Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Volby 2002 - ? Hlavně: "Néééé KOMUNISTY"!!!!!
Autor: Aragant (Občasný) - publikováno 12.5.2002 (11:45:23)

Právě ted zažíváme období, kdy se politické strany snaží "oblbnout a obalamutit" nás, prosté občany a nabídnout jim pomocnou ruku, při řešení jakéhokoliv problému, či nedostatku! Najednou (po případném úspěchu té či oné pol. strany) se najdou peníze snad na všechno! "Publikum" v České Republice by se v zásadě dalo rozdělit na čtyři tábory! 1. Je to demokraticko-pravicový proud (přívrženci ODS)

            2. Je to demokraticko-levicový proud (přívrženci ČSSD)

            3. Je to demokraticko-středový proud (přívrženci KOALICE, KDU-ČSL + US)

            4. Je to pseudodemokratický (spíše nedemokratický) proud (přívrženci KSĆM)

Pokud bychom chtěli hodnotit jednotlivá období vlády, všech čtyř jmenovaných proudů, nemusíme sahat do hlubší historie (až na KSČ), ale postačí nám pouze trochu"oprášit pamět´).

Začneme tedy u KOALICE, která ještě neměla možnost vládnou, přes ni se může dostat ke Klausově vládě, vládě ODS.

Tato vláda přinesla naší vlasti, jak pozitiva, tak i negativa, ale dle mého názoru pozitiva převažovala!

Pokud se podíváme na Zemanovu vládu, musíme konstatovat, že oproti Klausově se toho zase tolik nezměnilo!

No a pokud se podíváme na ("vládu") čtyřicetiletou, krvavou, nenáviděnou diktaturu.......myslím, že pro soudného člověka je na tomto místě moje hodnocení úplně zbytečné a pro toho nesoudného stejně nepřesvědčím, takže...!

 

Tím chci říct pouze jediné, at´už bude u moci jakákoliv vláda, kromě vlády KSČ( to písmenko-M zase tolik neznamená, pokud jde o stejnou ideologii a stejné představitele),

bude se nám žít minimálně 100 krát svobodněji a lépe, než za vlády KSČ(M)!

NEDOPUSŤME ABY KOMUNISTE DOSTALI OBSTOJNY POČET HLASU, VŽDYT BY TO BYLA NAŠE OSTUDA!



Poznámky k tomuto příspěvku
_JiKo_ (Občasný) - 12.5.2002 > Myslím, že politické texty nemají v kulturním magazínu, už kvůli jeho zaměření co dělat.
<reagovat 
j'en ai marre (Občasný) - 12.5.2002 > Stačilo to dát na fórum, ne?
<reagovat 
Messiah (Občasný) - 12.5.2002 > Taky si nepřeju,aby vyhráli komunisti..........Ale proč to cpát sem.
<reagovat 
 Aragant (Občasný) - 13.5.2002 > Messiah> ...je to způsob sebevyjádření a sebeprezentace a to rozhodně kultura umožńuje, ba dokonce vyžaduje!
<reagovat 
DeadKennedys (Občasný) - 22.5.2002 > Kázání, demagogie a černobílý vidění nejhrubšího zrna.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter