Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Hudba
 > Hudba
 > Profily
 > Recenze
 > Zajímavosti
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Etuda c-mol op. 1
Autor: gargamelus (Občasný) - publikováno 18.5.2002 (19:27:55)
Je to spíš opruz než opus... Inspiroval jsem se Chopinem (Revoluční), ale příliš to nepomohlo...


Poznámky k tomuto příspěvku
Thomas Hudson (Občasný) - 18.5.2002 > Revoluční neznám, tak nemůžu porovnávat. Jako oprus mi to nepřijde. Jen by mi ty dramatičtější sekvence zněli asi líp zdvojeně a chybělo mi tam "vyústění" - nebo mi teda připadalo, že to k tomu směřuje. V jakém to je prosím programu? nebo to děláš na klávesách?
Body: 3
<reagovat 
 gargamelus (Občasný) - 22.5.2002 > Thomas Hudson> Děkuji. Dramatičtější sekvence zdvojeně? Jak to myslíš, prosím? Melodie v oktávách? Stejně tak, těžko říct, co myslíš tím "vyústěním", takhle korespondenčně se lze těžko bavit o hudbě (o její abstraktní tváři). Co se týče konce, chtěl jsem, aby byl pomalý, jakoby nepatřičný, uklidňující a tak trochu divný (Revoluční končí podobně, předtím, co je tam několik strhujících pasážích - ostatně, cvičím ji už nějaký ten pátek na klavír...). Jinak pracuji v programu Cakewalk 9.0 Pro Audio, což je velmi slušný sekvencer, ale hodně špatný notátor... Na klávesách si to pouze přehrávám, abych to pak zaznamenal digitálně...což je trochu škoda... ale ta skladba je dost těžká, zahrát bych ji dovedl tak za ...+- měsíc, možná dva, těžko říct.
<reagovat 
tkadlec (Občasný) - 18.5.2002 > sem rád že ještě dneska někdo skládá něco takovýho, líbí
Body: 5
<reagovat 
 gargamelus (Občasný) - 22.5.2002 > Tkadlec> A já jsem rád, že ještě dneska se něco takovýho někomu líbí...opravdu srdečně děkuji! Klavír je tak trochu moje srdeční záležitost, kdyby to šlo, nahrál bych skladbu analogově na mikrák, ale jednak nemám tak dlouhý kabel, jednak než bych se to, co jsem složil, naučil, oslavili bychom Vánoce, takže...takže!
<reagovat 
Kajman (Občasný) - 19.5.2002 > Pohodička!
Body: 3
<reagovat 
 gargamelus (Občasný) - 22.5.2002 > Kajman> Pohodička co? Skládat to moc pohodička nebyla, ani na poslech to pohodička není...(zkomponoval jsem skladbu se složitou harmonickou strukturou na ukor melodičnosti)
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 23.5.2002 > zdvojeně : jakože hrajou dvě ruce to samé akorát každá v jiné výšce. dramatičnost : Konec je v pořádku, ale u těch sekvencí, kde se rozjíždíš mi připadá, že vystupuješ do kopce, ale ještě před vrcholem se vracíš zpět.
<reagovat 
Kajman (Občasný) - 23.5.2002 > To je věc názoru, u mě ten poslech vyvolával asociaci se slovem "pohodička" a to je positivum, ne? Čímž se tě, samozřejmě nechci dotknout nebo to snižovat :o)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter