Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Mám soudný den
Autor: opožděné zrcadlo (Občasný) - publikováno 21.2.2008 (09:33:40)

Jím tvarohový svět

A drobím na ubrus a drobím pod stůl

 

Nedbajíc smíchu ni nářků

 

Jsem umělá inteligence

Mechanické monstrum

Vznáším se nad vodami

 

 

 

Směju se zásadně nejlíp

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Mbonita (Občasný) - 21.2.2008 > Směj se..smích je lék:-)a vznášej se..je to skvělý:-)
nedbej smíchu ni nářků..je to osvobozující:-)
<reagovat 
vřes (Občasný) - 22.2.2008 > Ten třetí verš hrozně vyčnívá (jazykově). Jinak je mi to blízké. Líbí.
<reagovat 
 opožděné zrcadlo (Občasný) - 22.2.2008 > vřes> Mýlíš se. I když chápu, že se ti to může zdát.
<reagovat 
 vřes (Občasný) - 22.2.2008 > to vás není hodno> Jasně, zapomněla jsem dodat uvozovky: "myslím, že", "zdá se mi, že"... To je samozřejmost.
Tak trochu si tu stojím za svým omylem, ale je to tvůj text, možná sofistikovanější, než jak ho zvládnu chápat ;-)
<reagovat 
Uther Pendragon (Občasný) - 22.2.2008 > Blbost, vyčnívají všechny. :-)
<reagovat 
egil (Občasný,Redaktor) - 22.2.2008 > copak jsi to ještě nepochopilo??
jsi stopkovýtrusná houba! nedrobíš, trousíš...

ale
máš klobouček plný úsměvů, to zas jo..
Doporučil 
<reagovat 
magie_esence (Občasný) - 22.2.2008 > :-)
<reagovat 
ztratila (Stálý) - 23.2.2008 > co mi to připomnělo?:) http://hudba.hradiste.cz/index.asp?AKCE=DETAIL&ID=NOLKSTTSD
<reagovat 
Sadám (Občasný) - 21.4.2008 > Miluju texty Vypsané fixy, a toto mi je připomělo!
P.S: v neděli večer 6 hodin před školou dát 5 bodů, to není jen tak =)
Body: 5
<reagovat 
 opožděné zrcadlo (Občasný) - 13.5.2008 > Sadám> Vypsaná fixa? Taky bych si ty texty někdy přečetlo, poslouchat se bohužel nedají; příšernějšc intonující byli už snad jen Lunetikové.
<reagovat 
 Sadám (Občasný) - 13.5.2008 > jak se to skloňuje?> http://www.vypsanafixa.cz/
No je pravda že Márdi (frontman, textař) nějaký bůhvíjaký zpěvák není, ale v celkovém obraze kapely to až tak nevadí. Fixa nevznikla pro rádia a pro komerční tvorbu, ale pro kluby a její výstřednost určitě českou scénu hodně obohacuje. Originální surealistické texty mají v době Ewiček Farných a dalších ,,umělců'' připomínajících přeslazený čaj, své důležité místo. Ale samozřejmě záleží na tom, co od hudby člověk očekává. Mě Márdiho slovní obraty jako ,,všechny naše myšlenky, jsou usazený v druhý půlce žárovky'' prostě baví a i hudebně je mi jejich punk-rock blízko. Ale samozřejmě nikomu ji nevnucuji- Fixu lze buď milovat nebo považovat za podprůměrný punkový výplask =)
<reagovat 
 opožděné zrcadlo (Občasný) - 13.5.2008 > Sadám> volím b)
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 20.5.2008 > je-li to jelito na konci pointa, pak se mi zdá nijaká :o)
ale moc se mi líbí mechanické monstrum vznášející se duchaplně nad vodami, hihi
<reagovat 
 Čtenář - 21.5.2008 > Kelly> je to návrat k nadpisu. o soudný den se nakonec nejlíp zasmeje panbožko.
<reagovat 
Čtenář - 21.5.2010 > To je úžasný, jak jsi s vystihnul!!!! PŘESNĚ TO JSI!!!
<reagovat 
Čtenář - 21.5.2010 > "Mechanické monstrum - umělá inteligence - vznáším se "

Asi tak tě vidím :-))
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Nepublikovat mimo Totem.cz  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter