Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí ve sbírce Nikdy to nebude stejné... z kolekce Mé lásky...
Autor: Rickenharp (Občasný) - publikováno 15.5.2002 (00:51:18)
další ve sbírce>

Není stejného stisku jako teď,

když pláčeš v mém objetí.

Nikdy to nebylo stejné jako teď,

když pláčeš slzy tisíce dětí.

 

Mořští ptáci tvoje jméno volají

a tvoje srdce svojí lásku netají.

Mořští ptáci tvoje jméno křičí

a já bolestivě se s tebou loučím.

 

Moře volá, slyšíš jeho hlas lásko?

Proč zmohla si mě víc než láska, dálko?

Moře volá, táhne mě pryč.

Od tebe, daleko, já nespatřím tě nikdy víc.

 



Poznámky k tomuto příspěvku
čtenář Cestr - 14.5.2002 > je to pomerne dobre,ale jsou tam nektery casti,ktere se mi NELIBI...pripomina mi to rannou tvorbu K.H.Machy
Body: 3
<reagovat 
 Golden Norek (Občasný) - 15.5.2002 > čtenář> čtenáři, K. H. Mácha byl básník, rozumíš básník, alespoň co se týče stylu básně (nikoliv obsahu), nedopouštěl se školáckých chyb.
<reagovat 
čtenář frantyk - 15.5.2002 > Myslím, že to není špatné.Ale myslím si, že by se dalo lecos změnit.Snaž se Ricku.
Body: 3
<reagovat 
langueur (Občasný) - 15.5.2002 > Pravda, forma nic moc.. originální to taky zrovna není.. přidávám se: Snaž se.. :-))
Body: 1
<reagovat 
Kapucín (Občasný) - 16.5.2002 > Viz langueur. O posledním slově druhého řádku nemluvě.
Body: 1
<reagovat 
Daimon Terr (Občasný) - 20.5.2002 > Taky jsem tak začínal a stále začínám ... Jen piš dál a forma časem přijde ... Jsi na dobré cestě ... Nenech se vyvést z míry ...
Body: 3
<reagovat 
Golden Norek (Občasný) - 15.5.2002 > no víš, už vidím tu tvou dálku, ty jo, jako na ňákým krásným obraze, no jo a kudrny ti čechrá vítr. Myslíš si, že ty rýmy opravdu sedí? Nebo ti už odjížděla loď a PROSTĚ NEBYL ČAS? Dle mého názoru, myšlenka je to prachchatrná (to jako jedeš na jahody do USA?) a zpracování, pokud jseš trochu soudnej, snad ani nemusím komentovat.
<reagovat 
 Rickenharp (Občasný) - 19.5.2002 > Golden Norek> To si o sobě myslíš, že jseš tak pekelně dobrej? Jsi lepší než já, ale jak můžeš být tak arogantní? Všimnul sis někdy, že opravdu dobří básníci a vůbec umělci, ty horší uráželi a ironizovali? Většinou spíš radí a pomáhají, ne?
<reagovat 
 Golden Norek (Občasný) - 20.5.2002 > Rickenharp> Promiň, teď když čtu svou reakci podruhé, volil bych slova opatrněji. To oznámkování ovšem sedí. Jestli jsem si všimnul,že opravdu...? Víš, opravdu dobrej básník nemusí být opravdu dobrej člověk. Já nejsem opravdu dobrý básník, ani umělec. Ale všechno má svý takřka odvěký zákony, který by se měli ctít, víš? Ty podle mne jsou (u básně):zajímavá věc, zajímavě a bezchybně zpracovaná. Zkus si odklepat rytmus své básně, řádků, které se rýmují. Nevychází to, že ne? Když to není perfektní po této stránce, ubližuje to obsahu, myšlence. Fádní myšlenka, dobře zpracovaná, je zase bez tvaru a nudná. Tvá báseňmi prostě připadne bez tvaru, nudná a bez rytmu.
<reagovat 
Čtenář - 16.7.2002 >
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
0 0 0 0 5 (6) 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter