš zúženej výběr jen na modelky a japonky?


<reagovat 
 Hrdý (Občasný) - 16.2.2008 > srpen 2026> proč zrovna japonky
<reagovat 
čtenář 14 - 16.2.2008 > chlapče, chlapče...
<reagovat 
 Hrdý (Občasný) - 17.2.2008 > čtenář> ach, ty čtenáři...
<reagovat 
zase zkrvák (Občasný) - 17.2.2008 > sem jí instaloval modem do jejího macintoshe...
<reagovat 
 Hrdý (Občasný) - 17.2.2008 > zase zkrvák> já si ji vezmu
<reagovat 
 zase zkrvák (Občasný) - 17.2.2008 > Hrdý> těšim se.
<reagovat 
 Hrdý (Občasný) - 17.2.2008 > zase zkrvák> žádná trojka nebude, najdi si svojí ovci
<reagovat 
 zase zkrvák (Občasný) - 17.2.2008 > Hrdý> trojka je pro slabochy. myslim na jídlo.
<reagovat 
 Hrdý (Občasný) - 17.2.2008 > zase zkrvák> píšeš dobře, ale ty lidi, s kterýma se stýkáš..
<reagovat 
 zase zkrvák (Občasný) - 17.2.2008 > Hrdý> s tebou sem se eště nesetkal, takže na tom nebudu tak zle...
<reagovat 
 Hrdý (Občasný) - 17.2.2008 > zase zkrvák> zveš mě na rande?
<reagovat 
 zase zkrvák (Občasný) - 17.2.2008 > Hrdý> na fotbal. dneska, 20:15, Strahov.
<reagovat 
 Hrdý (Občasný) - 17.2.2008 > zase zkrvák> tragédie neni můj oblíbený žánr
<reagovat 
 zase zkrvák (Občasný) - 17.2.2008 > Hrdý> některý kuci maj na hlavách pěkný komedie.
<reagovat 
 Hrdý (Občasný) - 17.2.2008 > zase zkrvák> třeba radek černý
<reagovat 
 zase zkrvák (Občasný) - 17.2.2008 > Hrdý> ten jí má v hlavě
<reagovat 
 Hrdý (Občasný) - 17.2.2008 > zase zkrvák> nedivim se
tak dlouho ve slavii..
<reagovat 
J.K. Olešínský (Občasný) - 16.2.2008 > mě se to líbí i s Ivou, je to kost a kůže ...
Body: 5
<reagovat 
 Hrdý (Občasný) - 17.2.2008 > J.K. Olešínský> :)))
<reagovat 
Quotidiana (Občasný) - 17.2.2008 >
Body: 5
<reagovat 
back (Občasný) - 17.2.2008 > Nápodobně pane Hrdý. Je mi to velmi blízké...
Doporučil 
<reagovat 
 Hrdý (Občasný) - 18.2.2008 > back> díky, ale pane mi neřikej ;-)
<reagovat 
ztratila (Občasný) - 18.2.2008 > Pro mě to šustí papírem. V jistým smyslu to má něco společnýho se zkrvákem. I on píše o banalitách. Ale zatímco u něj cítíš jistou odprožitost, zaujetí - u tebe to ej takový psaní pro povrchu. Já mám ráda lidi, co sahají holejma rukama do dutiny břišní:)
Body: 4
<reagovat 
 Hrdý (Občasný) - 18.2.2008 > ztratila> super kritika
akorát prózu zkrva nečtu, píše blbě
a taky má trošililinku jinou formu
ale vážně jen trošililinku.. asi tak o sto stránek víc

ale myslim, že jsem napsal spíš něco jako "utíkání od obsahu"

ale to si chápu jen tak pro sebe, mám to rád

snažila ses, jen tak dál
<reagovat 
butch (Občasný) - 18.2.2008 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Hrdý (Občasný) - 18.2.2008 > butch> díky ti
<reagovat 
ariel (Občasný) - 18.2.2008 > až na pár "drobností", jako "několikrát do roka se zamiluji"
Body: 5
<reagovat 
 Hrdý (Občasný) - 19.2.2008 > Ondřej> a co je na tom? dík
<reagovat 
ariel (Občasný) - 19.2.2008 >

podle mě je perverzní, když spíš s nějakou Terezou a několikrát do roka se zamiluješ. kromě toho, podle některých názorů které sdílím (např. PhDr. Weiss) se člověk zamilovává tak čtyřikrát za život....


<reagovat 
 Hrdý (Občasný) - 19.2.2008 > Ondřej> ale "Ve skutečnosti nemiluji Ivu Fruhlingovou."

celá povídka je vymýšlení a vlastně i pravda.. proto pořád čekám na nějaký interpretace

ale spíš tu všechny poznámky čtenářů za poslední týden vůbec nechápu

dobře, napíšu ti něco k tvý nový básničce
<reagovat 
usadlo (Občasný) - 19.2.2008 > hladil po hýždi/nedotkl hýždí....co to má bejt :)
<reagovat 
 Hrdý (Občasný) - 19.2.2008 > usadlo> když si to našel, hádal bych, že i víš..
<reagovat 
totemtotemtotem (Občasný) - 20.2.2008 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Levity (Občasný) - 20.3.2008 > dobrý
Body: 5
<reagovat 
Regio (Občasný) - 10.1.2010 >
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter