Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 24.4.
Jiří
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
tomáš blažek
Autor: hermit (Občasný) - publikováno 18.2.2008 (16:42:59)

 

 

tomáš blažek

 

 

 

on spirálou

padající na svět

muž za nocí

poblitou duší

vlásky čtu ohněm

další noc do prdele

s estetikou

za noci magnetické

jehle v zádech

kantův bič

hladí moje jméno



Poznámky k tomuto příspěvku
stanislav (Občasný) - 18.2.2008 > název básně mě přikoval do křesla... dílo samé... pak...  znarkotisovalo...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
hermit (Občasný) - 18.2.2008 > i ty licochmelníku! :-))
<reagovat 
anae (Občasný) - 18.2.2008 > do prdele s estetikou - ale jen někdy ... 
<reagovat 
zase zkrvák (Občasný) - 18.2.2008 > efekt
Body: 2
<reagovat 
Coca-Cola PopStar (Občasný) - 18.2.2008 > Líbí se mi, že tu někdo E alespoň zmínil, když už ji nějak netematizuje. Před a pak už to zase jede, a E práská bičem...
Doporučil 
<reagovat 
zase zkrvák (Občasný) - 18.2.2008 > ale konečně jedna věc od tebe, kterou jsem dočetl a odvážil se ohodnotit. u všech ostatních si vůbec nejsem jistej, jestli jsou dobrý nebo ne. vždycky se přiklonim spíš k něčemu mezi...
<reagovat 
 hermit (Občasný) - 18.2.2008 > zase zkrvák> 

no díky... ta nejistota se mi líbí. :-)

osobně se snad i  bez něhjakých vnějších měřítek kvality obejdu, stačí mi přenos na čtenáře, pokud nastane, stačí mi to zcela.

 


<reagovat 
wandalka (Občasný) - 18.2.2008 >
Doporučil 
<reagovat 
kink (Občasný) - 19.2.2008 > kantův bič!
věřím stále, že návrat jeho se přibližuje! ;)
nevím, jestli pak nastane Blaho..., ale každopádně budou lidi lepší než teď ;)
<reagovat 
pořezaná_sluncem (Občasný) - 19.2.2008 > to jméno je vážně odporný, bych ho taky neměla ráda..

*

<reagovat 
 hermit (Občasný) - 19.2.2008 > pořezaná_sluncem> no, že jo? vřele souhlasím!
<reagovat 
básník nic (Občasný) - 19.2.2008 > kantův bič je ale něco jako maminčin jablečnej štrůdl v neděli a tátovo "běž si hrát s dětma, neboj se..." dohromady.
nepatří to sem, ale kam to tedy patří: připadám si tu jako o přestávce před zvoněním, všichni mluví, ale nikdo neřekne nic, protože za chvíli zvoní a bude písemka a o tu přece jde, na tu všichni myslí, tý se bojí. co si to tu vlastně říkáme? opravujem čárky, rozšiřujem krky a ta písemka nikde...-)
<reagovat 
 hermit (Občasný) - 19.2.2008 > básník nic<3wandalku> 

jestli nejsi tatar a chceš aby ti bylo rozumět, vyjádři se prosím srozumitelněji. dík.

 


<reagovat 
 čtenář <3 - 19.2.2008 > hermit> jsem tatar, tak promiň.
<reagovat 
ariel (Občasný) - 19.2.2008 >

i já můžu solit? ten text se mi nelíbí. asi proto, že tam nevidím nic určitého. ani téma, ani metodu. teda poblitá duše pro mě není určitá, spíš rozblemcaná a já rozblemcaný umění nerad.

no a dál. spirálou padající na svět. mi je to vágní. spirála, to je takovej profláklej "mystickej" symbol trochu. ve spojitosti s orzblemcanou duší, mi připadá, že je to psaný pro nějaký duchovní losery, který nemám silně rád.

při hlubším pohledu už to není to hrozný jako při prvním, ale i tak. nebo je to možná psaný pro duchovní losery ...


Body: 3
<reagovat 
 hermit (Občasný) - 19.2.2008 > Ondřej> 

Ondřeji, díky moc, dobrá kritika, beru, s většinou souhlasím. Možná jsem duchovní loser, oni ti, co místy spisují básničky, takoví bývají.

Třeba teď bych takovouhle básničku už nejen nenapsal, ale ani nezveřejnil, kdyby byla nová, ale ona není. vzniklaodhadem 2002. tož, jsem v té básničce docela asi dost já, možná duchovní lůzr, tehdy, možná i teď. ostatně proto se tak i trochu ironicky jmenuje mým jménem. :-)

díky za vidění, kterému se nevzpírám a neobhajuji se.

pokud básnička je přiznání, svléknutí se - tahle je taková pro mě. když i pro někoho dál, těší mě.

 

 


<reagovat 
ariel (Občasný) - 19.2.2008 > zvláštní že tu publikuješ vše,  co jsi tehdy napsal. proč to děláš? uděláš to tak i v budoucnu, v básnické sbírce, když ji sestavíš?
<reagovat 
 hermit (Občasný) - 19.2.2008 > Ondřej> 

nepublikuju tu zdaleka všechno. ještě to tak :-)) ale je to tak: stojím si za tím, i když dneska bych to už nejspíš tak nenapsal, a pokud ano, nepokládal bych to za dobré. řekněme, že je to má fotografie před řekněme sedmi roky, sám sobě si na ní připadám dnjes sice už komický (ne, spíš pozérský, patetický, pseudomystický (?) ;;;), ale to neznamená, že na té fotce to nejsem já a že se na tu fotku nepodepíšu.

sbírka je sestavená, už pár let. je tam i tahle básnička.


<reagovat 
ariel (Občasný) - 19.2.2008 > Ok umožňuješ mi to vidět zase trochu jinak :o)
<reagovat 
ariel (Občasný) - 20.2.2008 >

díval ses na poslední zanzuli? mě napadá, že i ona se tam přiznává k vlastní slabosti, ale připadá mi to tak nějak očistné. podle toho hodně posuzuju jestli se mi báseň líbí.


<reagovat 
básník nic (Občasný) - 24.2.2008 > miluju wandalku, to je to hlavní. tyhle řečičky a vešíky ať jdou do prdele. to jsem vám chtěl přátelé říct.
<reagovat 
 hermit (Občasný) - 25.2.2008 > básník nic<3wandalku> přiznání je polehčující okolnost, a věřím, že tvůj pud tě vede správně. tak hodně štěstí. :-) ale proč to nenapíšeš radši spíš wandalce? :-))
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter