Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
ZPRÁVY
Autor: Lakys (Občasný) - publikováno 20.5.2002 (15:33:57)
V sídle televizní stanice TV2,se sešlo celé vedení.Slovo si vzal generální ředitel,Martin Kindrnej:"Rád bych požádal našeho šéfredaktora zpravodajství,tady Petra,aby nám řekl,proč nás ksakru všechny vytáhl od oběda!!"
Petr vstal a začal:"Svolal jsem Vás proto,že sledovanost naší hlavní zpravodajské relace klesá a s tím,co máme dnes,klesne na nulu."
A jaké máte reportáře?"optal se Kindrnej.
Petr mu hodil na stůl kazety,s nápisy "Zeman a Klaus na rybách","Důchodkyně chytla zloděje".
"Tohle jsou naše hlavní zprávy.Potom máme ještě nějaký vedlejší,takový debility,jako sraz filatelistů a podobně.Potřebujeme něco,co jiný televize mít nebudou,nějakou senzaci."řekl Kindrnejovi.
O slovo se přihlásil programový ředitel:"Já bych něco měl.Co takhle brutální vražda,nevinného důchodce?"
"A jak bys to jako chtěl udělat?"zeptal se Kindrnej.
"Jednoduše."řekl programový ředitel,vytáhl mobil a vytočil číslo.Chvíli něco říkal Rusky,potom telefonát ukončil a podíval se na šéfredaktora zpravodajství.podal mu malý lístek a řekl:"Tohle je adresa jednoho hluchého děduly od nás z ulice.Zabit bude do 15 minut,štáb ať tam dorazí deset minut po vraždě."
ŠDéfredaktor zpravodajství jen užasle přikývl.
Kindrnej vstal a se slovy:"S tímhle N@Vě natrhnem prdel"poradu ukončil.

Inu,když nám něco chybí,musíme si pomoct sami.


E-MAIL:
t.laky@tiscali.cz

WEB:
http://www.sweb.cz/t.laky

PŘIPRAVUJI:
Lovci 2 (viz. preview)

POVÍDKY NA TOTEMU:
Stromy
Smrt
Zprávy



Poznámky k tomuto příspěvku
langueur (Občasný) - 22.5.2002 > tý jo.. tak to snad ne..
<reagovat 
Kapucín (Občasný) - 21.5.2002 > Kristepane, neni tohle žalovatelný? V každym případě se mi to moc nelíbí, ani nápadem, ani formou. A ty odkazy na konci mě vyloženě iritujou.
<reagovat 
 Lakys (Občasný) - 22.5.2002 > Kapucín> Žalovatelný?Myslím že ne,upravil jsem názvy televizí a lidí.nebo snad u nás vysílá televize TV2 či N@VA? jinak,že se ti to nelíbí,mě nepřekvaluje.Nečekal jsem nějaké nadšené ohlasy,ale zkusil jsem to.Za zkoušku nic nedáš. Jinak,jestli jsi romantičtěji založená,můžu tě utěšit tím,že pracuji na příběhu pracovně nazvaném "PROKLETÍ".Bude se jednat o trochu akční lovestory o prokleté lásce,které začne v roce 1776 a skončí roku 2001. Na Totem bych to mohl šoupnout do července 2002.
<reagovat 
Kapucín (Občasný) - 22.5.2002 > To jo, tos mě utěšíl. :o) Pokud plánuješ něco dalšího, fajn, piš, ovšem jestli tady zase budeš publikovat svoje upoutávky na díla budoucí jako onehdá, tak tě přerazím...
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter