Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
"Manka"
Autor: Mashine (Občasný) - publikováno 8.3.2008 (14:03:12)
We should respect the old people, they are clever. And what about the care, which we are giving to them? Is it enough? They want more!


Poznámky k tomuto příspěvku
ariel (Občasný) - 8.3.2008 >

tak nevím. tos použil nějakou starou fotku a vyšperkoval jí tím rámečkem, dvoučárkou uprostřed a czenglishským lehce obsurkním nápisem dole?

 

jestli jo, tak napiš a já přijdu a se mnou přijde dost špatný hodnocení.


<reagovat 
 Mashine (Občasný) - 8.3.2008 > Ondřej> Nie ta fotografia je v celku nova. A czenglishský nápis to nebude...pretože som zo *Slovenska. Skôr sloenglishský. Ale daj čo sa ti nepáči...som si vedomý prehnanou svetlosťou...som zvedavý čo mi poradíš na vylepšenie...
<reagovat 
ariel (Občasný) - 8.3.2008 >

ne, to jsem přehnal, není až tak slenglishský. spíš, v kontextu té fotky, je obskurní. pro mě.

čo sa mi nepáčí jsem už napsal. ve fotografování nejsem nic než laik, a techniku jsem ani kritizovat nemínil. jo světlost, proto asi ty rámečky, aby to bylo jako ve starý knize, ale myslím, žes to trochu překombinoval..


<reagovat 
 Mashine (Občasný) - 8.3.2008 > Ondřej> Kombinované sa ti to môže zdať...ale ja tie osoby na foto,,,poznam...
<reagovat 
 ariel (Občasný) - 8.3.2008 > Mashine> jasně, taky zdá a řekl jsem to. ale jinak... že je znáš... je vůči tomu irelevantní. ale jestli nesouhlasíš, tak to vzdávám a přeji hezkou sobotu
<reagovat 
wandalka (Občasný) - 8.3.2008 > mně ten rámeček nepříjde jako špatný nápad....vlastně tím ten obrázek říká "zaostřeme na to, co jinak vnímáme rozostřeně, periferně...teda zase se tomu moc nevěnujeme", vidím v tom právě tuhle symboliku
Body: 5
<reagovat 
Janele z Liků (Občasný) - 8.3.2008 > Není nic horšího-než konstatování-"they are clever" (pro vyjádření životních zkušeností), stáří není zásluha, ctnost...
<reagovat 
 Mashine (Občasný) - 8.3.2008 > Janele z Liků> To je zrejmé...ale ako ináč by si vyjadrila ich múdrosť...samozrejmosť je, že to nemusí byť pravidlo....
A ďalej, prečo, keď tu človek publikuje, často sa strétava s kritikou, ktorá by tu ani nemusela byť...jednoducho prečo si to neprečítaš, nezamyslíš sa nad pointou...a nenecháš to na pokoji,,,keď si myslíš, že si lepšia/podľa nicku predpokladám ženský rod/urob to po svojom, alebo konkretizuj. Ale aj napriek tomu ďakujem za názor, hoci sa s nim neztotožňujem.
<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 8.3.2008 > Mashine> Právě, že se zamýšlím a zajímám (touto problematikou jsem se zajímala více jak půl roku v intenzivním kurzu a navštěvuji pravidelně 86-ti letou stařenku), doporučuji přečíst něco o sociální gerontologii a psychologii-pro zajímavost...Své jsem již řekla, rozpaky, stereotypní vnímání stáří-navíc k jiskřivým babičkám dát takový popisek-to se trošku vylučuje, nemyslíš?...Neříkám přeci, že bych to udělala lépe, poukazuji jen na to stereotypní myšlení-výkřik-!"stáří je chytré" (wise-moudrý/clever je chytrý, zručný), věnujme mu více péče, potřebují ji. Zbytečně moc máčky, navíc rámeček fotky se mi nelíbí...Pokud publikuješ, neubráníš se kritice, zdá se mi trochu sobecké konstatování "ta by tu ani nemusela být"-měl/a jsi tedy uvést, ať diváci nekomentují, že si to nepřeješ...To, že ti někdo něco okomentuje, přeci neznamená, že by to musel nutně udělat on sám...žoviální stařenky (zejména ty slovenské a ukrajinské) se mi líbí moc...
<reagovat 
 Mashine (Občasný) - 8.3.2008 > Janele z Liků> To je pekné,že sa zaujímaš o túto problematiku, ale prečo robíš z jedného slova, ktoré je synonímné k tomu tvojmu, v podstate, "somára". Myslím si, že aj ty aj ostatní pochopili pointu. Tak čo ťa žerie. Text je len doprovodom, fotografia je základ. To, že sa ostatným nepáči rámček je ich názor, mne sa páči. A nechám ho tam. A len ja môžem vedieť ako sa "majú starenky"na fotografií a či ten nápis je k nim aktuálny alebo je pasé...cháapeš...
<reagovat 
Věza (Občasný) - 8.3.2008 > Popisky jsou jen na autorechl, nehodnotím. Za fotku 5 bodíků. Celkově se mi líbí moc, i s rámečkem...  
Body: 5
<reagovat 
anae (Občasný) - 8.3.2008 > ano, zaostřeme, ale hezky česky nebo slovensky :-)
<reagovat 
damika (Občasný) - 8.3.2008 > prostřední je celá moje babička, jen měla smutnější oči ***
<reagovat 
Periskop (Občasný) - 8.3.2008 > blbé pindání pod obrázkem, luxusní podpis, nesmyslný rámeček, řemeslně naprosto nezvládnuté...

když se chce někdo mermomocí snažit upléct z hovna bič, jeho věc... ale měl bys vědět, že s tím bičem stejně ne a nezapráskáš... s dovolením si to uložím jako odstrašující případ...
Body: 1
<reagovat 
 Mashine (Občasný) - 8.3.2008 > Periskop> preco blbe...je snád nad niecim takým, nieco nezmyselné,,,nemyslím,,,si...a co kdyz sem nechtel...tím bičem práskat....ulož si...asi ti to je potreba...už nemám slov nad názormi ostatných...nič , čo by som mohol dalej zúžitkovať....ofrflať vie každý...pomôcť a poradiť malo kto....

<reagovat 
 Periskop (Občasný) - 8.3.2008 > Mashine> prosímtě, nedělej hérečku... vykašli se na zhovadilosti rámečkoidní a hlubokomyslnost a koukej udělat dobrou čistou fotku... takovéhle pitominy nestojí za hodnocení či radu! když dovedeš vyfotografovat něco takového: http://www.totem.cz/ma/grf/192682_3.jpg
a potom sem nasypeš ohavnosti jako ta výše tak se nemůžeš divit... pokud chceš fotit, foť, soudě dle toho odkazu bys na to měl mít... jenže je to dřina, domněnka, že každej kdo si koupí aparát může fotografovat je zcela mylná! pokud chceš skutečně poradit, stačí říct... ale nejdřív: čistou fotku... nápad, výtvarná aspirace... technika se dá dohnat... howgh!
<reagovat 
Rayer (Občasný) - 8.3.2008 > Fotka hezká má nostalgický nádech, ale tym rámečkem a podpisem se to celé totálně zabylo. Kdysi se fotky nedávali do rámečků a má to i reportážní nádech tak podpis néé. A s těmi světlými místy nebo přepali, asi moc nenaděláš, nebo dá se to zakamuflovat, ale zrovna na té fotce to je nejméně co mne ruší.
<reagovat 
 Mashine (Občasný) - 8.3.2008 > Rayer> S tym podpisom maš pravdu, mal byt uplne dolu....menší...ale ten rámik,,,co ja viem, chcel som nie klasickú nostalgiu...niečo nové...nevieem.dik
<reagovat 
 Rayer (Občasný) - 9.3.2008 > Mashine> Nenamítám a mám rád nové věci a experimenty. Jenom, na té fotce jsou nafocené babičky, v kroji a provedení v bw. To vše té fotce dává nostalgický ráz a ten rám ten dojem velice narušuje.
Trošku jinač. Nenamítám vůči digitálním hodinkám, ale pokud bych je ve filmu třeba Pána prstenů uviděl na rukách nějakému skřetovi, tak asi by to nebylo ono…
<reagovat 
Boža (Občasný) - 9.3.2008 > mně se to líbí bez ohledu nad tím jak je to vyfoceno. Nemyslím že každý starý člověk je moudrý, ale většinou už ví o čem je život. Tady se mi líbí zachycená radost ze života. To je asi to co nám chybí. Radovat se teď tady v této vteřině to je umění, ten smutek si nás najde sám. Ještě jsem se tě chtěla zeptat - podle kroje je to někde v okolí Trnavy?
<reagovat 
 Mashine (Občasný) - 9.3.2008 > Boža> Nie nie,,,mozno su podobne,,,ale je to z tekovského regionu...ak poznaš: Starý Tekov,,,blizo Levic
<reagovat 
zxy (Občasný) - 9.3.2008 >
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter