Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Fašistická schizofrenička
Autor: ddeisy (Občasný) - publikováno 13.5.2002 (11:31:03)

Otevírám dveře a vcházím do překrásného dne s hlavou ještě stále plnou slivovice a nezatíženou tím, že jdu do práce o tři hodiny později a bez omluvy.

Usměv v mé duši mě mile zaskočil a na tváři se objevil, když jsem četla článek o tom, jak naši poslanci zapomněli zahrnout pohoné hmoty do celního sazebníku, z čehož státní pokladně nastane vítr v kapse, ale co, nic se přeci neděje, lidé jsou rozumní, kvůli formální chybě daně platit nepřestanou.

Ne to asi ne. Jen budou zpětně vyžadovat navrácení svých daní... Usmívám se, bavím se životem a tu ke mně přistupuje mladý muž černé pleti a špatné češtiny.

"Jak se, slečno, jmenujete? Řekněte mi své jméno. Chci Vás znát."

"Promiňte pane, ale já Vám nechci říci svoje jméno, já už se nechci seznamovat."

"Ale já chci, řekněte mi své jméno, kolik Vám je let? Jak se jmenujete?"

"Děkuji, Váš zájem mi lichotí, ale já se nechci s nikým seznamovat, nechci Vám říci své jméno."

"Fašistko."

Úsměv se mi protáhl až k obočním obloukům, které tímto zmizely kdesi uprostřed mého temene.

Tak já slušně, dokonce mile a s úsměvem, odmítnu chlapa jiné barvy pleti a on si to vyloží jako čirý hitlerismus. Přátelé, úsměv!

Bujarost ze mě čišící pleskla kolegu po mé pravici už ve chvíli, kdy jsem otevírala dveře naší kanceláře a on mě ještě nemohl vidět.
"Co ty, máš nějakej problém? Nechceš domluvit terapii? Já si fakt myslím, že si možná schizofrenička. Ale to se dá vyléčit, neboj, to nějak zvládneš."

Můj úsměv byl vymezen. Pavilon 26. Klid a zeleň bohnického parku. Nebo pavilon 21. Tamtéž, taktéž.

Veselost, štěstí a životní radost mě katapultuje do sfér rasismu, o kterých jsem nikdy nepřemýšlela, a protože jsem povrchní, skončim na 26, protože se uchlastám.

Smutek mě činí neviditelnou. Nikdo mě nevidí, nikdo mě neslyší, nikdo mi nemůže dát dobrou radu ani domluvit konsultaci s odborníkem.

Život je krásný.

Fašistická schizofreničko, úsměv!



Poznámky k tomuto příspěvku
farářskej (Občasný) - 13.5.2002 > Už jsem tady tu věc četl před tejdnem i se všema chybama... to ti mám fakt dávat pětku za to, že si přetahuješ příspěvek dopředu?
<reagovat 
 ddeisy (Občasný) - 13.5.2002 > farářskej> jestli před týdnem, tak počet tři dny mi týden nedává. V pátek jsem zjistila, že jsem technicky nezpůsobilá a viděla jsem jen čeká, nebyla jsem schopna to natáhnout. Jestli to tudíž již v pátek viselo, omlouvám se za technickou nezručnost. Již se to nestane ;)
<reagovat 
farářskej (Občasný) - 13.5.2002 > Tři dny nebo tejden, podstata je stejná. Tohle se nedělá.
<reagovat 
 ddeisy (Občasný) - 14.5.2002 > farářskej> drahoušku, ty nemáš soucit...to že si génius je jistě báječný, každej ale génius bejt nemůže.
<reagovat 
Kapucín (Občasný) - 14.5.2002 > Viz farářskej plus prosba: oprav si hrubky. Pokud nevíš, jak na to, dej mi vědět.
<reagovat 
 ddeisy (Občasný) - 14.5.2002 > Kapucín> s radostí přijímám tvou velkorysou nabídku.
<reagovat 
farářskej (Občasný) - 14.5.2002 > Nejsem génius. Ani drahoušek. Už vůbec ne tvůj. A LÍBÍ SE MI TO!!! :)
<reagovat 
 ddeisy (Občasný) - 15.5.2002 > farářskej> No ne, pán mi lichotí!!! Tak tedy děkuji, protivo. Cítím se být poctěna.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter