Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
balada
Autor: hermit (Občasný) - publikováno 19.2.2008 (09:16:01)

 

 

 

balada

 

 

 

trávil čas jako mnohé

dějinné osobnosti

při mytí nádobí snil

jak půjde sám

polní pěšinou

při chůzi přemítal

o dívkách

mýtech

sebevraždě

a mytí nádobí

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
zase zkrvák (Občasný) - 19.2.2008 > u tohohle jsem si taky jistej. ale hodnotit nebudu. dneska chci bejt vlídnej.
<reagovat 
hermit (Občasný) - 19.2.2008 > ty si vůl.
<reagovat 
hermit (Občasný) - 19.2.2008 > ty, zkrváku.
<reagovat 
 zase zkrvák (Občasný) - 19.2.2008 > hermit> tim volem si sice nejsem stoprocentně jistej, ale zatim to tak vypadá...
<reagovat 
 hermit (Občasný) - 19.2.2008 > zase zkrvák> 

neházej flintu do žita.

a nepiš takovýhle pitomý poznámky. ;-) tak třeba napiš "je to na hovno", ale nepiš, "napsal bych ale mám dnes dobrou náladu, tak nenapíšu." to je fakt maglajz.


<reagovat 
 zase zkrvák (Občasný) - 19.2.2008 > hermit> ale já jsem přece napsal, že to stojí za hovno. kultivovaně. dnes mám totiž vlídnou a kultivovanou náladu.
<reagovat 
 hermit (Občasný) - 19.2.2008 > zase zkrvák> tak si tu vlídnou náladu nech zarámovat a postav si ji na noční stolek. hovno je zbytečný balit do staniolu, smrdí stejně.
<reagovat 
 zase zkrvák (Občasný) - 19.2.2008 > hermit> až po tobě (takys mi někam napsal, že je to moc sentimentální a nic z toho)...
<reagovat 
 hermit (Občasný) - 19.2.2008 > zase zkrvák> konečně se nám situace jasní. :-)
<reagovat 
 zase zkrvák (Občasný) - 19.2.2008 > hermit> čéče... to ani nevim. spíš sem si uvědomil, že sem ti snad nikdy nic nehodnotil a teď bych tě dvakrát vosolil... to je i na mě moc. nechávám si vodstup.
<reagovat 
čtenář hermit - 19.2.2008 > ale jen vosol, nejsme tu proto, abysme si sypali cukr do čajů :-))
<reagovat 
 zase zkrvák (Občasný) - 19.2.2008 > čtenář> pozdějc. večer si sednu a přečtu si dřívější. ohodnotim. a sem přijdu dovosolit.
<reagovat 
 hermit (Občasný) - 19.2.2008 > zase zkrvák> ale no podle libosti, nijak se tím nezdržuj.
<reagovat 
Hrdý (Občasný) - 19.2.2008 > mám rád jednohubky
Body: 5
<reagovat 
Mbonita (Občasný) - 19.2.2008 > ze života je to no:-)
<reagovat 
claim (Občasný) - 19.2.2008 >
Body: 5
<reagovat 
pořezaná_sluncem (Občasný) - 19.2.2008 > mýty a mytí nádobí*
Doporučil 
<reagovat 
wandalka (Občasný) - 19.2.2008 > velice jedlá jednoduchost
Doporučil 
<reagovat 
ariel (Občasný) - 19.2.2008 >

4-5

něco na tom paradoxu bude, ale říkám si jestli není trošičku... dutej... ale neříkám, že tyhle věci se daj nějak jasně rozsoudit... podle mě je to trochu vágní a jednoduchý čtivo. mám radši ostřejší a jednoduchý, jestli mi rozumíš. zdar


<reagovat 
opožděné zrcadlo (Občasný) - 19.2.2008 > nešlo by to bez těch mejtů?
<reagovat 
synthetic darkness (Občasný) - 19.2.2008 > mám ráda krátké věci, ale tomuhle chybí prostě trochu toho řezu... konec prostě vyšumí... ale věřím, že zase přijdeš s něčím odzbrojujícím :)
<reagovat 
Severka (Občasný) - 19.2.2008 > Krátká věc by měla zaujmout - buď slovy, nebo myšlenkou...já takové krátké věci sice psát neumím...ale tohle mi toho teda moc neříká...navíc to s baladou nemá moc společného...třeba jindy;)
<reagovat 
zase zkrvák (Občasný) - 20.2.2008 > DNESKA! DNESKA na to kouknu. včera sem chcíp.
<reagovat 
opožděné zrcadlo (Občasný) - 19.2.2008 > aha, ale p_sluncem měla velmi dobrý postřeh. mně to ovšem nestačí. ba skoro mi to připadá jako zbytečná kraječka.
<reagovat 
 zase zkrvák (Občasný) - 21.2.2008 > talichovo kotleto> dělá to často, kraječkář.
<reagovat 
zase zkrvák (Občasný) - 21.2.2008 > tak... jsem.... tu!
Body: 2
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 21.2.2008 > skvost
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
island (Občasný) - 22.2.2008 > *
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter