Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Nevěřím
Autor: R.I.P. (Občasný) - publikováno 20.5.2002 (00:56:39)

Nevěřím v štěstí
Jsou to jen slova
Nevěřím v štěstí
Zůstala zloba

 

Nevěřím lidem
V kapsách prsty mne zebou
Nevěřím lidem
A chtěl bych být s tebou

 

Nevěřím v lásku
Věřím jen v sebe
Nevěřím v lásku
A miluju tebe



Poznámky k tomuto příspěvku
Daimon Terr (Občasný) - 20.5.2002 > Zdá se, že štěstí je jen D.P. co? Ale pokud nevěříš, pak nepříjde ... Jinak dost dobrý a hodně na depku ...
Body: 5
<reagovat 
kaulik (Občasný) - 20.5.2002 > dobrý
Body: 5
<reagovat 
Čtenář - 25.5.2002 > "Nevěř nikomu, jen sám sobě ..." Snad chvíli to platí,ale jen chvíli...( Už je to lepší ? :-))
Body: 5
<reagovat 
_JiKo_ (Občasný) - 26.6.2002 > Snad se nebudeš zlobit, když ti sem za všechny básně shrnu tvůj problém. Tvoříš rýmy, který jsou naprosto děsný!!! :-)
Drtivá většina co použiješ jsou gramatického typu a když už ne tak to zase zazdíš nějakým růže-kůže. Nápaditost ti chybí. Hledání vhodných rýmů je úděl nelehký zvláště dnes, kdy jsou nerostné suroviny takřka vyčerpány, proto se spousta básníků uchyluje schovat se k volnému verši. Myslím, že by ti to líp slušelo. Známku ti nedám, ale věz, že k "zajedna" to má fakt daleko.
<reagovat 
 R.I.P. (Občasný) - 27.6.2002 > _JiKo_> Proč bych se měl zlobit? Každá kritika, ať už je jaká chce, je jednoznačně přínosná a pomáhá vylepšovat styl a nutí uvažovat o tom, co člověk píše. Nikdo učený z nebe nespadl:o))
<reagovat 
 R.I.P. (Občasný) - 27.6.2002 > _JiKo_> Jo, ještě něco. Tohle měl být původně text na punkový pokus jednoho mého kamaráda, ještě na gymplu.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter