Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Jedlice (momentka)
Autor: Janele z Liků (Občasný) - publikováno 15.3.2008 (01:44:38)

undefined



Poznámky k tomuto příspěvku
zase zkrvák (Občasný) - 15.3.2008 > džízys, ten nevkus v pokoji!
<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 15.3.2008 > zase zkrvák> přechodné bydliště, zpovědnice, svatostánek v uspěchané době...Snímek před exekucí stětím---Disidentské pyžamo na míru, co bys chtěl...Celý týden jinak drží protestní hladovku, zde výjimečně s koláčem z povoleného balíku...
<reagovat 
 zase zkrvák (Občasný) - 15.3.2008 > Janele z Liků> chuděra
<reagovat 
 hlava pana Rampina (Občasný) - 15.3.2008 > Janele z Liků> Na protesty se vykašli.
<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 15.3.2008 > zase zkrvák> to víš něco jako "hnutí za skutečnou krásu"...tam mají jen mýdlo,vatu, Indulonu a pruhovaný ručníky...a spoustu "oliv" pod okny...
<reagovat 
fialováZástěna (Občasný) - 15.3.2008 >

už vim, co mi dneska chybělo.....  škoda, že už maj všude zavřeno...:(

p.s. jahodová marmeláda je lepší!


<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 15.3.2008 > čočkováPavlína> není nad mák mezizubák, příbuzný se střípy pomletých pepřových kuliček...Jedlici znechutila kouláč spoluvězenkyně, která kromě drhání kachního peří v suteréních prostorách zažila i směnu v podzemní pekárně, prý se do té zlatavé rozkošnosti přidává odporně zapáchající látka na zlepšení kvality mouky...Pavlínko, nechceš poradit ve fóru fisovi s přípravou hrachoviny?...
<reagovat 
AdMa (Občasný) - 15.3.2008 > flanelová snídaně po babičkovsku (.
<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 15.3.2008 > AdMa> pamatuješ na Alenku v říši divu, jak se celý den skládal jen z jedné velké snídaně a vyprávění příběhů spolustolujících?
<reagovat 
 AdMa (Občasný) - 15.3.2008 > Janele z Liků> dalo by se i říci že ano (:
<reagovat 
mrtvýmouchám (Občasný) - 15.3.2008 >

 pěkný pyžamko


<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 15.3.2008 > mrtvýmouchám> flanel je poměrně dobrý tepelně-izolační materiál, "dlouhodobě sedící zadek vězňů friendly", vyniká společně s bačkorami a osobním plecháčkem dokonalou imitací pocitu domova a bezpečí...jedinou nevýhodou mohou být snad jen zvětšující se žmolky s každou vyvářskou prádla, které mohou volně odpadávat do ešusu s jídlem...
<reagovat 
 mrtvýmouchám (Občasný) - 15.3.2008 > Janele z Liků> 

jojo, flanel je fajn, já spodní díl jednoho takovýho heboučkýho pyžámka nosim v zimě na běhání, je to příjemnejší než klasický tepláky


<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 15.3.2008 > mrtvýmouchám> to je zajímavý nápad (chodíš běhat i v hodně velké zimě?)...Já jej někdy používám jako tepláky, dám si navrch jen tričko, šíleně jsem lidi štvala tím, že jsem se válela v otrhaných riflích v posteli...(Pořídila jsem si měsíc zpět běžecké tepláky, také bych chtěla chodit s někým běhat, brzy ráno, po parcích, švihadlovat...)Bojuju s cukrem, učím se nesladit, je to řehole...kdysi jsem běhávala jako ďas, milovala jsem tu euforii z vyčerpání...
<reagovat 
 mrtvýmouchám (Občasný) - 16.3.2008 > Janele z Liků> 

tak od -12 do +25 ve stínu, větší zimy tady v praze ani moc nebejvaj, tak nemam vyzkoušený, co bych ještě zvládla udejchat 

no jo, hlavně kvůli tý auforii nebo vůbec celkově mi to pomáhá zvládat mojí dost nevyrovnanou psychiku, s váhou ani moc nebojuju, jsem (kupodivu) štíhlá po mamince a ne plnoštíhlá po tatínkovi:o)


<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 16.3.2008 > mrtvýmouchám> a to máš při tom mrazu šátek přes pusu, když běháváš?Psychicky to pomáhá velmi, právě proto si chci zase vzpomenout...
<reagovat 
Janele z Liků (Občasný) - 15.3.2008 > Dino, proč se Totem nesejde, že si něco přečteme u velesnídaně, na travnatém vzduchu? To je pořád nějaká věž, podzemí vinných sklepů, hopsod...
<reagovat 
 Leatherface (Občasný) - 16.3.2008 > Janele z Liků> 

už i takové akce zde proběhly

 

http://www.totem.cz/enda1.php?a=41489


<reagovat 
 fialováZástěna (Občasný) - 16.3.2008 > Leatherface> tam sem měla jít...to mi bylo čerstvejch 13......
<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 16.3.2008 > Leatherface> Ty fotky jsou lyrické, jak z třicátých let, hlavně ty stromové výjevy. Milé, děkuji.
<reagovat 
 Leatherface (Občasný) - 16.3.2008 > čočkováPavlína> ježkův zraku, takový děti sem choděj... počkat, jestli to nebude spíš pokročilostí věku mýho... aj vaj, vskutku, jsem již kmetem
<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 16.3.2008 > Leatherface> Děti, právě, venku musíme být aspoň trochu seriózní a solidní. Infatilitu máme v popisu práce. Kmetem?, jak tě ta zrakem podle ikony tipuju, nebudeš alespoň ode mě o moc stár...
<reagovat 
Janele z Liků (Občasný) - 15.3.2008 > Pavlí, tak mě napadá, nešla bys do šatů ušitých ze zemovek?...můj pes na nich umí i bruslit... Viděla jsem sešpendlený polštář z kosmetických tampónů, až mi zase půjčí foťák, cvaknu ti jej, už ti to dlouho slibuju...
<reagovat 
 čtenář čočkováPavlína - 16.3.2008 > Janele z Liků> slibuješ.... tak doufám;-).......
já bych šla do všeho..... teď sem měla o tom s našima pohovor, který byl ukončen vykopnutím ze dveří....;-)
já bych šla fakt už do všeho..... i do tý hrachoviny...jestli to eště platí;-)
<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 16.3.2008 > čtenář> vynikající recept ve fóru, chválím...Odkud jsi říkala, že jsi? Že by z pardubického Semtína, jsi jako třaskavá kulička, pardón prskavka...
<reagovat 
 fialováZástěna (Občasný) - 16.3.2008 > Janele z Liků> 

já sem z Horažďovické krychle(u šumavy);-) koleje->téměř domov můj

ale časem budu z lesa...... až naši bouchnou...... to jsou ty domácí výbušniny......  než uklidíš hrnec.... zbyde ti jen rafička bez ciferníku


<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 16.3.2008 > čočkováPavlína> Nu, já si počkám, jak se se mnou popere otázka času a kam mě pošle...Šumava, severní Čechy-vždy mě to lákalo, ale není to jen tak-zabalit se a začít někde žít, kde třeba nikoho neznáš...U nás to tak třaská, že se raději držím zpět, protože vím, co by to pak bylo za detonace...
<reagovat 
 čtenář čočkováPavlína - 16.3.2008 > Janele z Liků> to ne... zásadně chodim tam, kde nikoho neznám... dělám si tak známosti po celý europě..... časem to vezmu po galaxiích;-)
třeba se někdy někde potkáme, až pujdeš na klacky do pole;-)
<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 16.3.2008 > čtenář> Na kameny do polí raději, když mi hodíš klac, uvidíš, co se stane...ale to musím mít náladu...Já se raději už neseznamuji, aby mi pak nikdo nemusel říkat, že lituje, že mě potkal, ale až půjdu na rákos...
<reagovat 
 čtenář čočkováPavlína - 16.3.2008 > Janele z Liků> :D víš co, rákosí je rákosí..... já to vidim, že se potkáme až pudeš na jahody..... a já zrovna budu hledat žaludy........ srazíme se klackem....a možná bude i rákosí...... pak zavoláme nefovi, ať napíše nový scifi..... ... aspoň přestane litovat vraha svý dcery...
<reagovat 
anae (Občasný) - 15.3.2008 > máš aspoň zelený voči - jedlice šátečků? právě jsi porušila všechny estetické kánony totemu! :-D proto
Body: 5
<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 15.3.2008 > tanečnice Dina> Ano, zelené...varovali mě všici, "jak shodím svou těžce vydobytou literární image dekadentní básnířky, ha,ha"...Jen tu pozoruji, jak se tu vždy objeví ty "očima---podhledové fotky temných slečen", co se snaží být strašně sexy, tak se snažím o opak, ad absurdum, jsem jen člověk se svými slabostmi a nedokonalostmi
<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 15.3.2008 > tanečnice Dina> naše maturitní fotky byly stylizivoané do pyžamového komanda-"čím míň vím, tím líp spím"...Strašně mě zajímá, kdo z literátů, čmárařů nosí pyžamo a jaký typ, je to takový můj knoflíkový fetiš...Všichni se umí nakolorovat v pre nebo v postprodukci,... promazat,lesknout, vyfintit, našpulit a vzpřímit prsíčka studenou lžičkou, ale kdo se umí zasmát sobě po ránu? Pořád samé intošské šály, mančestrová sáčka, dýmky...her drek...V pyžamu je z tebe takový "nahý člověk"
<reagovat 
 čtenář čočkováPavlína - 16.3.2008 > Janele z Liků> já držim ze zvířatama.... převlíkám se jednou denně....a to když se jdu mejt..... jinak chodim všude v tom samým........ po ránu teda vypadám stejně jako 24hodin předtim....jen s tim rozdílem....že na hlavě mám různě barevné a hluboké šmouhy....... a nejen tam
takže bys ani nepoznala že jsem to já po ránu.....někdy se vyfotim...a ukážu to světu...ale to až budu slavná vatařka.... dneska jsem furt jen ´´klacek´´
<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 16.3.2008 > čtenář> Já mám jedny boty již sedm let//měním barvu tkaniček, nikdy nebyly bílé//, sadu asi deseti černých košil, triček většinou z Druhé ruky, povětšinou tmavých (černých a ještě šedších barev, bez potisku, nápisů, dvoje kalhoty, obměňuju stále dokolačka, dokud je pračka nesežere nebo se neseperou), ponožky se ztrácejí samovolně. Kolekci mého unylého šatníku rozbíjí jen to pistáciové pyžamo a jedny šaty ušité ze závěsů...Já na sebe hážu ksichty do mobilu, nemáme na privátě zrcadlo, tak ať vím, jak vypadám. Jinak mě fotí poslední dobou přítel, co si pořídil foťák kvůli práci před pár týdny. Až budeš slavná vatařka-tak budeš celá ve vatě.-)

<reagovat 
 čtenář čočkováPavlína - 16.3.2008 > Janele z Liků> ty jo...ale víš co ..vona ta celá dnešní moda je pěkný POfi....
já mám šatník docela vybraný...jen nevim jestli mi ty věci jsou......:D jakože velký nebo malý..to nevim....
před rokem sem si hrála na modní ikonu....a pak mi došlo, že sem debil....
teď to ale využívám(zneužívám)....ráno si na sebe něco náhodně natáhnu....a pak se musim ve škole, když procházim kolem zrcadla usvědčovat, že mě nikdo nevidí...
ponožky?..... ty se musej nosit různý....jinak to neni logický, podle mě......
zrcádka mám jen v tašce 2.... když nevim kdo jsem...tak si je vystavim na lavici a seznamuju se....
to je super, že tě fotí přítel...to já se fotim sama..... pač to všichni ostatní kazí:D
<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 16.3.2008 > čtenář> No právě, ten zbytek-to je to mé garde,vyšívané lněné košile,dlouhé svetry, sukně podivné(přízemní), róby taneční, oddechové i výdechové, mošny---ale není to mezi lidi, spíše to mám pro radost, až si otevřu ten kabaret, noční cukrárnu, ať mám dekoraci, většinou se hodím někomu, když se potřebuje nababušit na nějaký výstup, roli... do té doby se na to bude prášit, stejně se do hodně věcí teď nedostanu, část jsem darovala postarší ženě, která má fůru dětí a ona nám za to zase dala nějaké zásoby do spižírny...ani do mechových kalhot po otci se nevejdu, zvonáčů z gymplu, nějak jsem chameleónímu období stejně odrostla, množím jen naušnice, a rolničky, zvonky na klíčích...Jediným mým výstřelkem je tmavěmodrý námořnický kabát, abych vyjádřila solidaritu s pošťáky a nádražáky a jeptiškami od sv.Františka, které mě od té doby zdraví, novicky nosí také takový, do jedné tak krátké vlasy jako já teď...Takže někdy slyším "Pochválen Pán Ježíš Kristus", když jdu mlčky s pohledem zaraženým do země, po ulici...
<reagovat 
keithy (Občasný) - 16.3.2008 > proč ta potřeba fotit sebe požírajíc šáteček? to má být umění?a ještě spoustu intektuálské kaše kolem toho...
<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 16.3.2008 > keithy> naopak-antiumění, žádná serióznost a tvůrčí prostředí...intelektuální kaše? Tady je jen čočková polívka...
<reagovat 
 čtenář čočkováPavlína - 17.3.2008 > keithy> tady jde hlavně o pohled na svět........
a slovo intelektuální....a podobné klony...přímo nesnášim.......
¨hlavně proto, že je to samej umělec...a samej intouš.....ale stačí abys zavřel dveře domu...a otevřel dveře lednice...a pochopíš....že jediný co je pravdivý je když ti kručí v měchu.....
<reagovat 
Věza (Občasný) - 17.3.2008 > že přeju dobrou chuť
Body: 3
<reagovat 
jafa (Občasný) - 20.3.2008 > jako anae - a jste s Pavlínou rozkošný bytosti, pyžamo nepyžamo, nadváha podváha / už wandalka tu udělala takový počin - ukázala ne svou u*prav*enou čili hezkou, ale svou o*prav*dovou tvář (a to dokonce hned na začátek, do otevřených dveří) - líbí se mi to
Doporučil 
<reagovat 
 fialováZástěna (Občasný) - 25.3.2008 > jafa> škoda že sem nejde dát moje prezentace na téma-láska k sobě..... to by se zase někdo zvednul od vaty s džusíkem;-)
<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 27.3.2008 > čočkováPavlína> prezentace-ani v multimédiích?
<reagovat 
 fialováZástěna (Občasný) - 28.3.2008 > Janele z Liků> to je v powerpointu a má to přes 9mb
<reagovat 
Michelle (Občasný) - 5.5.2008 > Někde mám zahrabanou fotku, jak mi nechali jen jeden koblížek a v ruce s ním se mračím :)) Ty vypadáš daleko veseleji a také trochu vzpurně (tak mám pyžamo, rozcuch a koláč, vlezte mi...) 
<reagovat 
Uther Pendragon (Občasný) - 6.12.2008 > Jak to pěkně okecává, že? :-) Ale stejně jí to sluší.. :-))
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter