Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Co? Kdy? Kde?
 > Co? Kdy? Kde?
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
EAT YOUR HEART OUT SZCZECIN
Autor: kalinka (Občasný) - publikováno 13.5.2002 (16:52:27)

Dovoluji si Vas pozvat na vystavu, ktera se kona v Galerii U zlateho kohouta od 2.5. do 31.5. 2002. Denne krome pondeli od 12.00 do 18:00 hod.

Tentokrate se v prostorach gotickeho sklepeni na Starem meste v Michalske ul. c. 3 seslo dokonce 18 autoru, a to ze Svedska, Finska, Polska, Estonska a Litvy, autoru dvou generaci a mnoha vytvarnych technik. Vyber vystavovatelu probehl za ucasti organizatora cele akce Mr. Janusze Findera a Estonske galerie Passage.

Pri pokusech o preklad nazvu vystavy jsme se nedohodli na zadne presne formulaci, ovsem usoudili jsme, ze puvod nazvu tkvi zrejme ve faktu, ze vetsina vystavujicich nejak souvisi s Polskem, at uz svym puvodem, ci pracovnimi kontakty.

Ovsem nechame na Vas, jakou spojitost si na vystave naleznete vy. Muzete na ni ostatne badat i nad katalogem vystavy, ktery je u nas k mani za 60,- Kc. Vstup na vystavu je volny.

 

V cervnu - resp. od 4. do 16.6. 2002 u nas vystavuje mlady dravy americky autor Carl. E. Smith. Uvede se expozici nazvanou "Mixed media". Rovnez na tuto vystavu Vas srdecne zveme.

 



Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter