Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
noční fjord
Autor: hloupy ivan (Občasný) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
Magid (Občasný) - 11.3.2008 >
Body: 5
<reagovat 
Mbonita (Občasný) - 11.3.2008 >
Body: 5
<reagovat 
sempull tampush (Občasný) - 11.3.2008 > takovej najtswimink
Body: 5
<reagovat 
protěž (Občasný) - 11.3.2008 > Líbí, docela hodně
<reagovat 
mrtvýmouchám (Občasný) - 11.3.2008 >
Body: 5
<reagovat 
damika (Občasný) - 11.3.2008 > proč jsme ve škole museli dělat jen samý hnusný linoryty? Tento mě bere hákem a snad mě tu nějakej odborník nesetne..vlastně je mi to jedno. :)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
touha (Občasný) - 12.3.2008 >
Body: 5
<reagovat 
zxy (Občasný) - 12.3.2008 >
Body: 5
<reagovat 
usadlo (Občasný) - 12.3.2008 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Mira (Občasný) - 12.3.2008 > líbí
<reagovat 
pilgris (Občasný) - 12.3.2008 > paráda.....jako bych tam byla....:o)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
claim (Občasný) - 12.3.2008 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Věza (Občasný) - 12.3.2008 >
Body: 5
<reagovat 
blode (Občasný) - 12.3.2008 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
hlava pana Rampina (Občasný) - 11.3.2008 > V jiných barvách by to asi nebylo, co? Se přes ten odstín ne a ne přenést. Co se mi líbí, je, že tu linku v horní části místy přerušuješ (a neptám se, byl-li to záměr již od prvopočátku, nebo až umné maskování). Ale pro mě tomu tentokrát "něco schází", nedokážu ovšem říct, co to je; takže to soukromě vnímám spíš jako slibnou předzvěst dalších děl podobného ražení (ehm, rytí), podobného stylu; jelikož ten mě oslovuje:) A to velmi.

Mmch. nejsem si jistá - je závazné udávat rozměry v pořadí výška x šířka? (Minimálě to bude asi běžnější, ne?)
<reagovat 
 hloupy ivan (Občasný) - 12.3.2008 > hlava pana Rampina> S tou výškou/šířkou to tak asi je, ale přišlo mi to nějak jedno (ačli,je to v galerii, právda). Podobně provedených linorytů mám víc, ale budu je ještě muset nasnímat snímačem bo takhle je tam nemožu dostat. Uznávám, že tenhle tisk je spíš taková, snad trochu povrchní imprese, ale já ho mám rád pro tu vzpomínku. Barvy se od toho dost odvíjejí a tak jsou všechny výtisky barevné podobně. Vůbec mě těší dělat si obrázky místo fotek.
Jak vnímáš "veřejně"? (:)
<reagovat 
 hlava pana Rampina (Občasný) - 12.3.2008 > hloupy ivan> (:Dost možná vnímám jenom soukromě.

Nic o povrchní impresi mi hlavou neproblesklo a jednoduchost samu o sobě rozhodně nepovažuju za újmu či vadu.

A já se zas raději dívám na obrázky než na fotky.:)
<reagovat 
 hloupy ivan (Občasný) - 12.3.2008 > hlava pana Rampina> o jednoduchosti nebyla zmínka, o té bych si nemyslil, že by z ní plynulo, že Ti v tom fjordu něco chybí. Já jen trošku uvažoval o tom, v čem by to mohlo být.
Ve většině fotek je bohužel příliš málo skutečného prožití a co víc, fotografování často lidem brání vnímat, nebo spíš přijmout to, co nejen vidí.
<reagovat 
 hlava pana Rampina (Občasný) - 12.3.2008 > hloupy ivan> Dobrá tedy. Taky si kolikrát říkám, že se na focení vykašlu a budu radši vstřebávat, protože bych to stejně nezachytila tak, jak bych si přála (a že to asi nebude jen absencí průpravy).
<reagovat 
 hloupy ivan (Občasný) - 12.3.2008 > hlava pana Rampina> hlavně se při tom usmívej i do leva, ať o nic nepřijdeš (: I fotit se dá skoro tak, jako když se kreslí. Je to jen vlastně daleko těžší a jestli to někdy dokážu, tak s digitálem ne. Strašně svádí k focení a la fotokulomet. K fotodokumentaci. Pak se to dá do čítače a slouží to k uspávání. Přitom v papíru se spí mnohem lépe.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter