Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Čert vyletí z elektriky
Autor: Janele z Liků (Občasný) - publikováno 16.3.2008 (01:22:59)

undefined

 

2g červeného, nesmývatelného divadelního líčidla, 2 metry červené a 2 m zelené stuhy se zlatým lemem, 2 mláďata olomouckých mochomůrek, šifónová halena po restauraci výšivky květu (z hrabárny) 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
fialováZástěna (Občasný) - 16.3.2008 >  džinka ze zásuvky;-) splníš mi přání?..... chci 5,5kg mochomůrek zelených
<reagovat 
Čtenář - 16.3.2008 > co to je?
<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 16.3.2008 > čtenář> pokus o léto ve večerním lese...
<reagovat 
majkusa (Občasný) - 16.3.2008 > A kde ma rohy?!
<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 16.3.2008 > majkusa> mám jen ty stolové a zohýbané knižní...
<reagovat 
 Čtenář - 16.3.2008 > Janele z Liků> youre NOT funny. už si to konečně uvědom a drž hubu
<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 16.3.2008 > čtenář> Myslím, že se rozhodnu sama. Nemám ráda ten tón z hučící skříně...osobní problém?, ulev si. Ptáš se, co to je? Maškaráda, "mé divadelní kostýmy", vyšívané košile, různá bižutérie, veteš... které sbírám, upravuju, nenosím, ale půjčuju, někdy se mi i vrací... tady to bylo výjimečně na narozeniny jedné blízké ženy(jinak zůstávám věrná svému stereotypnímu, zcela funkčnímu, asexuálnímu a nezdobivému šatníku). Pořád dětsky sním o tom, že budu někdy kočovat s velkým divadelním kufrem, s přáteli psát loutkohry, vyrábět loutky a kulisy, muzicírovat na podivné nástroje...Navíc jsem to zařadila do kategorie "blbůstek" a věnovala zcela určité osobě, u které si myslím, že podobné taškařice mají opodstatnění. Cítím z tvé strany spíše osobní averzi, čtenáři...
<reagovat 
 Čtenář - 16.3.2008 > Janele z Liků> já se neptal co to je, tak mi to necpi, nezajímá mě to. pokud je to pro jednu osobu, pošli jí to na mail a neubližuj ostatním lidem kteří za nic nemůžou
<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 16.3.2008 > čtenář> A můžeš mi, prosím, specifikovat, čím ubližuji lidem "kteří za nic nemohou"? To mě opravdu zajímá.
<reagovat 
 Čtenář - 16.3.2008 > Janele z Liků> ale mě to nezajímá, nic v souvislosti s tvojí osobou pokud to tak mohu nazvat mě nezajímá sbohem
<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 16.3.2008 > čtenář> celulózo, já si říkala, že jsi tu již dlouho nebyla
<reagovat 
Janele z Liků (Občasný) - 16.3.2008 > 5,5 kg mochomůrek zelených? Takže zeleninu, zkusím se zeptat v Liedlu, tam ty jejich pečárky a zalisované houby nejsou daleko od pravdy...My jsme spíše na choroše a polívku z kočiček...(samozřejmě si dělám srandu)...Zelený se neprodávají v květinářství, tam mají jen žaludy a umělohmotné šípky...nechceš raději kytici planého jasmínu (roste nám na zahradě)?
<reagovat 
 čtenář čočkováPavlína - 16.3.2008 > Janele z Liků> :D bys mi ucpala hubu jasmínem jo????.....
dobře...... klidně si dám k obědu jasmín...... nebo možná nebudu jíst vůbec.... jsem načichaná ředidla....a lněnýho oleje..... a asi zachvilku spadnu do komatu...... .....B-%
Lidl je levný!:D
<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 16.3.2008 > čtenář> čichačko, lněným olejem si čistila klíče od pokladniček? Do komnatu, "lidi" jsou levní...
<reagovat 
 fialováZástěna (Občasný) - 16.3.2008 > Janele z Liků> 

míchala barvy:D ..... ale copak ředidlo!....to vyživuje buňky mozkové....přijdu si tak šťastná..... že domácí klima mi nestouplo ani k patám


<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 16.3.2008 > čočkováPavlína> podobné stavy mám z čichání škrobu
<reagovat 
 fialováZástěna (Občasný) - 16.3.2008 > Janele z Liků> škrob jím u babičky, když neni doma...... teda jím to s bramborama.... střídáme se u koryta s Lubošem a Ritou.....  občas se ani nestřídáme..... mám na ně klacek
<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 16.3.2008 > čočkováPavlína> Já máchám to svý pyžamo a sbírku košil ve škrobu, fascinuje mě, že když toho naliješ opravdu hodně, tak ty kalhoty doslova stojí, drží pevně jak Kristova vůle...Ty jsi nějak na tu dobu klackovou:8)
<reagovat 
 fialováZástěna (Občasný) - 16.3.2008 > Janele z Liků> 

:D stojí jak na mrazu....... teď si mi připomněla když sem si v zimě před rokem prala kalhoty...že v nich pudu večer ven.... tak sem je dala vofouknout na mráz.......

nikdo neměl pevnější krok než já..... a všechny to zaujalo....pač v tom šlo jen stát....


<reagovat 
Janele z Liků (Občasný) - 16.3.2008 > Pavlí, pamatuješ na barevnou vatu, ne tu cukrovou, ale běžnou-modrá, pudrově růžová a vanilkově žlutá-chomáčky...kdysi se to prodávalo, snad to ještě někde v krámě, nějaké Jednotě,Hrušce, leží...
<reagovat 
Emmet_RAY (Občasný) - 16.3.2008 > jsi docela ošklivá. byla by z tebe fajn lesbická aktivistka.
<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 16.3.2008 > Emmet_RAY> samozřejmě, k tvé svrchované dokonalosti mám stále daleko.Já JSEM lesbická aktivistka, správně Vašku.
<reagovat 
 čtenář čočkováPavlína - 16.3.2008 > Janele z Liků> :D už si mě zase dostala..... dneska taký temný den.....a hle! dva světlé body.... JAnele a ředidlo.....
jen tak dál...... ;-)
<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 16.3.2008 > čtenář> Měla jsem ve staré dokladovce kdysi krásnou fotku ukrajinského andělíčka Sašenky, spal v kanálu, žel s těkavým hadrem u nosu, společně s dalšími 9-12-ti letými chlapečky. Vím jak vypadají techové (toluenové) konce u dospívajících, ve zdejším kraji je to poměrně oblíbená praktika. Jedeš třeba lokálkou mezi Kojetínem a Kroměříží a potkáváš "je"-mají v ruce sevřené v pěst napuštěný hadr, vypadá to-jako kdyby se snažili napodobit nafukování gumových balónků,...postupně ztrácíš hlas, leptáš si dásně zubů, nosní sliznici, vysušuje se ti kůže v obličeji...Tak opatrně na výpary...
<reagovat 
heyoan (Občasný) - 17.3.2008 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
heyoan (Občasný) - 17.3.2008 > jsi krásná a zároveň tajemná
<reagovat 
Hrdý (Občasný) - 16.3.2008 > dyť je oblečená
<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 16.3.2008 > Hrdý> no právě, kdyby byla svlečená, tak chápu, že to někomu může způsobit újmu, ale když hadrničí?
<reagovat 
 Hrdý (Občasný) - 16.3.2008 > Janele z Liků> takový hadry bych taky ničil
<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 16.3.2008 > Hrdý> psi se do toho zakusují, šíleně je to irituje (bambulky, třásně, korále), jiní by to stříhali a používali na hadry (to dělá má matka), ale jedno je jisté, nikdo tě v tom neznásilní, i kdyby ses bůhvíjak snažil
<reagovat 
 fialováZástěna (Občasný) - 16.3.2008 > Janele z Liků>  s tim znásilněním to neni tak jistý..... já tě potkat....... tak nevim nevim.....
<reagovat 
 Hrdý (Občasný) - 17.3.2008 > Janele z Liků> chtělo by to spíš fotku celý postavy v uplých bokovkách a tílku
<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 16.3.2008 > čočkováPavlína> ty kdybys mě potkala, tak na mě vezmeš klacek.-).Na "přílohových bramborách" žiju, klidně se zastav.
<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 18.3.2008 > Hrdý> Vedu jen vězeňské šponovky a tričko s pojednáním o škodlivosti dlouhodobého používání jaru na mužskou potenci
<reagovat 
 fialováZástěna (Občasný) - 16.3.2008 > Janele z Liků> 

 po kapsách mám většinou jenom vatu;-)

někdy se v teleportuju.... třeba náhodně na snídani;-)


<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 16.3.2008 > čočkováPavlína> skládaná/ škrobená vata, úrodu z bavlníku sundávat pinzetou. Už jsou i bavlníkové voňavky, třeba za chvíli budou lněné, pohankové, čočkové!!!(Připomněla jsi mi kostice, když se derou ven, nemůžeš se pak zohnout, jinak by ti to poškrábalo hruď, být zdrátovaná, důlkatá...)
<reagovat 
Max Bubakoff (Občasný) - 24.3.2008 > mno...voproti tomu předchozím modelu made in flanel, je todle lepší...;)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter