Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
50 nejvýznamějších událostí, které se nestaly
Autor: Předposlední mohykán (Občasný) - publikováno 16.2.2008 (18:36:56)

Rvačka Molotov - Ribentrop.

Dobytí New Yorku olašskými romy a pád Říše české v roce 1989.

Krvavé potlačení neolytické revoluce.

Vznik kvalitní hip hopové písničky.

Natočení filmu Zamilovaný Shakespeare s Arnolden Schwarzeneggerem v hlavní roli.

Vznik počítačové hry na motivy telenovely esmeralda. Hra byla revoluční v tom, že k jejímu hraní jste nepotřebovali monitor.

Vyhynutí živočišného druhu homo sapiens.

Teroristický útok na výběh pštrosů v pražské zoo.

Víťezství Napoleonovy armády nad mimozemskou invazí.

Objevení Evropy indiánem Montezumou.

Vznik Spojených států evropských.

Deportace bělochů do národních parků na Sahaře.

Atentát na Stalina spáchaný gorilou.

Vítězství Vlasty Parkanové v superstar.

Vítězství Veroniky Fasterové v prezidentských volbách.

Konec doby kamenné kvůli vyčerpání světových zásob kamene.

Povraždění 29 studentů gymnázia psychicky labilním studentem Karolem Wojtylou.

Focení královny Alžběty pro Playboy.

Zavedení povinné internetové docházky Billem Gatesem.

Mike tyson šachovým velmistrem.

Mike Tyson po půlhodinovém rozmýšlení a hodinovém kousaní oponentova ucha učinil tah pěšcem v rozporu s pravidly. Pěšec navíc patřil jeho soupeři.

Mike tyson tahem pěšec na d6 znásilnil soupeřovu dámu.

Zákaz masturbace Georgem Bushem.

Objevení nesmrtelnosti feťákem z počítačové hry Max Payne ovládaným umělou inteligencí.

Teroristický útok kapitalistů na domov důchodců v Palestině.

Odvisílání televizních novin na Nově bez dopravní nehody.

Pohlavní styk Evy Braunové a Stalina.

Narození dcery Evy Braunové a Stalina.

Nástup dcery Stalina do prominentní zvláštní školy.

Fyzické týrání a sexuální zneužívání Stalinovy dcery jejím otcem.

Fyzické týrání Stalina Evou Braunovou.

Deportace dcery Stalina do gulagu.

Pohlavní styk dcery Stalina s Kim Irsenem.

Vznik nového živočišného druhu - skřetů.

Válečný konflikt mezi medvědy a skřety.

Výpomoc americké armády skřetům.

Migrace skřetů do Spojených států amerických.

Rychlý nárůst světové populace skřetů.

Pokles zájmu o vědu, melodickou hudbu, logické myšlenky a anime Berserk.

Nárůst zájmu o hip hop, ska, pivo, kulturistiku, náboženství, talk show Jana Krause, seriál Ztraceni, hru Diablo, sudoku, charitativní sbírky a myšlenky Gutha Jarkovského.

Vítězství skřetice v soutěži Miss america.

Skřet zvolen za amerického prezidenta.

V Americe byla zakázána kniha Pán Prstenů.

Písnička Candy shop od 50centa se stala americkou hymnou.

V Americe byla zavedena povinnost nosit ve školách čepice s rovným kšiltem.

Amerika deklaruje svůj záměr vyhladit lidskou rasu a nebojová psí plemena, zabít všechny nekřesťany a skřety píšící levačkou, zbavit svět počítačových her, oblečení značky Kenvelo, nafoukanosti a pravopisných chyb.

Pár lidí žijících v Americe, kteří přežili masové vraždění, bylo pozavíráno do zoo do výběhů nosorožců, hyen, sršňů a tarantulí. Zoo se pak těšily obrovské popularitě. Také se podařilo domestikovat malou část lidské populace. Zdálo se, že těmto lidem domestikace ani moc nevadí, spíš naopak. Lidské maso ale skřetům nechutnalo a tak sloužilo jako potrava pro prasata.

Armáda Spojených států amerických obsadila Českou republiku, Evropská unie s tím souhlasila. Japonsko na to reagovalo odpálením vodíkové rakety na Yellowstonský národní park.

Kapitulace Spojených států amerických.

Pohlavní styk amerického prezidenta a Barbory Škrlové.



Poznámky k tomuto příspěvku
ariel (Občasný) - 16.2.2008 > nápad dobrej, ale já bych si to někde představoval mnohem méně do očí bijící, tedy jemnější sarkastičtější humor... tak za nápad
Body: 5
<reagovat 
Mbonita (Občasný) - 16.2.2008 > mě se to tedy moc líbí..originální každým coulem
Doporučil 
<reagovat 
claim (Občasný) - 17.2.2008 >
Body: 5
<reagovat 
Quotidiana (Občasný) - 17.2.2008 > ty jo... ta muzika co máš jako podkres, to jsou gumídci ve švédšitě?
<reagovat 
Čtenář - 17.2.2008 > originální? blbé!
<reagovat 
Předposlední mohykán (Občasný) - 18.2.2008 > Svedskej techno remix gumidku. Husty, ze poznas svedstinu. Ja bych nemel sanci.
<reagovat 
 Quotidiana (Občasný) - 18.2.2008 > Předposlední mohykán> 

haha... no mohla bych tvrdit, že jo a být za machra... pravda je ale taková, že mi to nedávno posílala kamarádka na youtube

 


<reagovat 
Sadám (Občasný) - 6.4.2008 > =) super
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter