Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Zubní kámen a tak dále...
Autor: Kajman (Občasný) - publikováno 19.5.2002 (22:42:06), v časopise 26.5.2002
ZUBNÍ KÁMEN a tak dále…

Stojím před zrcadlem a pígluju si zuby. Nemá to moc cenu, protože už není ani co zachraňovat. Spíš ze zvyku, pro dobrý pocit, že jsem to furt nevzdal. Dělám, že nevidím ten nános zubního kamene a ty zubní prolákliny. No co, vepředu ještě něco je, tak když se moc nezubím, vypadám skoro jako normální člověk, schopný rozkousat každé trochu obvyklé jídlo.
A jak tak vehementně čistím a čistím, sjedou mi v zrcadle oči o pár čísel níže, na mou hruď, parodii na chlapská prsa. Mírně sádelnaté podloží se pohupuje v rytmu s kartáčkovým blues sem a tam a já marně dumám, kdy nastal ten zlom, ta změna z vychrtlého klučiny na tělnatého taťku? Ale co, sejde na tom vůbec? Nesejde.
Víkend jsem proflámoval, jako každý předchozí a ještě dost následných. Rozdíl byl jen v reakci organismu, opět se mi vstávalo o něco toporněji, plíce protestovaly a srdce chrchlalo nějak naštvaně. Už ti nejni sedmnáct, hošane, kdy se šlo spát nad ránem a za dvě hoďky jsi byl fit! Občas už začínám přemýšlet, zda bych neměl ten zpropadený chlast vyměnit za nějakou alternativní drogu, která by mě míň huntovala a stála víc za to. Co bychom si namlouvali, ty opice už nejsou co dřív. Sedmnáctky už na mě dávno koukají jak na otce a třicítky už dávno chodí jinam než já.
Tak si tak pigluju zuby a pozoruji tanec svých prsou. Poseděli jsme u ohně, nalili do sebe víno, pivo, vybafli pár cigaret, ale co, fajn parta kámošů, moje drahá polovička mě z baráku kupodivu ještě furt nevykopla… Ani ti kolem nemládnou a fotky i v jejich občankách už nejsou až tolik aktuální, no co, jsou horší věci na světě. Ještě není třeba házet flintu do žita, ještě můžu přibrat pár desítek kilo, než mě bací infarkt a pár stovek cigaret ty mé churavé plíce taky zvládnou, než se na to definitivně vykašlou. Takže co? Zubní kámen, nekámen - uvidíme se zas zítra ráno…


Poznámky k tomuto příspěvku
Thomas Hudson (Občasný) - 20.5.2002 > blues jo?t...není to spíš HIP HOP? :-)
Body: 5
<reagovat 
Daimon Terr (Občasný) - 20.5.2002 > :-)))) Skoro jako bych viděl sebe ...:-)
Body: 5
<reagovat 
Kapucín (Občasný) - 20.5.2002 > Trocha optimismu při pondělku neuškodí. :o)))
Body: 5
<reagovat 
Martina (Občasný) - 20.5.2002 > Kajmane...ty jsi "žvíře"... :O))) S lehkostí a vtipem ..., vím, těžko se ti asi nosí tělo ..., ale píšeš ... však ty víš. :O))) !!!
Body: 5
<reagovat 
Buick (Občasný) - 20.5.2002 > Od zubů tak daleko :) Zubní kámen to je prevít!
Body: 5
<reagovat 
Kajman (Občasný) - 21.5.2002 > Díky za uznání, hned se mi to mé tělo (a to co je občas uvnitř) nosí lehčeji, HIHI, mějte se!
<reagovat 
anonym1 (Občasný) - 21.5.2002 > Skvělě podaná prespektiva většiny z nás :)))).
Body: 5
<reagovat 
farářskej (Občasný) - 22.5.2002 > Generační zpověď :) A i když mi to přijde trošku nedotažený a je mi jasný, žes to mohl pojmout poněkud obsáhleji, do časopisu to půjde.
Body: 5
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 3.6.2002 > Teda to je drama:-))) a z obyčejného čistění zubů, výborný!:-)
Body: 5
<reagovat 
Ludwig.II (Občasný) - 7.6.2002 > 1. k zubům - je nutná pravidelná kontrola 2x ročně (minimálně) 2. zubní kámen lze odstranit za minimální poplatek u lékáře s lidokainem, tedy lokálním znecitlivěním. 3. nadváha a flámování je naprosto v pořádku, hlavně, aby jsi byl spokojený, nutit se do něčeho co tě duševně níčí, byť fyzicky povyšuje je podle mého názoru kontraproduktivní. Podle mě bys měl být šťastný, že máš tu " drahou polovičku". Mnozí jsou na tom hůř
Body: 5
<reagovat 
Kajman (Občasný) - 8.6.2002 > Díky :o)
<reagovat 
matta (Občasný) - 8.6.2002 >
Body: 5
<reagovat 
Tina (Občasný) - 9.6.2002 > Dobre napsane, neskodilo by vubec, kdyby si z toho udelal povidku!
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter